huhtikuu 19, 2024, 02:57:42 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

chilimieli

Viestiä laitettu, taas olisi kiva saada uusia tuttavuuksia kirjeestä kokoilmiini ensi kesää varten, mikäli jollakulla ennen minua on esim. riotia, brown habaa, villichilejä, taikka black scorpion tongueta, ottaisin mielelläni vastaan kutakin.. Itse laittelen sitten tämän kesän satoa mukaan siemenien muodossa.. ;)

hutilo94

Ei starfishejä ollu tuossa mukana?
Olisin todella kiitollinen jos joku voisi laittaa mukaan pari starfissin siementä.
mitääh?

tomduud

Kirje kolahti laatikkoon tänään ja pussit on nyt läpikäyty ja veroitettu sopivasti. Lisäilin seuraavia mukaan:
- naga
- pepper pen
- poblano (ei tietoa itävyydestä, mutta eiköhän nuo idä, laitoin reilusti noita mukaan)
- chilaca (ei tietoa itävyydestä)

Ensi kesän projektiin siemmenet alkaa olla kasassa. Enää puuttuu mirasol, serrano ja turbo pube niin sitten alkaisi kasvihuoneen täytteet olemaan kohdallaan.

dewon

Kirje lähtee tänään eteenpäin, otin muutamasta pussista ja lisäsin uutena medusan ja numex sunglowin.

heikki

Lainaus käyttäjältä: hutilo94 - lokakuu 09, 2009, 06:55:14 ap
Ei starfishejä ollu tuossa mukana?
Olisin todella kiitollinen jos joku voisi laittaa mukaan pari starfissin siementä.


Meikä lisää sekä Chilimielelle brownia

hutilo94

mitääh?

Fransu1


Kirje tuli ja lähtee tänään eteenpäin seuraavalle.

kapsikapseli

Olis hakusessa rainbow ja Cascabel siemenet. Jos kellään ei ole niin voisitteko kertoa mistä saisi?  :)

rasse


kapsikapseli

Kiitti. Olin unohtanu ton chilimaailman kokonann kun selailin noita lajikkeita esim fataliilta.

chilimieli

Lainaus käyttäjältä: heikki - lokakuu 20, 2009, 14:55:38 ip
Lainaus käyttäjältä: hutilo94 - lokakuu 09, 2009, 06:55:14 ap
Ei starfishejä ollu tuossa mukana?
Olisin todella kiitollinen jos joku voisi laittaa mukaan pari starfissin siementä.


Meikä lisää sekä Chilimielelle brownia


Loistavaa!
Itse lisään ainakin paria uutta lajiketta, joita ei ainakaan aikaisemmin ole ollut listalla..

smz

Lisäsin reilusti long chocolate habaa ja fataliin nagan siemeniä.

habarento

Hip hei oli tänään iloinen yllätys kun tulin töistä kotiin, ketjukirje on saavuttanut minut!
Otin kirjeestä rocotoja asensin tuonne Palermo Sweetia, Pi260560aa,
Rocotillo Twinsiä, Datil Sweetiä ja Pink Habaa.
Pink Habojen pitäisi olla 100% pinkkiä, lopuistasta en voi satavarma olla kun olivat kesällä ulkosalla.
Topsi puikolla olen noita härrinyt (yksi topsi per laji).
Täydensin muutamalla simpulla Cherquita, Cheyenneä, ja Boliviaanoa.

Muffe42

Tänään kirje kolahti luukusta ja huomenna lähtee seuraavalle.
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys.

http://naurunappula.com/59313/Garfield_go_back_to_bed?offset=6

chili_maestro

Eilen saapui kirje ja tänään päivällä laitoin eteenpäin. Kovin annuum voittoista oli, itse korjasin edes hieman tilannetta laittamalla sinne muitakuin annuumeja. Ainakin triplasti laitoin takaisin mitä otin, eli entistä paksumpana lähti eteenpäin seuraavalle.
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

Mikho

Tänään lähtee eteenpäin, nyt kun viimein sain osoitteen. Ihan jatkoa ajatellen:
ANTAKAA OSOITTEENNE EDELLISELLE LISTALLA JO HYVISSÄ AJOIN! Kirje on taas muutamaa sorttia rikkaampi, ja täydennykset päälle. Myös "Bleedy" kävi täydentämässä.

Japis

Kirje saapui tänään ja tuuppasin samantien menemään sumelle joka oli tippunut pois välistä kun ei ollut yhteystietoja.

Ihan mukavasti oli kasvanut lajike määrä sitten viimekerran.. menin laskuissa hiukka sekasin mutta 100 lajiketta taisi kuitenkin mennä rikki.  8)
Ite lisäsin red savinaa ja muutaman random rocoton kuvauksen kera.

heikki

lopettakaa sooloilu. Itse lähetin osoitetietoni hyvissä ajoin edelliselle ja selvitin seuraavan, joten olisin odottanut kirjettä kotiini näihin aikoihin ja olin jo lisättävät siemenetkin pakannut. Tuskin olen ainoa joka ei pysty päivittäin forumia seurata (tai edes halua). Jospa siis joku jolle kirje on ylitseni hypännyt voisi lähettää sen tännekkin ja samalla ilmoittaa seuraavan osoitetiedot. Osoitteeni  voi pyytää numerosta 0468110040 tai henkilöltä joka on listalla meikäläistä ennen. Sähköpostiin tai yksitysviestiin en pysty valitettavasti vastaamaan seuraavaankaan viikkoon (ellen voita lotossa ja innostu ostamaan uutta konetta). Kiittäen.

Sume

Täältä olis sopivasti laihtunut ja sit taas lihonnut siemenkirje lähdössä Hutilo94:lle tänään.
Chiliyhdityksen jäsen 913

heikki

Melko sekavaksi olette kirje järjestyksen säätäneet. Listalla numero 120 lähetti kirjeen numerolle123joka lähetti sen 125.selle joka puolestaan 124.lle joka puolestaan127.lle välistä jäi itseni lisäksi jokunen muukin kirjettä kaipailemaan... Olisiko 120 voinut selvitellä edellisen puolenvuoden aikana numeron 121 osoitteen? Tällöin 121 olisi voinut lähettää kirjeen minulle ja minä puolestaan seuraavalle..jne. Toivon todella, että kirje kävisi täälläkin, ennen ensi syksyä.