huhtikuu 19, 2024, 23:48:17 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kymenlaakson paikallisjaosto

Aloittaja InkRose, syyskuu 29, 2011, 17:13:57 ip

« edellinen - seuraava »

InkRose

Otin vapauden perustaa oma ketju myös Kouvostomiitissä taannoin alkusysäyksensä saaneelle Kymenlaakson paikallisjaostolle. Nimestä voidaan vääntää kättä tai syödä kilpaa TSMB:tä tai jotain, jos ei kelpaa. :)

Ennen joulua kokoonnutaan vielä punomaan juonia alkavalle kaudelle.

wille

Joo, itsellänikin on ollut aikeissa tämä ketju pistää pystyyn. Jotenkin tuntuikin, että on vain ajan kysymys milloin tämä tänne putkahtaa. Eli ehdottomasti messissä ollaan, tosin nyt varmaan hetken aikaa vähän vajaalla aktiviteetilla, kun pitelee kiirettä muiden asioiden kanssa.
Loppuvuoden miittiä asian tiimoilta voisi tosiaan alkaa funtsimaan.
Olikos se Chocolate Starfishin aikaansaaminen se ensimmäinen tavoite?!  ;D

Ei vaan. Nyt innokkaat aktiivit ja miksei passiivisemmatkin, kättä ojoon!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Kuin myös täällä! Messissä ollaan. Koitetaan suunnitella ennen joulua joku miitti vielä, vaikkakin itsellänikin on pari rautaa tulessa ja täällä foorumilla ei ehdi aivan niin hyvin pyöriä kuin välttämättä haluaisin. Kymenlaakson paikallisjaosto on ihan jees, vaikkakin myös Lahtelaisetkin ovat ehdottomasti tervetulleita jos eivät omaa jaostoaan aio pystyttää.
#816

InkRose

Miltäs ihmisillä näyttää tämä joulunalusaika, riittääkö puhtia vähän palaveerata tämän asian tiimoilta lähiviikkoina?

wille

Lainaus käyttäjältä: InkRose - marraskuu 04, 2011, 00:41:46 ap
Miltäs ihmisillä näyttää tämä joulunalusaika, riittääkö puhtia vähän palaveerata tämän asian tiimoilta lähiviikkoina?


Mulla se tiukin rypistys tän rempan tiimoilta näyttäisi ajoittuvan juurikin niille nimenomaisille "lähiviikoille". Muutto näyttäisi olevan 26.-27. päivä. Tätäkuuta.
Sitä ennen on vielä paljon tekemistä. :P
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: wille - marraskuu 04, 2011, 09:08:09 ap
Lainaus käyttäjältä: InkRose - marraskuu 04, 2011, 00:41:46 ap
Miltäs ihmisillä näyttää tämä joulunalusaika, riittääkö puhtia vähän palaveerata tämän asian tiimoilta lähiviikkoina?


Mulla se tiukin rypistys tän rempan tiimoilta näyttäisi ajoittuvan juurikin niille nimenomaisille "lähiviikoille". Muutto näyttäisi olevan 26.-27. päivä. Tätäkuuta.
Sitä ennen on vielä paljon tekemistä. :P
No juu ja itselläni on Bjj kisat parin viikon päästä johon pitää ehtiä valmistautumaan, joten kauheesti ei ylimääräistä aikaa ole..
#816

InkRose

Eli joulukuun puolelle siirtyy. Tietääpähän ainakin sen verran nyt sitten. Ehkä meilläkin alkaa paikat löytää muotonsa siihen mennessä niin kehtaa kutsua ihmisiä kyläänkin...

InkRose

Immeiset huomio!

Milloinkas pidetään kevään valistuskampanjan juonittelupalaveri?

wille

Niinpä tosiaan. Meneekö ensivuoden puolelle? Nythän tässä olisi tosiaan isommat kiireet takanapäin ja voisi taas kuvitella harrastavansa jotakin.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose

Kyllähän se vähän niin näyttää käyvän, kun joulukuukin on jo puolessa. Mulla tosin on tammikuun työvuorot vielä pimennossa, mutta jokunen sunnuntaivapaa pitäisi ainakin olla arkivapaiden lisäksi.

masaiman

Kirjotetaan ny jotakin lätinää jotta nousepi esiin. Itse kyllä jollain asteella kanssa mukana toiminnassa, tuo Lahden seutu kun tuntuu olevan varsin passiivista. Nyt ei kyllä varmaan mihkään miitteihin irtoo aikaa erinäisistä syistä, mutta ainakin keväämmällä vois taas aktivoitua...

Minbaari

Jaa-a.. Toisaalta tässä tällä tai ensi viikolla olisi saattanut ehtiä tapaamaan, mutta ehkä pitäydyn hommissa mihinkä tämä loma oli tarkoitettu. Elikkä perheen parissa isyyslomalla. Ensi vuoden työvuoroista ei ole hajuakaan, mutta jos tavattaisiin joskus alkuillasta kahvittelun merkeissä, niin luulisin saavani homman järjestymään.
#816

Tunari

Ai onkos Lahden seudullakin jotain toimintaa? (Itse n. 10 km:n päässä Lahdesta, ja Kouvolaankin vain n. 50 km)... Jos vain toimintaa keksitään niin olen kyllä valmis vaikka Kouvolaankin reissaamaan (sentään entinen kotikunta :D )....

shp

Lahden seudulla on aika paljon hilipäitä, ne pitäis vaan saada aktivoitua =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.