maaliskuu 29, 2024, 08:00:18 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

TepinKapsikuumi

Turkuburgerin habaneroateriaa mukaan otettuna.

ridges

Vaniliajäätelöä ja naganektarihilloa. :P
Chiliyhdistyksen jäsen numero 810

Xbow

Meen varmaan puolen tunnin sisään Gringos Locosiin vetäsemään Diablo Burgerin huiviin. Illemmalla sit rapuja.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Pertsa

Eilen postista haetulla uudella piipulla ajattelin mennä naatiskelemaan tätä:

http://www.sikaritalo.fi/catalog/product_info.php?cPath=86&products_id=958

Ko. tupakka on karkkia olematta sitä. Maistuu tupakalle itselleen, latakian savuisuuden kruunatessa vienon suklaan aromin. YLINAM!

=)
Meillä määrää Nainen!

Atheos__

Olutta maistelen ja katson kun hilit kasvaa uuden loisteputkivirityksen alla
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Rigsu

old rosieta kolmessa kaisassa :) koht piitkästä aikaa taukoon tapaamaan tuttuja ja geeteetä naamariin... Hiphei.
#813

est. 28.07.2009

TunturiTiger

toiset ne vaan nauttii oluesta ja toiset laatusiidereistä.. minä en. jos avaan oluen niin se on ihan varma että tulee hälytys.

Kadotus

Pirkan cheddar-jalluja, niiden oman dipin kera (terästetty megadeathilla), tykkään. Usein syödessä tulee selailtua foorumia, on se niin maukas foorumi  ;D
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

ridges

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 09, 2009, 20:14:46 ip
toiset ne vaan nauttii oluesta ja toiset laatusiidereistä.. minä en. jos avaan oluen niin se on ihan varma että tulee hälytys.


Kokeile avata se olut vasta kassan jälkeen. ;)
Chiliyhdistyksen jäsen numero 810

Rigsu

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 09, 2009, 20:14:46 ip
toiset ne vaan nauttii oluesta ja toiset laatusiidereistä.. minä en. jos avaan oluen niin se on ihan varma että tulee hälytys.


meni hetki että tajusin... Palomies vai ambulanssikuski/ensihoitaja?
#813

est. 28.07.2009

biblo

Lainaus käyttäjältä: Rigsu - syyskuu 10, 2009, 15:39:50 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 09, 2009, 20:14:46 ip
toiset ne vaan nauttii oluesta ja toiset laatusiidereistä.. minä en. jos avaan oluen niin se on ihan varma että tulee hälytys.


meni hetki että tajusin... Palomies vai ambulanssikuski/ensihoitaja?


Vai kiinteistohuoltaja/talonmies/tms?
"Grow food, not lawns"

wille

Lainaus käyttäjältä: ridges - syyskuu 10, 2009, 12:41:18 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 09, 2009, 20:14:46 ip
toiset ne vaan nauttii oluesta ja toiset laatusiidereistä.. minä en. jos avaan oluen niin se on ihan varma että tulee hälytys.


Kokeile avata se olut vasta kassan jälkeen. ;)


;D Touche!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

e-Boy

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 09, 2009, 20:14:46 ip
toiset ne vaan nauttii oluesta ja toiset laatusiidereistä.. minä en. jos avaan oluen niin se on ihan varma että tulee hälytys.
Jos meikä ottaa oluen niin tulee välitön hälytys hotelli helpotukseen. Valitettavasti pötsihappojen muodossa, ei sen yleisemmän. ::)  :-\
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: biblo - syyskuu 10, 2009, 15:58:44 ip
Lainaus käyttäjältä: Rigsu - syyskuu 10, 2009, 15:39:50 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 09, 2009, 20:14:46 ip
toiset ne vaan nauttii oluesta ja toiset laatusiidereistä.. minä en. jos avaan oluen niin se on ihan varma että tulee hälytys.


meni hetki että tajusin... Palomies vai ambulanssikuski/ensihoitaja?


Vai kiinteistohuoltaja/talonmies/tms?

vepari. ja vaikka koko kylä palais niin nyt mä juon olutta.

Rigsu

#813

est. 28.07.2009

Minbaari

Aamukahvia tummaa presidenttiä.. Toiseksi paras asia aamussa...  ;)
#816

ridges

Nyt menee lidlin margherita pizzaa modattuna sipulilla, tonnikalalla, chipotle säilykkeellä (la preferida)  ja tuoreella nagalla (1 podi silputtuna). Naga maistuu kivasti läpi ja tulista on. Olvin ykkösolutta on kaverina.
Chiliyhdistyksen jäsen numero 810

Pertsa

syyskuu 11, 2009, 17:56:25 ip #77 Viimeisin muokkaus: syyskuu 11, 2009, 17:58:39 ip käyttäjältä pertsa
Koffin kolmosta menee terassin siivoamisen ohessa, piipullisen Samuel Gawithin Navy Flakea ajattelin kanssa laittaa kuivumaan.
Meillä määrää Nainen!

tonttu

syyskuu 11, 2009, 18:31:13 ip #78 Viimeisin muokkaus: syyskuu 11, 2009, 18:33:04 ip käyttäjältä tonttu
Lainaus käyttäjältä: pertsa - syyskuu 11, 2009, 17:56:25 ip
Koffin kolmosta menee terassin siivoamisen ohessa, piipullisen Samuel Gawithin Navy Flakea ajattelin kanssa laittaa kuivumaan.


Äijällä se piippu käryää :-) Voiko koffia "nauttia" :-P... Minä taasen nautin avotakan loimusta, just sopivan väliviilee, että kehtaa tuotakin huvitakkaa polttaa...

Jännä huomio muuten, kun emäntä on kotona tulee kokkailtua hirveellä innolla vaikka mitä. Nyt vapaaherrana ruokavalio koostuu nuudeleista ja tunnin päästä tikun nokkaan pääsevistä wilhelmeistä. Voiko tästä nyt vetää sen johtopäätöksen, että en ole kulinaristi vaan elvis, joka haluaa kokata vain muille... Pari päivää tässä yksikseni elelen. Muuten korkkasin tossa eilisiltana telkun seuraksi tommosen Taffelin Fireballs pussin. Yllättävän hyvä. Jopa pienehkö polte havaittavissa, kun noita urakalla ahtaa, mutta näin perjantain kunniaksi taidan pistää bih-pulveria tonne pussiin viel sekaan. Melkein voisin suositella noita, jos Blairsin sipsit on päässyt loppumaan, kuten allekirjoittaneella.

Jälkieditti... Tulipas hirveä pilkkuhässäkkä,,,,,, koittakaa ymmärtää :-D

biblo

Uuniin lähti setti jalluja grillivastuksen alle.Täytteinä auraa ja toisissa cheddaria :-*
"Grow food, not lawns"