Chilipikkujoulut Tampereella, lauantai 22.11. kello 17-01

Aloittaja Janne, elokuu 29, 2008, 16:44:14 ip

« edellinen - seuraava »

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "Janne"
Sitten vain suunnittelemaan, jonkunlainen nyyttikestimeininki varmaan?


Vois miettiä sitäkin, että tekisi jonkun hyvän setin täällä valmiiksi ja toimittaisi paikalle. Toiveita?
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

vesuri

Täältä kannatus hyvälle kimppasafkalle. Mikä tahansa hyvänmakuinen ja epäterveellinen sapuska käy.

Herra 47

varsinkin jos siinä on CHILIÄ  :twisted:

ja vollari itse tekemässä sitä  :wink:
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Janne

No sehän käy kyllä, chilimakkara olisi varsin mukava eväs varmaan?  :drool:

Vai onko liian suuritöinen?
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "Janne"No sehän käy kyllä, chilimakkara olisi varsin mukava eväs varmaan?  :drool:

Vai onko liian suuritöinen?


No työtähän siinä on, mutta pidetään mielessä :) Entistä reseptiä pitäisi kehittää paremmaksikin...

Jotain buffet-pöytää vois miettiä lisäksi.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry



MikkoM


Icaros


Mock

Täältä mukana myös.

pexi -the king-


nikke

Taitaapi mennä toisen reissun kanssa päällekkäin. Ilmestyn kyllä paikalle, mikäli näin ei käykään...

_Wille_

#146

mnyman


Pertsa

kai määki sit. muita pohjalaisia tulossa?kimppakyyti rulaa..
Meillä määrää Nainen!

Veikko

tulossa. Pitää yrittää houkutella kaverikin mukaan.
If at first you don't succeed, remove all evidence you ever tried.
-David Brent-

ilmari

#40


Miksaa

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"kai määki sit. muita pohjalaisia tulossa?kimppakyyti rulaa..


Mä voin Perttuli tulla sun kans samaa matkaa. Mä pidän huolen, että et mee näsinneulaan  :wink:  :lol:  *inside-vitsi*
http://fi.wikipedia.org/wiki/Scoville
"Puhdas kapsaisiini saattaa olla huonoa vatsalle." :D

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Miksa73"
Lainaus käyttäjältä: "pertsa"kai määki sit. muita pohjalaisia tulossa?kimppakyyti rulaa..


Mä voin Perttuli tulla sun kans samaa matkaa. Mä pidän huolen, että et mee näsinneulaan  :wink:  :lol:  *inside-vitsi*


Sieltähän se pelastava enkeli saapui kuin tilauksesta. Ja jos luet tän ennen lauantaita klo 14.00 niin tiedoksi että järjestän poikien illan meillä. Tarjolla olisi ainakin muutama komea ja viriili uros, kaikki kännissä kuin käki. Saatanpa jotain syötävääkin laittaa.
Jos siis on tylsää niin tämmöinen kyltinkuvatus on erään suvilahtelaisen oven ulkopuolella:



Ja jos luet tän klo 14. jälkeen niin mut saa kiinni kenkäpuhelimella.
Niijoo, ainoa ehto ko. iltamiin on että alkoholia pitää ottaa runsaalla kädellä. Turha siis tulla baskeri päässä lipittelemään sitä satkun punkkuputelia, me se juotas kummiski=)
Nojoo, tulipa taas tarinaa. Anteeksi foorumilaisille offarista, pitkästä aikaa vaan tuntuu ettei elämä ookaa niin pasketta <3
Meillä määrää Nainen!