maaliskuu 28, 2024, 15:07:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Uudenmaan aluejaosto

Aloittaja Thiikeri, syyskuu 12, 2013, 15:12:57 ip

« edellinen - seuraava »

Wolfman

Kerpele.... Tää karvaturpa joutuu perumaan  :(  Lauantai menee työn merkeissä ja näillänäkymin myöhään iltaan asti....

chilifellow

Lukitaan. Tervetuloa Ravintola Mayaan la 19.11. alkaen klo 17!

Lisäinfoa www.maya.fi. Ravintola sijaitsee Helsingin Rautatieaseman vieressä. Kansallisteatterin kupeessa.

Mukana menossa 5 chilipäätä.

Kiitos.
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

chilifellow

Kiitos chilipäille, jotka olivat Mayassa! Ilmapiiri, ruoka ja seura oli erinomaista. Laskukin kohtuullinen.

# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

chilifellow

Mites on, oisko aika jaoston kokoontua hyvän ruuan, juoman ja seuran pariin? Kevät lähestyy ja eiks jotain puutarhamessuja yms. ole tulossa Helsinkiin?
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

PP

Just meitin samaa äsken. Kiirettä on, että lupaa itseäni messuillekaan moneksi päiväksi, mutta ei niitä voi väliinkään jättää.

Messut on siis 6.-9. huhtikuuta. Jonkun pitäisi ottaa vetovastuu päivystäjien keräämisestä ja aikatauluttamisesta. To ja pe pärjää ajoittain yhdelläkin hengellä, mutta la ja su on hyvä olla kiireisimpään aikaan kolme selittäjää.

Larski

Kannatetaan. Samalla voitais laittaa aluejaoston virat jakoon, kuten oli pikkujouluissa puhetta.

PP

Lainaus käyttäjältä: Larski - helmikuu 06, 2017, 20:12:00 ip
Kannatetaan. Samalla voitais laittaa aluejaoston virat jakoon, kuten oli pikkujouluissa puhetta.


Tätä varten pitäisi saada paikalle enemmän kuin vakionaamat. :)

chilifellow

Vakiturpien lisänä ois kiva nähä uusia uusmaalaisia chilipäitä. Missä nähää lähiaikoina?
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

akselsson1

Oon muuttanu tänne joten varmaan siirryn Varsinaissuomen jaostosta teidän joukkoonne  ::)
Miitti kuullostais kivalta  :thumbup:
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Larski



Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - helmikuu 23, 2017, 21:28:52 ip
Oon muuttanu tänne joten varmaan siirryn Varsinaissuomen jaostosta teidän joukkoonne  ::)


Tervetuloa vaan!

Millon porukalle sopis miitti? Olisko esim. ke 22.3.?

chilifellow

helmikuu 24, 2017, 12:27:33 ip #430 Viimeisin muokkaus: helmikuu 25, 2017, 11:15:52 ap käyttäjältä chilifellow
Tervetuloa porukkaan mainioon! Maaliskuun loppu vois olla hyvä hetki miitille.

Mennäänkö taas Ravintola Mayaan? Infoa www.maya.fi ja se rafla ois siinä Rautatientorin kupeessa, melkein vastapäätä Aleksis Kiven patsasta ja Kansallisteatterin vieressä, Kaisaniemeen päin.

Arvon fellow chiliheads, kommenteja otetaan vastaan!

Helsingin Puutarhamessut lähestyy (6.4.2017-9.4.2017). Saadaanko joukkoa kasaan?
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Larski - helmikuu 24, 2017, 10:40:47 ap


Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - helmikuu 23, 2017, 21:28:52 ip
Oon muuttanu tänne joten varmaan siirryn Varsinaissuomen jaostosta teidän joukkoonne  ::)


Tervetuloa vaan!

Millon porukalle sopis miitti? Olisko esim. ke 22.3.?

Ehdotuksia kuunnellaan, ei mulla suurempia esteitä pitäis olla lähiaikoina  :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

PP

Messuille on pikku pakko saada joukko kasaan, koska on luvattu mennä. Kuka sen kasaa?

Itse olen paikalla 2-3 päivää riippuen tarpeista ja omista kiireistä. Messut on siis to-su ja tarvitaan to ja pe 2 päivystäjää ja kiireisimmälle ajalle la-su mielellään kolme eikä neljäkään haittaa. Homma menee käytännössä niin, että me ollaan yleisön kannalta yhtä joukkoa Chilitarvikkeen kanssa ja selitetään niiden taimista ym. yhtä lailla tai enemmän kuin ne.

http://kevatmessut.messukeskus.com/

Wolfman

Messut merkitty kalenteriin ja alustavasti la ja/tai su paikalla, en vielä uskalla luvata molempia mutta yritetään. To ja pe ei valitettavasti onnistu tänävuonna....

Trioniska

Tänävuonna menee nuo kevätmessut niin tiukille että ylipäätään sunnuntaille tuonne kun ehtii muksujen kanssa pyörähtämään niin hyvä... (muksulla la syndet, to töissä+koulutus, pe viimeiset järjestelyt syndeihin) toki tarvittaessa su voin emännälle ehdotella että josko messuille menisin  ::)

Mutta kuinkas tuo tapaaminen  :question:
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

PP

MESSUHERÄTYS!

Ketä tulossa? Kaksi viikkoa aikaa laittaa homma kasaan. Laittaa yv:tä minulle, milloin voitte olla paikalla. Messuajat ja aiemman perusteella arvioidut minimitarpeet alla.

Ke pystytys illalla
To 10-18, 12-16 kaksi, muuten yksi
Pe 10-18, 12-16 kaksi, muuten yksi
La 10-18, 11-16 kolme, muuten kaksi
Su 10-17, 11-16 kolme, muuten kaksi

joonasN

Terves! Kiinnostusta olisi liittyä mukaan uudenmaan aluejaostoon innokas chilin kasvattaja kun olen.
Tarvitseeko kevät messuille banderollia/rolluppeja/ ja niin edelleen? Minä voisin tehdä kun työkseni niitä duunailen..

PP

Lainaus käyttäjältä: joonasN - maaliskuu 23, 2017, 17:18:26 ip
Terves! Kiinnostusta olisi liittyä mukaan uudenmaan aluejaostoon innokas chilin kasvattaja kun olen.
Tarvitseeko kevät messuille banderollia/rolluppeja/ ja niin edelleen? Minä voisin tehdä kun työkseni niitä duunailen..


Tervetuloa mukaan! Meillä on rollup ja liina, mutta joskus myöhemmin vois kyllä kattella josko tekisi uusia. Nyt tulee liian kiire.

joonasN

jep hauska tulla mukaan. ei mulla päivää pidempää kestä tehdä materiaalia. voi myös lainata messuille seinäkkeitä ja sen semmoista.
Messuja rakennetaan joka viikko niin kaikki löytyy;)

joonasN

jos jotain tulee mieleen niin parhaiten minut saa kiinni työ sähköpostista joonas@lfg.fi.