maaliskuu 29, 2024, 07:00:44 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tee Se Itse lampunvarjostin.

Aloittaja Pentu, lokakuu 24, 2012, 20:03:12 ip

« edellinen - seuraava »

eWELHO

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - joulukuu 12, 2014, 18:33:06 ip
Lainaus käyttäjältä: eWELHO - joulukuu 12, 2014, 13:57:44 ip
Parhaat heijastimet syntyvät uunivuoista tai niiden kansista. Kestävät kovaakin lämpöä. Mulla on käytössä kansista tehty heijastin.


Parhaat heijastimet eivät synny foliovuoista. Itse asiassa kuten moneen kertaan tällä foorumilla on tullut todettua, folio on huono heijastin. Valkoiseksi maalattu seinäkin heijastaa paremmin valoa. :o
Aivan! Siksi rakensinkin heijastimet lämpöä kestävien vuokien kansista. Kuulostaa hullulta mutta toimii. Valkoinen todellakin heijastaa paremmin kuin folio!

eWELHO


Huru-ukko


20w esleihin sopivat varjostimet hajasäteilyä silmiin vastaan.

Radikal

helmikuu 25, 2015, 16:50:33 ip #43 Viimeisin muokkaus: helmikuu 25, 2015, 16:58:48 ip käyttäjältä Radikal
Loisteputken heijastinmetallin jämäpaloista askartelin tollasen heijastimen 45W ESL:lle (ripustelin sen tuohon ikkunan eteen, ihan vaan kuvausta varten)


e: kuva siirretty tinypiciin...

MiM

Olutpurkit oli hauska idea!

Tässä oma tekele. Lapsen vesivärimaalaus ja alufoliota liimattu yhteen. Valmis noin 5 minuutissa. Täysin törkeä tapa tavoitella kauniimman sukupuolen hyväksyntää, myönnän.  ::)
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

Trioniska

maaliskuu 01, 2015, 20:51:02 ip #45 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 22, 2015, 08:32:37 ap käyttäjältä Trioniska
Vielä kokeilematta mutta ohessa linkkiä

http://chilimuistio.blogspot.fi/2015/02/varjostinta-bilteman-45w.html

 

Edit: Tuossa käytössä eli hyvin on pelittänyt eikä ole lämmennyt tallissa kun tuonut tarvittua lämmitystä vielä valon päälle ;)

Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014