maaliskuu 29, 2024, 08:40:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Turun ravintolat

Aloittaja Aji Inferno, elokuu 29, 2005, 21:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Caide

Kuulemma hyvä paikka. Sellainen snägärityylinen tacopaikka

Siku

Pitäiskö käydä porukalla tutustumassa?

Caide

Lainaus käyttäjältä: Siku - lokakuu 03, 2013, 10:35:48 ap
Pitäiskö käydä porukalla tutustumassa?

Vois käydä. Monasti pitänyt tuonne mennä, mutta ikinä ei muka kerkee tai muista  ::)

-V-


ottulo

Käytiin eilen parin kaverin kanssa kurkkaamassa Sloppy Joessa (www.sloppy.fi).

Ihan maittavat annokset ja mukava tunnelma, hieman kuppilatyyppinen. Annos ei ollut mitenkään tulinen, eikä listalta näyttänyt tulisempaa muutenkaan löytyvän. Lisukkeena oli ranskiksia, ketsuppia ja muutama rengas jotain etikkachiliä, josta pienen poltteen saattoi sellaisenaan syötynä kuvitella löytävänsä. Sen sijaan kastikepuolella oli useampi vaihtoehto, sillä perus Tabascojen lisäksi oli tusina pulloa jotakin Inferno-kastiketta kahdella eri tulisuudella (habaneroja näytti olevan raaka-aineena) ja ainakin yksi Da Bomb -pullo, lähes loppuun käytetty tosin.

Purilainen olisi saanut olla isompi, sillä vaikka korkeutta oli kivasti, se oli jokaisen mielestä liian pieni. Ranskalaiset olivat pikaruokapaikkoja parempia ja niitä oli sopivasti, toki isompaan annokseen niitäkin voisi kouraista lisää. Kaveri kehui olutvalikoimaa hyväksi, itse en niistä perusta niin en kommentoi. Mittansa perusteella juomapuoli kyllä näytti ihan riittävältä tuon kokoiseen paikkaan.

Vaikka hirveän (chilin-)nälän tyydyttämiseen annos ei oikein riitä, kelpaa tuo aivan mukavasti käytäväksi toistekin.

Caide

Lainaus käyttäjältä: ottulo - kesäkuu 11, 2014, 14:33:15 ip
Käytiin eilen parin kaverin kanssa kurkkaamassa Sloppy Joessa (www.sloppy.fi).

Ihan maittavat annokset ja mukava tunnelma, hieman kuppilatyyppinen. Annos ei ollut mitenkään tulinen, eikä listalta näyttänyt tulisempaa muutenkaan löytyvän. Lisukkeena oli ranskiksia, ketsuppia ja muutama rengas jotain etikkachiliä, josta pienen poltteen saattoi sellaisenaan syötynä kuvitella löytävänsä. Sen sijaan kastikepuolella oli useampi vaihtoehto, sillä perus Tabascojen lisäksi oli tusina pulloa jotakin Inferno-kastiketta kahdella eri tulisuudella (habaneroja näytti olevan raaka-aineena) ja ainakin yksi Da Bomb -pullo, lähes loppuun käytetty tosin.

Purilainen olisi saanut olla isompi, sillä vaikka korkeutta oli kivasti, se oli jokaisen mielestä liian pieni. Ranskalaiset olivat pikaruokapaikkoja parempia ja niitä oli sopivasti, toki isompaan annokseen niitäkin voisi kouraista lisää. Kaveri kehui olutvalikoimaa hyväksi, itse en niistä perusta niin en kommentoi. Mittansa perusteella juomapuoli kyllä näytti ihan riittävältä tuon kokoiseen paikkaan.

Vaikka hirveän (chilin-)nälän tyydyttämiseen annos ei oikein riitä, kelpaa tuo aivan mukavasti käytäväksi toistekin.

Mä olen tuolla kymmenisen kertaa käynyt ja syönyt kaikki annokset läpi. Tosiaan ei ole tulisia, on siellä sitten lisämaksulla esimerkiksi siracha-kastiketta sun muuta, mutta olen jo siihen kyllästynyt. Mulle annokset olleet sopivia, kun syö jälkiruuan. Ja halpahan tuo paikka on ja burgereita ei voi verrata pikaruokaloihin ja moneen muuhun ravintolaan. Tekevät itse käsittääkseni lähes kaiken, eikä ole sitä normaalia ravintolapakasteshittiä :) Mutta jos tulisuutta hakee, niin ei tosiaan ole oikea paikka.

Edit: olut valikoima ihan ookoo, löytyy burgeriin sopivat oluet, muuten niissä juuri ole kehumista.

Tyttii

Taco nito käyty tsekkaamassa. Parasta meksikolaista, jota Suomessa syönyt. Teki pyynnöstä erilaisia (pehmeäkuorisia) tacoja ja burritoja neljälle, jotta mahdollisimman erilaisia makuja päästiin maistamasn. Ristiin maisteltiin, tulisuuttakin tarvittaessa löytyi. Kadulle laitetuissa pöydissä popsittiin, sol-oluella huuhdeltiin ihmisten ja autojen kulkiessa ohi. Hinta-laatusuhde bueno. Pikaruokalainen miljöö, auki neljään viikonloppuna, et kyllä turkkulaisia lykästää, kun on moinen snägäri yönälkään.

Salsa verde ja paputahna oli loistavia. Liha ehkä makuuni kuivaa, mutta lisäsalsalla tms. olisi varmaan korjaantunut. lurpsista myös hintalaatusuhteelle.
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Kebabmaniac

Taco Nito tarkistettu, arvostelun voi katsoa yltä. Mutta pitää sanoa että Pizzeria Carlinan Iskender habanerokastilla on myös suositeltava. Ei se musta niin tulinen ollut kuitenkaan että olisi kanaemomaisen huolehdinnan oikeuttanut, mutta se oli HYVÄÄ.