huhtikuu 18, 2024, 13:49:11 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Profiilisa näkyisi kaverit?

Aloittaja Vate, elokuu 01, 2011, 08:34:41 ap

« edellinen - seuraava »

Vate

Eli onkos toi ihan tyhmä kysymys, mielestäni ihan kelpo.
Perustelut: Jos ja kun tällä foorumilla on kavereita, no vois lisätä semmoseen erilliseen laatikoon profiilissa. Silloin tietäisi että esim. kuka on ollu keidenkin kaa ns. "miiteissä" ja sieltä tutustunut. Sitten kun joku kattelis näiden kahden profiileita, siellä näkyis nämä kyseiset henkilöt. Sitten tulee näitä " HEI! Toi on munkin kaveri!" reakointeja ja näin saadaan uusia kavereita!
Jos tää käy, laittakaa kehitysideaa lisää! ;D

Janne

Kaverilista tulee uuden foorumisoftan mukana käyttöön. Päivitys tulossa lähiviikkoina, ensimmäiset testipäivitykset on tehty jo onnistuneesti.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Vate

Lainaus käyttäjältä: Janne - elokuu 01, 2011, 08:54:05 ap
Kaverilista tulee uuden foorumisoftan mukana käyttöön. Päivitys tulossa lähiviikkoina, ensimmäiset testipäivitykset on tehty jo onnistuneesti.


No hyvä, ootan innolla!

TunturiTiger

Entä kun ei oo kavereita? On vaan tuttuja ja hyviä tuttuja. Ja sitten on noita irl-tuttuja. ;) No joo.. Asiaan asiaan.. Voihan tuommonen kaverilista olla hyväkin juttu, mutta itse en tiedä, mihin sitä tarvittais.

Janne

elokuu 01, 2011, 09:35:59 ap #4 Viimeisin muokkaus: elokuu 01, 2011, 09:43:40 ap käyttäjältä Janne
Ei sitä kaverilistaa pakko ole käyttää, näkyy vaan olevan tämän foorumisoftan uudessa versiossa vakiona mukana  :)

edit: on siinä "vihamieslistakin" jos ei kavereita ole :D

Tai oikeastaan estolista, joka estää haluttujen käyttäjien viestejä näkymästä. Näköjään tosin vain poistaa viestirungon...
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Herra 47

Onko siinä myös ignore toiminto ;)
Se voisi olla muutamalle käyttäjälle tarpeellinen...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Janne

Lainaus käyttäjältä: herra 47 - elokuu 01, 2011, 09:42:29 ap
Onko siinä myös ignore toiminto ;)
Se voisi olla muutamalle käyttäjälle tarpeellinen...

Jonkunlainen joo, muokkasinkin tuossa edellistä viestiä. Koitan etsiä paremmankin ignoren, tuohon saa aika näppärästi asennettua lisäosia.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Janne - elokuu 01, 2011, 09:47:38 ap
Lainaus käyttäjältä: herra 47 - elokuu 01, 2011, 09:42:29 ap
Onko siinä myös ignore toiminto ;)
Se voisi olla muutamalle käyttäjälle tarpeellinen...

Jonkunlainen joo, muokkasinkin tuossa edellistä viestiä. Koitan etsiä paremmankin ignoren, tuohon saa aika näppärästi asennettua lisäosia.

No tolle voisin keksiä käyttöä. Pakko myöntää, että itsekin joskus provosoidun, vaikka ei olekkaan tarkoitus. Tästä syystä olis mukava laittaa ignoreen henkilöt joista provosoidun pahiten!  ;D

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Janne - elokuu 01, 2011, 09:47:38 ap
Lainaus käyttäjältä: herra 47 - elokuu 01, 2011, 09:42:29 ap
Onko siinä myös ignore toiminto ;)
Se voisi olla muutamalle käyttäjälle tarpeellinen...

Jonkunlainen joo, muokkasinkin tuossa edellistä viestiä. Koitan etsiä paremmankin ignoren, tuohon saa aika näppärästi asennettua lisäosia.


\o/ \o/ \o/

tätä olenkin jo aiemmin kuuluttanut! Tuleeko käyttöön sama moottori kuin esim vrcf.fi:n foorumilla?

Janne

Lainaus käyttäjältä: mattson - elokuu 01, 2011, 12:19:58 ip
Lainaus käyttäjältä: Janne - elokuu 01, 2011, 09:47:38 ap
Lainaus käyttäjältä: herra 47 - elokuu 01, 2011, 09:42:29 ap
Onko siinä myös ignore toiminto ;)
Se voisi olla muutamalle käyttäjälle tarpeellinen...

Jonkunlainen joo, muokkasinkin tuossa edellistä viestiä. Koitan etsiä paremmankin ignoren, tuohon saa aika näppärästi asennettua lisäosia.


\o/ \o/ \o/

tätä olenkin jo aiemmin kuuluttanut! Tuleeko käyttöön sama moottori kuin esim vrcf.fi:n foorumilla?

Näyttäisi tulevan, paitsi hieman uudempi versio.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

biblo

Sanoisin ominaisuudesta että melkoisen turha. Itsellä on ainenkin näiden chilipäiden numerot ihan puhelimessa ja omassa muistissa ketä olen bongaillut jne.

Mielestäni on hienompaa että ihmiset uskaltavat asuinpaikkansa ja sen semmoista profiiliin laittaa, tai no jotkut...
"Grow food, not lawns"


Ryhis

^ Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa..
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

..TOMPPA..

niin. Mullahan ei ole liikaa kavereita eikä vihamiehiäkään onneksi kovin montaa(ainakaan foorumilla)  Ai miksi? en mä tarvii "kavereita" koska tosiystävät auttavat jos on tarvis. niitä on vain muutama, Mutta lisää tuttavuuksia toki saa tulla

Monesti olen huomannut että nämä "kaverit" eivät autakkaan kun hätä tulee ja monesti minua omasta mielestäni vain käytetty hyväksi joissain asioissa. viimeksi kun muutin niin sen aikaiset "kaverit"   olivat samoissa juhlissa ja kahvilla monta kertaa kk ja nähtiin lähes päivittäin..yli kahden vuoden ajan..   kun muutin niin 20 kaverista vain yksi piti yhteyttä. osa muutti ja osa menehtyi.. osa ei vaan tahtonut olla enää tekemisissä.. "kun ei sekään oo ni en oo mäkään" tyyppejä löytyy liikaa..

Mä olen käyny suht kovan elämänkoulun mutta en väitä että pärjäisin ilman muutamia henkilöitä..yksin on liian vaikeeta kenellä tahansa. Ilman naista pärjää mutta kyllä tuttavuudet on elämän suola!

Myönnän että jotkut minun postaukseni olisivat voineet olla asiallisempia mutta mähän en mieti mitä sanon jos asiaa on.valitettavasti teen tämän myös kaupassa ja verovirastossa yms..  Osaan toki käyttäytyäkkin kun tilanne vaatii.

Mun elämää on vähän liiakseen aina yritetty rajoittaa ja ohjailla. Joskus menee hermot vaan ihan totaalisesti..

Mutta hienoa on se että jos foorumille tulee näitä futuristeja ja kumppaneita niin jos ne saa piilotettua niin ihan helvetin mahtava juttu  ;)

Itse olen saanut foorumilta monia tuttuja ja paljon tyyppejä joita olisi mukava tavata vaikka miitillä yms..

tässä avautumiseni


biblo

Mutta tämä on internet, sille ei vaan voi mitään. Helpompaa kun jättää lukematta, mikä ei kiinnosta.
"Grow food, not lawns"

MegaRatt44

Odotan myös innolla (vaikka taidan ollakin aika monen vihamieslistalla tai ignorattuna)!   ;D
Kauden 2012 päiväkirja alotteilla:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11388.0

..TOMPPA..

ehkä kaikki on jossain vaiheessa, kunhan muistat olla neuvomatta vanhempias chiliharrastajia niin kaikki menee hyvin..

eli turha neuvoa tämän  foorumin konkareita jossain

Vate

Lainaus käyttäjältä: ..TOMPPA.. - syyskuu 02, 2011, 23:54:54 ip
ehkä kaikki on jossain vaiheessa, kunhan muistat olla neuvomatta vanhempias chiliharrastajia niin kaikki menee hyvin..

eli turha neuvoa tämän  foorumin konkareita jossain


Luulen että olen liiankin monen ingorelistalla -.-!

biblo

"Grow food, not lawns"

hessi

Mitä kaverilistaa?
ei tämä mikää facebook ole...
kaikki foorumilla on mun kavereita  ::) ::)

laittakaa mielummin rohkeasti sukupuolenne, ikänne ja paikkakunnan missä asutte, näillä tiedoilla
on oikeasti merkitystä, oikean nimen voi sitten paljastaa niille "kavereille" joille haluaa.
...juu hessi ei enää ole vapaa  ;) ;) eli en hyökää kimppuun  ::)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry