maaliskuu 29, 2024, 11:07:33 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ostetaan kuivattua chiliä

Aloittaja Mordokaj, helmikuu 03, 2020, 18:49:18 ip

« edellinen - seuraava »

Mordokaj

Saisi olla supertulista kuivattua tai rouhittua chiliä.Habanero-Jigsaw,kaikki käy!

sorrii

Nagaa löytyy savulla ja ilman. Vähän enkä muitakin "näytteitä" ... Rocoto Peru Cuzco on rocotoista tulisin mitä oon kokeillut ..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Mordokaj

Nuo käy kaikki ja jos lisääkin löytyy! Paljonko niitä liikenee?

sorrii

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Mordokaj

Olet varmaan tutkinut riitävän kauan,joten mikä on tulos?

sorrii

Aprillia  ???  ???  ???  ... täällä joku hengissä  :o

Juu. Unohdinkin jo ... Mä teen täys inventaarion sit samantien. Mullahan on tallella kuivattuja varmaan 4-5 viime vuodelta: Sitä vanhemmat oon kyllä hävittänyt. Supertulisia ei kovin paljon, mutta jotain on enkä muista ...

Palaan asiaan tänään! Jos nyt pian näet tämän, niin kiva olisi tietää paljonko tarviit ...
Kuivatut chilithän on niin kevyttä tavaraa, että esim. koko puskan tuotto nagaa ~1kg on kuivattuna ~50g ja mahtuu kokonaisinakin reilun litran pussiin ... Mielelläni mä jakaisin noita miedompiakin: Kyllä ihan tulinen vaikutelma tulee Goats Weedeistäkin esim. kun käyttää vähä reilummin  >:D  ((SE on muuten hyvä mauste!))
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`