toukokuu 13, 2024, 21:03:55 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Texas pete chipotle hot sauce

Aloittaja Herra 47, huhtikuu 23, 2011, 22:53:06 ip

« edellinen - seuraava »

Herra 47

Elikkkä suht uusi tuttavuus tuo :) nyt testattu suuntaan ja toiseen ja pieni arvio siittä

ihan ok tuote texas pete sarjaan (minulle henk koht tämä on sarjan paras tuote) mutta ei poikkea mitenkään huimasti maultaan muista miedoista chipotle kastikkeista (tabasco yms)
hinta 5.9€ 170g pullosta on ehkä hieman mausteinen mutta mitenkään huono tuote ei kuitenkaan ole

kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Whili

Koskahan tuota saa gallonan tonkissa. NAM

heka69

 :o Texas Peten chipotle on parasta soosia tulisuuden puolesta mitä olen aikoihin syönyt. Savun makua kyllä löytyy muista tuotteista enemmän mutta ei potkua.
Texas Peteltä löytyy hyviä muita juttuja kuten Hunajasinappi, on muuten hyvää marinadeihin ja grillatessa possun päälle. Ja Texsas Pete Hotter.....

heka69

 :'( Kysyin maahantuojalta tuosta chipotle Texas Petestä, sitä ei tuoda suomeen isoimmissa pääläreissä. Ei ole tarpeeksi paljon potenttiaalisia ostajia.

Whili



Festareilta löyty ½Gallonaa  1.89 LITRAA

..TOMPPA..

Lainaus käyttäjältä: hekla - toukokuu 30, 2011, 23:36:39 ip
:'( Kysyin maahantuojalta tuosta chipotle Texas Petestä, sitä ei tuoda suomeen isoimmissa pääläreissä. Ei ole tarpeeksi paljon potenttiaalisia ostajia.


harmi kun tuota ei saada  :'(

kyllä kelpaisi tänne ja kerralla voisi ostaa isomman määrän.

miten olisi ryhmätilaus?   itse osallistun kyllä,  ???

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 02, 2011, 16:38:18 ip


Festareilta löyty ½Gallonaa  1.89 LITRAA


Juu, tuli ostettua myyjältä viimeinen purnukka ja hintakin oli huokea - 15 euroa puolesta gallonasta :)
On kyllä todella herkullista kastiketta ja tuossa pakkauskoossa kestää riittävän kauan :)

heka69

Vaikka gallonan Peteissä oli viimeinen käyttöpäivä lähellä niin se kyllä säilyy hamaan tappiin asti, siinähän on vaan etikkata ja chiliä suurimmaks osaksi. Ja ei varmasti soosi kauan happane tönkässä.

Whili

Mulla oli Petee käytössä kaks vuotta vkp:n jälkeen. Hyvin säilyy kun jakaa pienempiin puhtaisiin pulloihin.

Whili

Minnekkä on hukkuneet ½ gallonan tonkat ??

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: heka69 - toukokuu 30, 2011, 23:36:39 ip
:'( Kysyin maahantuojalta tuosta chipotle Texas Petestä, sitä ei tuoda suomeen isoimmissa pääläreissä. Ei ole tarpeeksi paljon potenttiaalisia ostajia.


Eipä noita muitakaan oikein keskivertomarketeista löydy kuin annospulloissa (chipotle tabasco esim.)  ??? Ja kehtaavat kassat vielä välillä katsoa vinoon kun ostaa useamman pullollisen kerralla  ::)