huhtikuu 20, 2024, 00:55:30 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yaran lannoitteet, kimppatilaus Tampereen seudulla 2016

Aloittaja Whili, syyskuu 29, 2014, 16:05:12 ip

« edellinen - seuraava »

chipe

Äh, unohdin vastailla tänne. Ei mulla taida kuitenkaan olla sen vertaa lannoitetarvetta että kannattaisi osallistua. Tuntuu jo tuo Puutarhan kesä olevan niin riittoisaa ja peltoon on muut lannoitteet.

gurgo

Lainaus käyttäjältä: Sunny - huhtikuu 15, 2015, 11:18:48 ap
Onko mahdollista saada tätä helsinkiin?

Jos on niin voisin olla kiinnostunut.


Täälläkin olisi yks kiinnostunut jos olis saatavilla helsinki/vantaa akselilla.

Whili

Kyllähän noita varmaankin Helsingin seudullakin on myytävänä.
Ei muuta kuin kimppaporukka pystyyn  :D


teroasi

En mitenkään hätäinen tahtois olla, mutta kohta joutuu väkisinkin lannoitetta hakee ku viimeisillä mennään.  :D
Joten mikähän mahtaa tämän tilanne olla?

Marjis

Kyllä tuo 5+5 piti olla osaltani sitova tilaus,  pahoittelut etten ole ehtinyt kuittailemaan aikaisemmin.
Mikä on siis tilanne, onko niitä vielä saatavilla?

Whili

On ollut kiireitä, mutta ensiviikolla haen noita lannotteita.

Whili


Whili

Yaran hydroa ei löydy enään K-Maataloudesta  >:( :(

Elikkäs kimppatilaukset on jäissä. Ilmoittelen jos jostain löytyy..

teroasi

No hitto... Täytyykö sitä ny hakee puutarhan kesää... Tekis miel kokeilla kyl jotain muuta...
Harmi että päässy loppuun. 

Whili

Oliskos kiinnostusta kimppatilaukseen ??  Josko saataisiin kaudelle 2016 lantaa..
Jos tulee sopivasti halukkaita ja saadaan säkit jaettua tasan niin voitaisiin koittaa.
Kartotetaan hieman tilannetta, kellä on tarpeita ja kuinka paljon ?? 
Kattellaan sitten  tarkemmin kekä hakee yms

                         HydroCalcinit

Whili


Eli siis näistä on kyse



Ferticare HYDRO (NPK 6-6-25)

Sopii kastelulannoitukseen kasvihuoneissa inaktiivisilla ja orgaanisilla kasvualustoilla sekä vesiviljelyyn. Avomaalla erityisesti niukkaa typpilannoitusta suosivien kasvien (esim. mansikka) kastelulannoitukseen ja lehtilannoitukseen.

Käyttömäärä kasvihuoneessa: 0,05-0,2 % liuoksena ( 0,5-2 kg/1000 l kasteluvettä), avomaalla: 0,1-0,2 % liuoksena (1-2 kg/1000 l kasteluvettä) tai 25-50 kg/ha/kertakäsittely. Lehtilannoitus: viljat ja nurmet: 25-50 kg/ha vesimäärä 300-600 l/ha korkeintaan 8 % liuos, juurikasvit: 25-50 kg/ha vesimäärä 600-1200 l/ha korkeintaan 4 % liuos, puutarhakasvit enintään 2 % liuos (2 kg/100 l) vesimäärä 400-1200 kg/ha.


YaraLiva Calcinit (N 15,5, Ca 19)

YaraLiva Calcinit on YaraLiva-tuoteperheen täysin vesiliukoinen lannoite kastelu- ja lehtilannoitukseen. Lannoite on tarkoitettu typpi- ja kalsium-lannoitukseen. YaraLiva Calcinitin avulla saadaan hyvä, runsas kasvu ja laadukas sato. YaraLiva Calcinit parantaa hedelmien, marjojen ja muiden myytävien kasvinosien laatua. Tuote soveltuu kastelulannoitukseen niin kasvihuoneessa kuin avomaalla sekä lehtilannoitukseen.)

Käyttömäärä kasvihuoneessa: 0,05-0,2 % liuoksena (0,5-2 kg/1000 l kasteluvettä, avomaalla: 0,1-0,2 % liuoksena (1-2 kg/1000 l kasteluvettä) tai 25-50 kg/ha/käsittely. Lehtilannoitteena enintään 2% liuoksena (2 kg/100 l vettä)

teroasi


Whili

Tuon hydron kulutus on suurempi eli mielelleen toiveet 2:1 suhteessa.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 04, 2016, 11:02:48 ap
Tuon hydron kulutus on suurempi eli mielelleen toiveet 2:1 suhteessa.


Mulla on Calcinit-vastaavaa 25kg säkki nurkissa pyörimässä, eli kimppaan ei tarvis tilata kun toi Hydro. :) Oisin siinä viidellä kilolla mukana.

teroasi

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 04, 2016, 11:40:11 ap
Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 04, 2016, 11:02:48 ap
Tuon hydron kulutus on suurempi eli mielelleen toiveet 2:1 suhteessa.


Mulla on Calcinit-vastaavaa 25kg säkki nurkissa pyörimässä, eli kimppaan ei tarvis tilata kun toi Hydro. :) Oisin siinä viidellä kilolla mukana.

No hydroon kans mulle sit 5kg. Toi 5kg ois mieluinen mut voin sitä sit enemmänkin ottaa jos tilaus jää siitä kiinni.
Voin sit neuvotella NPhoBiazin kaa tosta Calcinitista

Memsie

Puutarhan Kesä -purkin pohja häämöttää ja kesäksi on nft-suunnitelmia, joten tähänhän on iskettävä, kun kerran on näin lähimaastossa kimppatilaus tulossa.

Eli voisin olla kiinnostunut vaikka 10+5kg Hydroa ja Calcinitia.

teroasi

Moron. Itselläni ei olekkaan tällä hetkellä enää lannalle tarvetta. Joten tuon 5kg tilauksen voi mun kohdalta vetää yli.

chipe

Lainaus käyttäjältä: Memsie - helmikuu 10, 2016, 20:37:27 ip
Eli voisin olla kiinnostunut vaikka 10+5kg Hydroa ja Calcinitia.


Voisin lähteä mukaan vastaavalla satsilla.

NPhoBiaz

Memsielle ja chipelle 5kg Calcinitiä kullekin, eli 10kg tavaraa on mulla vielä jäljellä.