mistä saan tilattua/ostettua chilipaprikoiden siemeniä?

Aloittaja habanero, tammikuu 14, 2006, 22:37:48 ip

« edellinen - seuraava »

Nicky

Nyt tuli kyllä niin väärään paikkaan viesti ettei ole toista, suosittelisin Guest toiminnon poistamista ja mahdollistamaan viestien kirjoittamisen ainoastaan rekisteröityneille käyttäjille.

Poistettavaksihan tämä menee joka tapauksessa.

Anonymous

Lainaus käyttäjältä: "Nicky"suosittelisin Guest toiminnon poistamista


Aika elitististä, chilinkasvatusporukka kun ei kuitenkaan ole niin mielettömän suuri (vaikka yllättävän suosittua onkin). Mä luulen että chilille on ihan hyväksi että täällä voi kysyä neuvoja esim. harrastuksen aloittamiseen ihan ilman tunnuksen rekisteröimistä.

Toinen ääripää on sulkea foorumi kokonaan, siten että tänne ei pääse edes lukemaan jos ei ole rekisteröitynyt. Olis oma pienimuotoinen chiliharrastus jäänyt alkamatta varmaan kokonaan, jos tänne ei olisi saanut kirjoittaa "guestina", saati sitten jos foorumia ei pääsisi edes lukemaan ilman tunnuksia.

Mutta ihan miten vaan. Kiitos ylläpidolle Infernofoorumista, itse olen ollut tyytyväinen.

bassino

Sattuuhan sitä pikku mokia rekisteröityneillekin. Ainahan rekisteröityminen on toki suotavaa, mutta kyllä tuo guestina postailu on hyvä pitää ainakin toistaiseksi sallittuna. Veikkaan että kohtuullisen monesta guestistä on sittemmin tullut ihka aito infernolainen chilipää ja se on mukavaa jos joku :)

Alkuperäiselle kysyjälle vastauksena voisi todeta, että jos haluat aloittaa harrastuksesi reilulla paketilla parhaita lajikkeita niin ota yhteys fataliihin.

http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=1012
"As long as there are Peppers, there is Hope"
(a new Finnish proverb)