Kirjoittaja Aihe: Heinän Puutarha  (Luettu 5541 kertaa)

Poissa Pete28

• Pepperoni
  • **
    • Profiili
Heinän Puutarha
« : Helmikuu 25, 2015, 19:41:36 ip »
Varmaankin monelle tällä foorumilla tuttu, mutta on varmasti niitäkin jotka ei ole kuulleet ja ansaitsee mun mielestä oman osion täällä :) Juuri tuli nakkien kera maistettua Heinän Nagasinappia ja siinähän oli ihan oikeesti potkua. Kauhian äijän hillo on pikkuisen miedompaa mutta älyttömän hyvää :P . Säilykekurkut ovat myöskin hyviä. Tässä minun tähän mennessä maistamat tuotteet ja voin suositella kaikille.

Poissa ALi

• Chilaca
  • **
    • Profiili
Vs: Heinän Puutarha
« Vastaus #1 : Toukokuu 31, 2015, 16:29:09 ip »
Onko tuolla Heinän puutarhalla oma myymälä vai pitääkö tuotteita etsiä kaupoista? Oon menossa Salon seudulle ensi viikolla "kalastelemaan" ja olisi mukava saada vähän tuoretta chiliä grilliin.

Vuoden 2015 sato: 0g

Poissa Wolfman

• Habanero
    • Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 31, 2015, 17:39:06 ip »
Suoraan puutarhalta voi hakea (muitakin tuotteita kuin tuorechiliä), kannattaa tosin soittaa ensin ja sopia niin Pena tai joku muu on varmemmin paikalla.  Uusien nettisivujen osoite on www.chilit.info 

Poissa Jame

• Chiliyhdistyksen jäsen
  • Goat's Weed
    • Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 08, 2017, 20:59:12 ip »
Tänäaamuna ajelin duuniin Heinän Puutarhan pakettiauton perässä. Paku kurvasi Espoon Mankkaan K-Supermarketille joten siellä lienee nyt saatavana hyviä kotimaisia tuorechilejä.  :thumbup:
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

Poissa kasvattaja

• Serrano
  • **
    • Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 09, 2017, 02:44:09 ap »
Olen tilannut kahdesti heinän puutarhan kautta herkkuja kotiin. Toiminta erittäin asiakaslähtöistä. Suosittelen muillekin  :thumbup:
Chili korvaa suolan ruuanlaitossa.

Poissa mikestones

• Serrano
  • **
    • Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 30, 2017, 12:03:31 ip »
voiko sieltä tilata chileja niin ettei oo pakko ottaa samaa lajiketta kiloa? esim 200 g per chiliryhmä`?

Poissa Hubert

• Chiliyhdistyksen hallitus
  • Fatalii
    • Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2017, 12:29:46 ip »
voiko sieltä tilata chileja niin ettei oo pakko ottaa samaa lajiketta kiloa? esim 200 g per chiliryhmä`?

Voi

Poissa MRgreen

• Chiliyhdistyksen jäsen
  • Serrano
  • Hurahtanut
    • Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2017, 16:10:29 ip »
Ja rrrocotomagaraa. Tajuttoman hyvää. Taidanpa laittaa pannulle, tulikin nälkä!  :thumbup:
Järrrjen veiit ja minusta orrrjan teiit...