maaliskuu 19, 2024, 07:08:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pohjois-Suomen aluejaosto

Aloittaja pasilan, maaliskuu 28, 2014, 10:23:29 ap

« edellinen - seuraava »

terppana

joulukuu 11, 2017, 15:41:31 ip #320 Viimeisin muokkaus: joulukuu 11, 2017, 19:09:51 ip käyttäjältä terppana
Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - joulukuu 11, 2017, 13:07:46 ip
Poika on saapunut pohjoiseen!

Ehdotelkaapa pikaista aikaa ja paikkaa??


Huomenna tiistaina? Roosteri? 18?

Tai joku muu paikka joskus nuihin aikoihin?

Edit. Muokkailin vähän aikaapaikkaa..

Ezmo

Onko kaikki miittaajat keskikaupungilta vai kokoonnutaanko jonnekkin vähän syrjemmälle?

terppana

no on mulla 15min keskustaan autolla :) Mutta paikkaehdotuksiahan saa laittaa, kuten Arska tuossa kirjoittelikin :)


Ezmo

Ravintoloita en kauheasti Oulusta tiedä, mutta jos ei ravintolatason palveluita välttämättä tarvitse, niin ekana tulee mieleen Tupoksen ABC ja Kaakkuri Teboil.

terppana

Kaakkurin teboili kävis ainakin itselle hyvin. Tulis samalla käytyä bauhaussissa..

Ezmo

Kaakkurin Teboil klo 18 sopii ainakin minulle. Mulla ois 5kpl 11 litran kookoskuitutiiltä myydä, jos joku paikalle tuleva tarvitsee.

Raaka-Arska

Kaakkurin Teboil sopii ainakin mulle tosi hyvin, mutta tiistaina on jo tuolloin yksi kokous, josta en voi olla pois.

Kauheeta säätöö  ;D :o ::) >:D
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Raaka-Arska

Ja jos kaikki ovat tulossa Oulun eteläpuolelta, niin Tupoksen ABC sopi  myös vallan mainiosti!
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

terppana

joulukuu 12, 2017, 07:56:48 ap #328 Viimeisin muokkaus: joulukuu 12, 2017, 07:58:33 ap käyttäjältä terppana
Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - joulukuu 11, 2017, 22:59:16 ip
Ja jos kaikki ovat tulossa Oulun eteläpuolelta, niin Tupoksen ABC sopi  myös vallan mainiosti!


Pohjoispuolelta minä suuntaan :)

Monenko aikaan Arska sulla on se toinen kokous tänään? Huominen taas on huono kun on Star Wars :D Jos tänään saatas aikaseksi johonki aikaan, niin ois varmaan jees.. Voidaan mun puolestaki vaikka tunnilla myöhästyttää alotusta jos se helpottaa, kerkeen siittä vielä iltareeneihin kohtuu hätäsesti :)

Eli sopiiko klo 19 Kaakkurin TB?



edit. En pääse kattomaan vastauksia ennen 16 koska tää voorumi ei jostain syystä toimi mun androilla.. Mutta lisättäköön vielä, että jos siirtyy huomiselle niin en itse ainakaan pääse paikalle ennen ilta kahdeksaa :P

Raaka-Arska

Mulla on kokoukset kahdelta ja viideltä, joten voisin keritä Kaakkuriin joskus puol kasiksi?
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

terppana

Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - joulukuu 12, 2017, 12:33:47 ip
Mulla on kokoukset kahdelta ja viideltä, joten voisin keritä Kaakkuriin joskus puol kasiksi?


Haa! Tää toimikin!!
Eli 1930 kaakkurin tb tänään?

Jos ei passaa nii kertukaa, siirretään muutoin huomiselle jonnekki 20 kieppeille :D :fire: :chili:

Ezmo

Lainaus käyttäjältä: terppana - joulukuu 12, 2017, 12:54:45 ip
Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - joulukuu 12, 2017, 12:33:47 ip
Mulla on kokoukset kahdelta ja viideltä, joten voisin keritä Kaakkuriin joskus puol kasiksi?


Haa! Tää toimikin!!
Eli 1930 kaakkurin tb tänään?

Sopii mulle, kunhan päätös tulee ennen klo 18.30, jotta kerkeän ajamaan.

Raaka-Arska

Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

terppana


Trioniska

Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - joulukuu 11, 2017, 13:07:46 ip
Poika on saapunut pohjoiseen!

Ehdotelkaapa pikaista aikaa ja paikkaa??


Helkutti, viikonko tuo seilasi tuolla matkalla...
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

PP

Saisiko Oulun seudun chilipäät kasaan messuporukan 20.-22.4.? Olisi kiva, jos chilin ilosanomaan levitettäisiin sielläkin.

Ezmo

Voisin muuten olla varmasti mukana, muttei ihan varmaksi kevään editymistä voi sanoa. Tosin en kauheasti uskoisi, että työt alkaisi vielä tuolloin.

terppana

Mahdollisesti voisin päästä. Ainakin viikonloppu näyttää vappaalta näillänäkymin.

unenkuva

HojoHojo!
Saataisko Oulun-seudulta porukka kasaan laittamaan jäsenlehtiä kuoriin? Ajankohta ois ens kuun puolella.
Vaivanpalkaksi pizzaa ja limpparia. Ei olis iso homma, jos saatais hyvä porukka kasaan. Samalla sais pientä tapaamista/siementen vaihtaria etc Oulun seudun chilipäille :)
Löytyykö intoa?

terppana

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - maaliskuu 22, 2018, 22:30:55 ip
HojoHojo!
Saataisko Oulun-seudulta porukka kasaan laittamaan jäsenlehtiä kuoriin? Ajankohta ois ens kuun puolella.
Vaivanpalkaksi pizzaa ja limpparia. Ei olis iso homma, jos saatais hyvä porukka kasaan. Samalla sais pientä tapaamista/siementen vaihtaria etc Oulun seudun chilipäille :)
Löytyykö intoa?


Mukana jos vain aikataulut passaa.