maaliskuu 28, 2024, 10:21:28 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

Täti-E

Mä tuun hei mukaan tähän kirje-juttuun jos vielä pääsee?

JaloPena

Tuotanoin... Lähetin tietoni sorriille eilen, mutta nyt edelläni onkin jo ihan eri tyyppi.
Voisiko joku ystävällisesti ilmoittaa heti kun lista on elänyt (oikeasti) lopulliseen muotoonsa?




Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: JaloPena - tammikuu 05, 2013, 14:51:50 ip
Tuotanoin... Lähetin tietoni sorriille eilen, mutta nyt edelläni onkin jo ihan eri tyyppi.
Voisiko joku ystävällisesti ilmoittaa heti kun lista on elänyt (oikeasti) lopulliseen muotoonsa?
Hei,

Lista on elänyt lopulliseen muotoonsa viimeistään sitten, kun kirje lähtee liikkeelle.

Me saadaan se näin parissa päivässä täytettyä kolmen/useamman kasvattajan toimesta täällä Tampereella ja olemme sitten poissa tieltä. Itsellä on jo tämän kauden kasvatuslista täynnä, joten en taida ottaa mitään, mutta laitan kyllä melkoisesti.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

JaloPena

Ouuukei. Olettaen, että paikkani on suunnilleen tuo nykyinen, on minulla viikko-pari aikaa ilmoitella tietoja eteen päin. Olin vain aiemmin siinä uskossa, että paikat eivät enää juurikaan elä.

Katsellaan siis rauhassa.
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Whili

Listan järjestys alkaa hahmottumaan. Helsinki/Vantaan, Oulun, Turun ja Tampereen seudulla
toivottavasti kirje kulkee vikkelästi kädestä käteen. Ja muutenkin olisi suotavaa laittaa kirje nopeasti
etiäppäin, jotta kaikki pääsisivät viljelemään.

Vielä on muutaman hemmon tiedot/osallistuminen päivittämättä !!

Lillen

Tuota noin tuota noin...on mennyt taas minulta jotain ohi...
Siis pistänkö minä kirjeen liikkeelle whilille vai onko tuo vanha SKK II kirje vielä olemassa ja se tulee minulle ensin ja sitten listan mukaan eteenpäin.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Lillen - tammikuu 06, 2013, 14:18:46 ip
Tuota noin tuota noin...on mennyt taas minulta jotain ohi...
Siis pistänkö minä kirjeen liikkeelle whilille vai onko tuo vanha SKK II kirje vielä olemassa ja se tulee minulle ensin ja sitten listan mukaan eteenpäin.

SKK II tulee (tai ainakin pitäisi tulla) mulle ensi viikolla. Teen hiukan listaa siementilanteesta ja pistän sinne täydennyksiä ja tuuppaan sen
kohti Kirkkonummea (Lilleniä), josta Itella kuskaa kirjeen Jaolstenille, jonka kanssa täydennämme vielä lisää ja kipaisen viemään sen sorriille,
joka lähettää sen Turun kierrokselle, josta se Joensuun ja Tupoksen kautta menee Ouluun...  jne. :)


Lillen

tammikuu 06, 2013, 14:58:25 ip #27 Viimeisin muokkaus: tammikuu 06, 2013, 15:59:47 ip käyttäjältä Lillen
Check! Kiitoksia tiedosta.
Niin niinhän se oli että 1 ja 3 oli kadoksissa. Kakkonen (tämä) oli vain tauolla. Jeps, jään odottamaan kirjeen saapumista :)...
Siinä tapauksessa Jaolsten on hyvä ja ilmoittaa minulle osoitettaan :).

//: Sain jo osoitteen...

jewe

Sunnuntain ratoksi väkertelin 20 eri lajikkeen pussukkaa ketjukirjeitä varten. Katsotaan mihin ne sitten päätyy kun voi olla samojakin aika paljon.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: jewe - tammikuu 06, 2013, 16:48:01 ip
Sunnuntain ratoksi väkertelin 20 eri lajikkeen pussukkaa ketjukirjeitä varten. Katsotaan mihin ne sitten päätyy kun voi olla samojakin aika paljon.
Teen itsekin jo etukäteen pussukat ja laitan ne myös tuonne, vaikka ko. siemeniä siellä olisikin. Ei oo kuitenkaan nuo kovin yleisiä lajikkeita, joten niitä siemeniä kyllä meneekin  ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Maradoona

Jouduin kirjoittelemaan vähiltäänkin typeriä viestejä eri osioille, mutta...

miten tuo vahvistus tapahtuu?
Kerran luulin olleeni väärässä, onneksi olin erehtynyt.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Chilinkalastaja - tammikuu 06, 2013, 22:59:13 ip
Jouduin kirjoittelemaan vähiltäänkin typeriä viestejä eri osioille, mutta...

miten tuo vahvistus tapahtuu?
No Disturbed olis kyllä saanut ainakin multa suosittelut  ;)

Laita Whilille tietoja, niin saattaa heikkona hetkenään lisätä sut listoille.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Whili

Lainaus käyttäjältä: Chilinkalastaja - tammikuu 06, 2013, 22:59:13 ip
miten tuo vahvistus tapahtuu?


Tuo vahvistus on tarkoitettu vanhoja osallistujia varten, jotka haluavat pysyä listalla.
Elikkäs nuo tummentamattomat ovat vaarassa tippua listoilta. Siellä on mukana pari
kasvattajaa, joiden foorumi-aktiivisuus on hiipunut (viimeinen postaus lokakuu 2012).
Tarkoitus on pöyräyttää lista läpi vauhdilla, jotta kaikki pääsisivät kasvattelemaan.

Whili

Eipä tullut kirjettä vielä tänään, jospa sitten huomenna.
Yritän laittaa etiäppäin vielä saman päivän aikana, kunhan se vaan tulisi..

Whili

 :( >:(  Eipä näkynyt vielä tänäänkään.

Onkohan eksynyt Itellan uuteen logistiikkakeskukseen  ;)
..No jos sitten huomenna.

Huru-ukko

Laittakaahan uutta kirjettä tulille, Itellallahan kasvatetaan chilejä myös... ;)

biblo

Koitan ehtiä viimeistään huomenna postiin. Tässä on kaikenlaista nyt.
"Grow food, not lawns"

Maradoona

Mitä tällä on tapahtunut? Onko kirje missä?
Kerran luulin olleeni väärässä, onneksi olin erehtynyt.

sorrii

tammikuu 13, 2013, 11:31:34 ap #38 Viimeisin muokkaus: tammikuu 13, 2013, 11:40:30 ap käyttäjältä sorrii
Taitaa olla nyt kaksi ketjua tätä Ketjukirje-2'ta!

Mäkin jo hätäilin kun nimeni puuttuu, ja laitoin YV'tä Biblolle .. soriii  :-\
Ja sain viikkoja sitten YV'n JP'ltä että hän on mun jälkeen listassa ...
Nyt siellä on joku ihan muu [pitääpä tarkistaa!]

Osaiskohan joku modata nuo ketjut niin ettei tuu sekaannuksia? Vanha ketju merkitä otsikossa wanhaksi, esim.
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

sorrii

tammikuu 13, 2013, 11:42:30 ap #39 Viimeisin muokkaus: tammikuu 13, 2013, 11:44:33 ap käyttäjältä sorrii
Ehkäpä taas hössötin suotta ....  ::)

Lainaussorriille,
joka lähettää sen Turun kierrokselle, josta se Joensuun ja Tupoksen kautta menee Ouluun...  jne.


Kukas täältä Tupoksessa asuu?? Mä oon melkein puoliksi kotoisin ko. kylästä  8) 8) ... YV??
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`