toukokuu 13, 2024, 19:19:08 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Omapiha-messut 3–6.4. HELSINKI

Aloittaja jaolsten, helmikuu 20, 2014, 22:35:57 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Jos ja kun torstai on tärkeämpi kuin perjantai, voin olla silloin koko päivän, mutta sitten en pääse perjantaina kuin kolmelta-neljältä pariksi tunniksi.

Thiikeri

Moneltas olis hyvä olla paikalla ja mitä kaikkea siellä standillä tulee tietää / osata kertoa?

Wolfman

Miltäs tuo nyt näyttää ? PP:n laittama Doodle-kysely ei ilmeisesti pidä ainakaan nyt ihan paikkaansa jos Vetsku vaihtaa torstaiksi. Kun täällä Lahdessa ei tänävuonna noita messuja ole niin voisi ajella sinne torstaina tai perjantaina, ei niitä messuja varmaan kauaa kiertele niin ehtisi osastollakin olla jonkunaikaa (vaikka en chileistä mitään tiedäkään ja vielä vähemmän osaan kertoa yleisölle  ::) ).

PP

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - huhtikuu 02, 2014, 17:25:24 ip
Miltäs tuo nyt näyttää ? PP:n laittama Doodle-kysely ei ilmeisesti pidä ainakaan nyt ihan paikkaansa jos Vetsku vaihtaa torstaiksi. Kun täällä Lahdessa ei tänävuonna noita messuja ole niin voisi ajella sinne torstaina tai perjantaina, ei niitä messuja varmaan kauaa kiertele niin ehtisi osastollakin olla jonkunaikaa (vaikka en chileistä mitään tiedäkään ja vielä vähemmän osaan kertoa yleisölle  ::) ).


Tiedät chileistä taatusti enemmän kuin yleisö. :) Perjantaina ollaan enemmän yhden päivystäjän varassa, joten se olisi parempi päivä tulla.

Lisäsin Vestkun aikoihin torstaina 15-18 omin luvin ja muokkasin omia aikojani. Tulen huomenna koko päiväksi ja perjantaina tarpeen tullen käväisen aamulla ja olen lopusta pari tuntia. Lauantaina tulen aamulla ja olen tarvittaessa koko päivän. Sunnuntaina tuskin tulen, muttei sekään mahdotonta ole.

Wolfman

Jos sitten perjantaina koittaisi päästä sinne. Ei pitäisi olla mitään isompaa menoa, vähän riippuen mihinaikaan pääsen liikkeelle niin ehkä puoliltapäivin tai vähän jälkeen voisi ehtiä sinne ja varmaan loppuun asti. Yleisöä on kuitenkin varmaan enemmän jostain kolmesta eteenpäin eli se ilta on luultavasti tärkeämpi ?

PP

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - huhtikuu 02, 2014, 18:16:08 ip
Jos sitten perjantaina koittaisi päästä sinne. Ei pitäisi olla mitään isompaa menoa, vähän riippuen mihinaikaan pääsen liikkeelle niin ehkä puoliltapäivin tai vähän jälkeen voisi ehtiä sinne ja varmaan loppuun asti. Yleisöä on kuitenkin varmaan enemmän jostain kolmesta eteenpäin eli se ilta on luultavasti tärkeämpi ?


En tiedä arkipäivien yleisöjakaumasta, mutta tuntuisi järkevältä, että 14-17 on vilkkain aika.

Yritän tulla huomenna kymmeneksi, mutta voi olla, etten ehdi ihan siihen.

Thiikeri

Mähän oon lupautunut torstaille ja perjantaille klo 10-14; onko tarvis olla pidempään? Onko jollain kulkulupia VAI meneekö omasta pussista?

Kärsä Babar

Soitto minulle kun tarvitsee sisäänpääsyä varten lupia.
Yleisöä on aamusta iltaan aika tehokkaasti. Viimeinen tunti tai kaksi on yleensä hiljaiset.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

PP

Lainaus käyttäjältä: Thiikeri - huhtikuu 02, 2014, 19:02:08 ip
Mähän oon lupautunut torstaille ja perjantaille klo 10-14; onko tarvis olla pidempään?


Huomenna olisi hyvä, jos voit olla paikalla kunnes Vetsku tulee.

PP





Eiköhän noiden avulla ala lehti liikkua.

Hubert

Nyt on niin komeaa markkinointia, että kannattaa varmaan laittaa jo painotalolle uusi painos tilaukseen! :D

jaolsten

Tykkään!

Piti viedä viimevuoden lehtiä nyt illalla Kärsälle, mutta tulin kipeäksi. Jos joku teistä ottaisi vaikka oman viimevuoden lehtensä mukaan näytille ja luettavaksi, niin lähetän postitse uusia tilalle. PP? Larski?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Larski

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 02, 2014, 20:54:00 ip
Jos joku teistä ottaisi vaikka oman viimevuoden lehtensä mukaan näytille ja luettavaksi, niin lähetän postitse uusia tilalle. PP? Larski?

Mä voin ottaa omani mukaan ku tuun. Tuun tosin vasta sunnuntaina.

Bender79

Minäkin voin ottaa mukaan, tulen jo perjantaina.

jaolsten

Hienoa Bender!

Jos PP ottaa jo huomenna, niin varmaan päivässä on jo aika "luetun" näköinen. Ja kun otatte noita lehtiä mukaanne, niin laittakaa mulle osoitetietonne, niin lähetän uusia lehtiä tilalle!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

PP

Minulla on neljä lehteä, joten voidaan jopa myydä huomenna pari.

Thiikeri

Tänään lehtiä on myyty hienosti 10 kpl (3-4 vanhaa, loput uusia) ja 49 pussia siemeniä. :)


PP

Kivaa oli, mutta päivä oli Helsingin messuiksi hiljainen. Kärsän mukaan viime vuonna torstai oli paljon vilkkaampi. Huomenna pitäisi vilkastua selvästi, joten toivottavasti hommaa ei ole likaa yhdelle päivystäjälle. Pääsen tarvittaessa avuksi kahdeksi viimeiseksi tunniksi. Lauantaina kolmekaan päivystäjää ei pitäisi olla liikaa, ja voihan hiljaisina hetkinä kierrellä messuja.

Thiikeri

Onko jollain messuille tulijalla Peruvian purple:n siemeniä valmiina myytäväksi? Eräs asiakas kyseli niitä ja olisi kiva, jos niitä myös hänelle saataisiin. :)

Kiitos PP:lle seurasta ja asiantuntemuksesta tänään. :)

SK

Harmi, kun pääsen vasta launtaina mukaan...
Minulla on myös yksi vanha lehti, jos sille on tarvetta? Tarviaakohan jotain muuta ottaa mukaan?
Toivottavasti mahdollisimman moni foorumilainen tulee antamaan kasvot nimimerkille.