huhtikuu 19, 2024, 21:51:52 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


ICT-palveluyhtiö?

Aloittaja jannih, toukokuu 25, 2018, 14:09:16 ip

« edellinen - seuraava »

jannih

Moikka. Oon firman omistaja ja tarttisin firmalle ICT-palveluyhtiötä.tietoliikenne-,IT- ja contact center-palvelut ois just tarpeen ja yhtiön pitäis olla tietenkin luotettava ja hyvä. Onko kellään firman omistajalla ollut apuna tällaisissa asioissa esimerkiksi jompi kumpi näistä yhtiöistä: www.vsp.fi tai www.datasafe.fi ?

Larbba

Lainaus käyttäjältä: jannih - toukokuu 25, 2018, 14:09:16 ip
Moikka. Oon firman omistaja ja tarttisin firmalle ICT-palveluyhtiötä.tietoliikenne-,IT- ja contact center-palvelut ois just tarpeen ja yhtiön pitäis olla tietenkin luotettava ja hyvä. Onko kellään firman omistajalla ollut apuna tällaisissa asioissa esimerkiksi jompi kumpi näistä yhtiöistä: www.vsp.fi tai www.datasafe.fi ?
En ole yrittäjä, mutta kommentoin kokemuksesta ja  ICT-alalla vaikuttavana. Yhdellä asiakkaalla on VSP:n kautta yhteydet ja nyt odotellaan ensi  kevättä, jotta sopimuksen määräaikaisuus loppuu.
Ihme on suuri jos kesällä 2019 VSP on yhteyksien palveluntarjoaja. Kokemus siis rajoittuu vain yhteen tapaukseen.

Suosittelen katsomaan MPY Palvelut mpy.fi 😉


Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Chili on kuin alkoholi. Ensin kelpaa mikä vain kunhan tulee humalaan/on tulista. Kunnes oppii että se voi olla hyvääkin, eikä seuraavana aamuna ole pakko oksentaa verta ja kärsiä