huhtikuu 19, 2024, 06:07:40 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pää-kaupunki seudun chilimiitti

Aloittaja Mapa, joulukuu 26, 2006, 23:08:06 ip

« edellinen - seuraava »

Red Hot Chili Peppers

Kun olette saaneet ajan ja paikan sovittua, niin pistäkää selkeä viesti tänne foorumille.
Voihan se olla, että joku meistä Tsadin kupeessakin asuvista piipahtaa paikalla, jos aikatauluihin sopii. :wink:
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Maba"Ei vaan 27 tammikuuta, anteeksi jos hämmensin.


No hienoa!!

Eli siis kaikille soppii 3.2.. tai ei ainakaan vastalauseita näy..

Ja paikka on tuo ravintola Ani. Lähdetäänkös tästä sitten enää "jatkoille" kenenkään kämpille? Ottaako kukaan vastaan.. sellainen jolla on tarpeeksi iso kämppä?

Yksi juttu tarvitsee vielä sopia, ennenkuin vaikka minä(tai joku muu) voin tehdä tänne uuden topicin aiheeseen liittyen. Kellonaika?

Kellon osalta itselle sopisi parhaiten siinä päivällä. 14-16 aikana. Näin ei ainakaan menisi liian myöhäiseksi ja jos vielä jonkun kämpille menee leikkimään soosien kanssa vielä niin ehtisi.
Joo.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "Maba"Ei vaan 27 tammikuuta, anteeksi jos hämmensin.



Kellon osalta itselle sopisi parhaiten siinä päivällä. 14-16 aikana. Näin ei ainakaan menisi liian myöhäiseksi ja jos vielä jonkun kämpille menee leikkimään soosien kanssa vielä niin ehtisi.


=>klo 14.00 olisi sopiva minulle, tiedä sitten muista?

papr-ika

Lainaus käyttäjältä: "pekkak"
=>klo 14.00 olisi sopiva minulle, tiedä sitten muista?


mikä vaan aika puolen päivä'n jälkeen sopii. täytyy saada kuitenkin nukuttua :D ja missä se Ani sijaitsikaan?
vau peipe pane suuhun se.

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "papr-ika"
Lainaus käyttäjältä: "pekkak"
=>klo 14.00 olisi sopiva minulle, tiedä sitten muista?


mikä vaan aika puolen päivä'n jälkeen sopii. täytyy saada kuitenkin nukuttua :D ja missä se Ani sijaitsikaan?


Klo 14 sopii myös mulle täydellisesti.

Ja Anin osoitehan on:

Telakkakatu 2, 00150 Helsinki KARTTA

Missäs muuten sitä sitten tavattaisiin? Itse suosisin tapaamista, jossain ravintolan ulkopuolella. Joko aivan oven takana tai sitten jossain kauempana. Mitä muut sanova?
Joo.

papr-ika

no mulle sopii tapaaminen missä vain, jos nyt yleensäkään löydän paikalle. ehkä parhain olisi oven ulkopuolella? ja pitikö sitä paikkaa jotenkin varata?
vau peipe pane suuhun se.

Lumia

Minä lupasin hoitaa varauksen. Se olisi siis 3.2 alkaen klo 14?

Paljonko näissä miiteissä on yleensä ollut porukkaa? Mietin vain, kuinka isolle seurueelle teen varauksen...Vai kerätäänkö alustavat ilmoittautumiset tähän ketjuun?

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Lumia"Minä lupasin hoitaa varauksen. Se olisi siis 3.2 alkaen klo 14?

Paljonko näissä miiteissä on yleensä ollut porukkaa? Mietin vain, kuinka isolle seurueelle teen varauksen...Vai kerätäänkö alustavat ilmoittautumiset tähän ketjuun?


jos tähän ketjuun kuka tulee?

Minä tulen  :cayenne:

Aji Inferno

Meitsi nyt ainakin vois tulla häiriköimään...

Tapaamisten väkiluku on vaihdellut aika paljon, pääosin koska jengiä on tullut ja mennyt pitkin iltaa. Hesan tilanteesta en tiedä kyllä ollenkaan mitä odottaa... Periaatteessa täällä ois paljonkin varmaan kiinnostuneita, mutta lukevatko tätä palstaa ja uskaltavatko näyttäytyä, en tiedä. ;) Kesäiset ulkoilmakohtaamiset ovat vähän helpompia kun ei tarvitse miettiä varauksia ja sen semmoisia...

Tupakka

No siis tulossahan tietty ollaan...

Lista siis on:
Tupakka
Lumia
Maba
Aji Inferno
Papr-ika
Pekkak

Sekä ehkä(vahvistakaa oletteko tulossa vai ette):
RHCP
Pano

Hihkaiskaa, jossette omasta mielestänne kuulu listalle.. tai sitten jos kuulutte sille ettekä ole sillä.
Eli siis ainakin nyt semmonen 6 paikkaa.. ehkä 8. Kymmenen hengen pöytä voisi olla aika väljä. Kyselepä lumia vähän mahdollisuuksista sitten ja mahdollisista varausmaksuista(jotka voimme ehkä sitten tarvittaessa jakaa porukan kesken).

Milläs Aji Inferno on muuten tulossa paikalle? Mietin vaan, että nyt riippuen asuinpaikastasi tarkalleen.. jos olet autolla tulossa niin saa koukata tätä kautta. Ota yhteyttä yv:llä jos mahdollista.
Joo.

Ona P

Yritän tulla paikalle. mutta jotenkin olen kussut kaikki miitit niin en voi luvata joten ei varauksia miun puolesta...
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

pekkak

Lainaus käyttäjältä: TupakkaNo siis tulossahan tietty ollaan...


mahdollisista varausmaksuista(jotka voimme ehkä sitten tarvittaessa jakaa porukan kesken).

=> mikä ihmeen varausmaksu? en ole koskaan mitä maksuja tehnyt kun olen pöytää varannut?

Mapa

Okei, anteeksi etten ole päässyt rupattelemaan kanssanne tästä miitistä, mutta se johtuu siitä että minun internet ei toimi niin kuin sen pitäisi...

Olen siis tulossa miittiin, ja tahtoisin kysyä mitä ihmiset ylipäätään tuo sinne, koska itse tuon ainakin joitain chilin siemeniä.

T: Martti
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: pekkak
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"No siis tulossahan tietty ollaan...


mahdollisista varausmaksuista(jotka voimme ehkä sitten tarvittaessa jakaa porukan kesken).

=> mikä ihmeen varausmaksu? en ole koskaan mitä maksuja tehnyt kun olen pöytää varannut?


No en minä noista tiedä.. ties mitä haluavat.
Joo.

Lumia

Tuskinpa siellä mitään varausmaksua menee.

Voisin yrittää varata pöydän n. 10 hengelle, niin on tilaa mahdollisille yllätystulijoillekin. Varaus kannattanee tehdä jo viikonloppuna 26. - 28.1, koska kyse on lauantaipäivän ruuhka-ajan varauksesta.

Mapa

Ainiin, unohdin ehdottaa tapaus paikaksi minigolf kenttää siinä lähellä, rannassa. Sanokaa jos se on liian kaukana, mutta ainakaan minun mielestä se ei ole. :roll:
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Mapa

Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Maba"Sopiiko? Kommenteja?

'
lähempi paikka olisi ihan siinä oven vieressä telakan "portti" alue, siinä tehtaankadun päässä, ja 1 minuutti raflaan siitä kohdasta

eli suunnileen tossa kohtaa:  Munkkisaarenkatu 1
ja jos sataa niin voitas tavara raflas suoraan, millä "koodilla" se varaus olisi?
oliko joku jo varannut mestat meille?

http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/?mm=trip&sm=&m=&adv=1&map=1&n=&a=17802&b=8703&c=&an=&bn=1&cn=&keya=Rautatientori&keyb=Munkkisaarenkatu%201&keyc=&date=20070121&time=2006&params=1l1l1l3l2l2ll0l0l0l0l0l1&temp_a=2552569,6673654&temp_b=2551935,6672114&temp_c=&time=2006&date=20070121&which=&cs=444&detail=&sr_order=1&loc_mode=&edit_stop=&zoom=16&map=1&x=300&y=200&px=2551935&py=6672114&ppx=&ppy=&zx=2551935&zy=6672114&route=t0a2552569a6673654t0a0a0t9b5b22t9b55a3t9a1b59t9a21b308t9b59b13t9b94b67t9b47b206t9b345b247t9a43b146t9b41b50t9a44b124t9b65b102t9a57b173t9b47b13t9b42b13t9a0a0&ss=Rautatientori%20&se=Munkkisaarenkatu%201&click=2&nc=

Lumia

En ole vielä varannut. Ajattelin loppuviikosta / viikonloppuna, jotta tiedetään ehkä paremmin, kuinka paljon väkeä on tulossa.

Tupakka

Minä sanoisin, että paras paikka kyllä olisi loppuenlopuksi siinä raflan edessä. Ja sitten kun porukka on koossa niin mennään sisään.

Eikö tämän luulisin kelpaavan kaikille?
Joo.