huhtikuu 20, 2024, 01:16:37 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Oletko maistanut Nagaa?

Aloittaja hessi, maaliskuu 20, 2011, 19:40:50 ip

« edellinen - seuraava »

Oletko maistanut Nagaa tai muuta superhirmua?

En koskaan
130 (27.3%)
Vain kerran
22 (4.6%)
Vain tuoretta
31 (6.5%)
Vain kuivattua
50 (10.5%)
Olen maistanut
162 (34%)
Olen jo jäänyt koukkuun
105 (22.1%)
Kerta oli liikaa! En toista virhettäni...
2 (0.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 476

PP

On se vaan hullua tavaraa. Yksi pienehkö podi silputtuna noin sataan grammaan voita ja poltetta riittää silti. Ei tulisi mielenkään maistaa tätä raakana, kun tietää, että voi lieventää tulisuuden murto-osaan. Makua Nagassa tuntuu olevan suhteessa painoon tosi paljon.

makedolisten

Ei tulisi mieleen syödä kokonaista podia kerrallaan. Usein on sen sijaan tullut leikeltyä ohuita suikaleita Nagasta ja sitten laitettua esille suuremmalle porukalle. Näin on kiva illaan mittaan käydä napsimassa suikale tai pari. Yleensä saa myös hauskat naurut kun joku ei usko varottelua ja yllättyy aika lailla poltteesta, ilmeet ja päivittely pelastaa yleensä illan kuin illan. Ekan kerran kun söin Nagaa kyseessä oli täytetyt naga-sienet uunissa, ja oli kyllä päräyttävä kokemus... Välillä on vaan pakko taas saada hieman Nagaa jotta pysyy elämässä hereillä.

Nakki

Any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-

..TOMPPA..

Olen nagaa syönyt satunnaisesti mutta nyt kun tulee taas satoa niin tilaan tai ostan chilifestistä nagaa..

on se vaan niin jäätävä tunne kun syö tarpeeksi sitä itseään..  pysäyttävää..   tai ehkä the source olisi "pysäyttävä"   mutta sitä kun ei missään ole ollut tarjolla(ainakaan missään missä itse olen ollut)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Nakki - heinäkuu 11, 2011, 16:17:19 ip
Taas tuli syötyä kun FaceBookissa yks jurpo yllytti. :D

Part 1:
http://www.youtube.com/watch?v=HFN5kEFxCws
Part 2:
http://www.youtube.com/watch?v=CdbTfJZ8AUg


Näytti maistuvan! ;D Tosin sähän harjottelit jo torilla tsilin popsimista.

Nakki

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - heinäkuu 11, 2011, 20:14:55 ip
Näytti maistuvan! ;D Tosin sähän harjottelit jo torilla tsilin popsimista.


Varovasti kokeilin. Tyhmä ja yllytyshullu sitten kotona, kun menin riemuitsemaan Tammelan Torin saaliistani FB:ssä.
No mut, näin jälkikäteen sanoisin että kannatti kokeilla. Tää on hieno laji, niin kuin Kummelissa virkotaan. Perseellä puristaminen jäi sit vaan vähän myöhemmäks. :)
Any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-

Soppamies

Onhan noita tullut popsittua toista tusinaa, sekä tuoreena että kuivattuna. Tälläkin hetkellä on etikkasäilöttyjä jääkaapissa. Tulishan noita tuoreita ostettua enemmänkin, ellei kilohinta heiluisi siellä 130 euron tuntumassa... :-/ Ois kivempi ja helpompi käyttää yks-kaks kerrallaan, jos sais irtomyyntinä kaupan hyllyltä, kun se kokonainen boksi on aina vähintäänkin riittoisa. Se oma ennätys, kolme tuoretta putkeen, oli kyllä enemmän kuin tarpeeksi ettei tehnyt heti mieli koittaa uusiksi.

Ei kuitenkaan kuulu mulla ihan suosikkichilien kärkipäähän. Esim. Madame Jeanette, Harold st. Barts ja keltanen Fatalii hakkaa maultaan mun mielestä nagan aika 5-0. Ylipäänsä kypsänä keltaiset chilit tuntuvat toimivan mun makureseptoreille paremmin. Vähän miedommista Lemon Drop on kanssa herkkua. Aji Cristalista en oo kuitenkaan jostain syystä koskaan ihan hirveästi välittänyt, vaikka kaikki sen yleischiliominaisuuksia aina hypettääkin.


Lainaus käyttäjältä: Maniscalco - maaliskuu 20, 2011, 20:32:05 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 20, 2011, 20:12:58 ip
Nagaa käytän monessa muodossa! Parasta tuoreeltaan ruuan seassa. Esim pieneks pilkottuna hampurilaispihvin seassa. Uskomattoman raikas maku!

Mitä tarkoittaa hampurilaispihvin SEASSA?

Hampurilaispihvin kuulluu olla yli 99%sti lihaa... mausteet erikseen...


Mikäs ihmeen sääntö tää muka on mäkkärin markkinointiosaston ulkopuolella?

Satoja hampurilaispihvejä on tullut duunattua kuten ulkomuodostakin voi päätellä, ja kyllä parhaita ovat olleet mun mielestä ne joiden lihapitoisuus on jäänyt noin 80-90% tuntumaan esim. sipulijauheen, valkosipulin ja chilin taikinaanlisäämisen vuoksi. Naga antaa lämpönsä ihan eri tavalla miellyttävästi kun sen tosiaan pilkkoo sinne taikinan sekaan verrattuna siihen että sen vaikka viipaloisi raakana väliin. Ja mun mielestä täyslihapihvi on käytännössä täyslihapihvi niin kauan kun siihen sekoitetaan vain mausteita. Eri asia on sitten se jos sitä taikinaa jatketaan esim. munilla, korppujauhoilla tai vaikkapa soijaproteiinilla.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly!

a.k.a. dazler@ircnet

Devourer

Nagaa testattu monessa muodossa. Tuoreena, jauheena, erinäisissä sooseissa jne. Koukussa ja ei kaduta :)

-D

sorrii

Fataliin näyteputkiloihin on toistaiseksi jäänyt. Cittarissa [Pirkkalan CM] oli keväällä Naga Jolokia -nimellä ilmeisen aitoa tavaraa, mutta jäi silloinkin ostamatta, kun oli omia muita tsilejä riittämiin kotona. Vähän pettynyt mä oon ollut tähän asti yleensäkin noiden chinensejen tuottoon. Markettihabaa tuli joskus pari palleroa yhdestä kasvista. Trinidad Scorpion MB'stä samoin kait kaksi normaalia ja kolme mini-podia, joita en kyllä olisi toivonutkaan lisää ...  :scyth: :scyth: :scyth:

Nyt on kotona lasiparvekkeella sekä mökillä kasvarissa yhdet Bhut Jolokia -kasvit, jotka lienee aikalailla samaa tavaraa kuin Naga Morich. Josko nyt loppukesästä pääsisin mutustelemaan muutaman hedelmän tuoreena  ;D

Täytynee taas syksymmällä laittaa natikka partsille, jos ei ala podeja ilmestymään.

Niissä CM'n Nagoissa muuten oli ohje paketissa, että laittaa tuon palon ruokaan kokonaisena kypsymään, ja poistaa sen sitten ennen tarjoilua! Hah. Aika läskiposki tollaisia ehdottelee ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Lihamestari

Eilen ja tänään olen aiheuttanut ihmisille hauskoja ilmeitä maistattamalla Fassen Nagaa! ;D

Muutama valitteli alkuun maistiaisen pientä kokoa, kunnes sai sen palasen suuhunsa! ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Devourer

Viime lauantaina tuli maistettua tuoretta Naga morichia. Tarjoilin maistiaisen myös vieraallemme Japanista :) Voi sitä irvistelyä ja voihkimista :)

-D

JaloPena

Nyt chilimiehen initiaatioriitti on suoritettu. Naga suoraan puskasta kokonaisena. Voi s*****a sitä kiemurtelua. Ja pahin oli poltteen jälkeen tullut aivan armoton vatsakipu.

nyt ei tarvi enää näyttää itselle eikä kellekään muullekaan ;)
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

coco

Ois voinnu olla ihan paikallaan ottaa emäksistä ennen suoritusta!   ;D

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: coco - heinäkuu 22, 2011, 22:08:58 ip
Ois voinnu olla ihan paikallaan ottaa emäksistä ennen suoritusta!   ;D


Kuten täkäläiset sanovat: Oisha se suattanna olla niinnii...  :)  Tyhjä vatsa ja pari kahvikupposta pohjalla ei tosiaan ole paras kokeiluolosuhde.  ;D 
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

coco

Mutta hyvää oli ja vessa reissua varttuen! ;)

Chilitatti

Jauhetta olen maistanut, potkii ihan kivasti.

MegaRatt44

En oo testannu. Saisin kyllä juoda maitoa miljoonia litroja kun palan maistaisin.... :P
Kauden 2012 päiväkirja alotteilla:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11388.0

Chilitatti

Chilifestillä tuli testattua pieni palanen. Herättää kyllä kunnioitusta tota kasvia kohtaan mutta eiköhän sekin päädy ruokalistalle kunhan toleranssi vielä vähän kasvaa.  ::)

popcornmaker

H-hetki lähestyy.. Ensinmäinen kypsä naga näyttäis olevan puskassa  ::). Vielä en siis ole tuoretta maistanut, mutta pian tämäkin aukko chilisivistyksessä paikattu.

LudwigVonAntero