toukokuu 12, 2024, 10:31:41 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


La Costenina Dip Salsa

Aloittaja Chilicutter, marraskuu 09, 2009, 00:34:19 ap

« edellinen - seuraava »

Chilicutter

Bongasin paikallisesta prismasta tuollaista salsaa.
Yllättävän hyvää ja etullista.
Tulta saisi tietys olla reilusti enemmän.
Kuitenkin poltetta löytyy jonkin verran
Kannattaa kokeilla.
Ainahan sitä voi sitten terästää omilla chilituotteilla :D
Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

chilimieli

joulukuu 30, 2009, 10:29:35 ap #1 Viimeisin muokkaus: joulukuu 30, 2009, 10:31:24 ap käyttäjältä chilimieli
Kerrohan nyt mikä siitä niin hyvää tekee? Perusteluita? ;D
Ei sillä etteikö olisi, mutta olisi kiva kuulla itse tuotteesta enemmän näissä suosituksissa, esim maku. Oliko makea/ savuinen/ pirteä, vaiko lähellä Old el pason kaltaisia perus dippejä ja salsoja. ::)
Itse liitän tähän keskusteluun suuren yllätyksen, RAINBOW;n savusalsa. Maku mieleeni erittäin savuinen, jättää tosin suuhun niin tyhjän tunteen, että kaipaa terästystä reilusti.

Tepi

Lainaus käyttäjältä: chilimieli - joulukuu 30, 2009, 10:29:35 ap
Itse liitän tähän keskusteluun suuren yllätyksen, RAINBOW;n savusalsa. Maku mieleeni erittäin savuinen, jättää tosin suuhun niin tyhjän tunteen, että kaipaa terästystä reilusti.

Komppaan savusalsaa, ainoa miinus on koostumuksen vetisyys...bonuksena on sen saatavuus kaikkein pienimmistäkin kaupoista. Savusalsojen tulisuus omaasta mielestäni kuitenkin kovastikin vaihtelee (tai ainakin on vaihdellut niiden kolmen purkin kohdalla jotka olen ostanut). Savusalsa ei ole mitään tajunnan räjäyttävän hyvää mutta markettikamaksi kuitenkin hyvää.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.