maaliskuu 28, 2024, 10:29:38 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pohjois-Suomen aluejaosto

Aloittaja pasilan, maaliskuu 28, 2014, 10:23:29 ap

« edellinen - seuraava »

pasilan

Tänne siis jatkossa keskustelut Pohjois-Suomen aluejaosto- asioissa.

- Pasi
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

jaolsten

Järjestäytymiskokous tarvisi ensimmäiseksi pitää ja siitä muistio yhdistykselle.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

chili noob

paikalla!
täällä on toistaiseksi hiljaista  ??? olikohan niitä innokkaita osallistujia. itsellä on chiliyhdistyksen jäsenyys vielä vaiheissa, mutta voin kai silti osallistua tapaamisiin kumminkin?
YV:n kautta voin vaihtaa yhteys tietoja.

pasilan

Hienoa, että innokkaita löytyy! Seuraavat tahot ovat siis ilmaisseet mielenkiintonsa Pohjois-Suomen aluejaoston perustamiseksi:

pasilan, Rovaniemi
ChIlIDoG, Keminmaa
Jani M, Oulu
rasse, Oulu
chili noob, Kemi


Tällä porukalla lähdemme sitten näin aluksi liikkeelle. Myös Matti ja Maija Myöhäset huomioidaan, joten rohkeasti vaan viestiä tulemaan! Lisäksi vetoan myös muihin Pohjois-Suomen alueen chiliharrastajiin.

Pyydänkin nyt arvon raadilta esityksiä a) perustamiskokouksen ajankohdaksi ja b) paikaksi. Itse luonnollisesti toivottaisin mielelläni kaikki teidät tervetulleeksi Rovaniemelle kokoustamaan, mutta ymmärrän, että ainakin Oulusta on tänne varsin pitkä matka...? Lähes yhtä pitkä kuin täältä Ouluun. Puolimatkan krouviin?

P.S. jaolsten: Onko järjestäytymiskokouksella jotain "chiliyhdistysspesifistä" määrämuotoisuusvaadetta, vai riittääkö normaalit kokouskäytännöt ja siitä pöytäkirja? Ohjeistuksesta en muuta löytänyt, kuin että "Jaostoon tulee valita puheenjohtaja, sihteeri ja rahastonhoitaja".

P.S. 2: Kiitti Hessi kun liimasit tämän säikeen!
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

jaolsten

Juuri noin. Perustamiskokous, jossa järjestäydytään, eli valitaan jaoston vastuuhenkilöt. Samalla sitoudutaan Chiliyhdistyksen sääntöihin ja säännöstöihin.

Kunhan aluejaosto on luotu, järjestää emoyhdistys teille toimintaa tukevat puitteet, eli banderollia, roll-uppia, flyereitä, lehtiä yms. Ja toki yhdistys tukee rahallisestikin aluejaostoja tarpeen tullen.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

chili noob

minä olen joka ilta käytettävissä. päivisin saatan olla välillä töissä jopa viikonloppuina. kemi tai keminmaa olisi kompromissi puolessa välissä :) kemistä löytyy varmaan kokouspaikkakin hyvin.

pasilan

Mitäs tuumaa muu rojektiryhmä? Onko Kemi/Keminmaa ok aloituskokouksen paikaksi? Mikä voisi olla sopiva ajankohta kokoukselle?
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

ChIlIDoG

Kemistä varmaan löytyy joku paikka. Itsellä on aika kiireistä kun on työ ja iltaopiskelut, joten ehdotelkaa päiviä, nii kommentoin sitten.

Thiikeri

Tervehdys Pohjois-Suomen aluejaoston porukka!

Olisiko muuten mitään ideaa, jos Pohjois-Suomen jaostosta tehtäisiin myös seuraavaan lehteen oma pikkunen juttu - sellaiselle jaosto-palstalle eli lyhykäisyydessään jaoston tiedottaja kertoo jaostonsa kuulumiset, menneet ja tulevat jutut? Tämä on siis tulossa kaikille jaostoille (toistaiseksi suunnittelutasolla). Tähän nyt ajankohtaiset asiat sopisi siis hyvin lehteen kerrottavaksi asiaksi, jopa se riittää, jos työ saatte aluejaoston kasaan. :)

chili noob

huhtikuu 02, 2014, 17:33:22 ip #9 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 02, 2014, 17:36:17 ip käyttäjältä chili noob
kokouspaikka on Di'mare ravintola kemissä. siellä on n. 20 hengen kabinetti. sieltä voi tilata pizzaa, kebabbia ja virvokkeita ateria hinnat ovat 7-9 euroa.
olisiko lauantai 5.4 sopiva päivä?

ChIlIDoG

Päivä käy hyvin ...mihin kellonaikaan?

pasilan

Mullekin käy tuo päivä. Sopisiko klo 17?

Mites tämä Oululaisille passais?

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

chili noob

Klo 17 käy hyvin. Vielä jos oululaisia saataisiin joitakin tulemaan mukaan.  ???

Jani M

5.4. olen aiemmin sovituissa menoissa. Hieman pidempi varoitusaika olis paikallaan?

pasilan

Lainaus käyttäjältä: Jani M - huhtikuu 02, 2014, 22:44:41 ip
5.4. olen aiemmin sovituissa menoissa. Hieman pidempi varoitusaika olis paikallaan?


Varoaika on kieltämättä hiukan lyhyehkö ja koska tavoitteena on saada mahdollisimman suuri joukko pohjoisen chiliyhdistyksen porukkaa oman aluejaoston perustamiskokoukseen, on lienee syytä hiukan jatkaa tuota aikaa.

Olisko Jani (tai muut) heittää uutta aikatauluehdotusta kehiin? Tulevat pari seuraavaa viikonloppua ovat tosin haasteellisia ainakin mulle, mutta muutkin päivät kuin viikonloppu käy (ainakin mulle).
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

chili noob

huhtikuu 03, 2014, 10:31:23 ap #15 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 03, 2014, 10:53:09 ap käyttäjältä chili noob
joo se oliki vain aloite aikataulun sopimiseen.. ilman muuta voimme siirtää. viikollakin käy hyvin. ehdotuksia rohkeasti kehiin!

täällä kemissä ainakin alkaa tapahtumia olemaan tälle kevättä ja asiaoiden hoitamiseen menee oma aikansa. olisi hyvä jos saisi aluejaoston perustettua mahdollisimman pian. pääsisi liikkeelle kun olisi hyvä aika iskeä. täällä pohjoisessa se olisi aivan uusi juttu tälläinen chilijulistus.

kohta on esim. kevät markkinat ja teranssi kauden avajaiset. oulussakin on paljon kevät tapahtumia samoin rovaniemellä. näistä voisi aloittaa.

Jani M

Minulle käy la. 19. ja su. 20. kuluvaa kuuta näillä näkymin oikein mainiosti. Jos samalla kävis Ikeasta muutaman trofastin lisää...

chili noob

Sopii mainiosti sunnuntai vois olla ehkä parempi kun lauantai.

pasilan

Alustavasti tuo 20.4. sunnuntai voisi sopia mullekin. Kellonaikaa voidaan katella lähempänä, mutta ehkä hiukan aikaisemmin kuin klo 17?
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

pasilan

Lainaus käyttäjältä: Thiikeri - huhtikuu 02, 2014, 14:44:49 ip
Tervehdys Pohjois-Suomen aluejaoston porukka!

Olisiko muuten mitään ideaa, jos Pohjois-Suomen jaostosta tehtäisiin myös seuraavaan lehteen oma pikkunen juttu - sellaiselle jaosto-palstalle eli lyhykäisyydessään jaoston tiedottaja kertoo jaostonsa kuulumiset, menneet ja tulevat jutut? Tämä on siis tulossa kaikille jaostoille (toistaiseksi suunnittelutasolla). Tähän nyt ajankohtaiset asiat sopisi siis hyvin lehteen kerrottavaksi asiaksi, jopa se riittää, jos työ saatte aluejaoston kasaan. :)


Tarkoittanet seuraavaa "Chilin poltteessa"- julkaisua?

Idea kuulostaa hyvältä ja muutenkin olisi hienoa kuulla myös muiden aluejaostojen touhuista.
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013