huhtikuu 19, 2024, 22:07:52 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Huoltamoiden Panini -"sämpylät"

Aloittaja Janne, heinäkuu 23, 2010, 19:42:37 ip

« edellinen - seuraava »

Janne

Minulla on silloin tällöin tapana ottaa huoltamolta (esim. ABC) välipalaksi lämmitetty "panini" ja kahvi. Eilen tuli todellinen ylläri vastaan:
BBQ kana-pekoni -panini:

http://www.paninikiertue.fi/index.asp?sivu=tuote

En ole missään ketjupikaruokalassa saanut mitään näin tulista. Suuhun jäi pitkäksi aikaa pieni polte ja kuuma kahvi poltti suuta oikein mukavasti tuon kanssa nautittuna. Veikkaan vahvasti että näitä on jätetty useampikin syömättä ellei minun saamani ollut maanantaikappale tai paninileipurin jäynä. Oli vielä hyvääkin. Vahinkotulisuuden puolesta tosin puhuu se, ettei valmistusaineissa mainittu lainkaan chiliä.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Tinsa

Ei tainnut olla mikään jäynä tai maanantaikappale. Minä olen noita useammankin syönyt ja ollut positiivinen yllätys. Se pieni polte on joka kerta siellä ollut ja laatu on ollut muutenkin tasaista.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

Rusakko

Noita oli mahdollisesti Ruisrockissakin, siellä ainakin jotain tuollaista maistoin ja ihan maukas oli.

Starwhite

Onhan noita ollut kauan jo, vuosi sitten ainakin. Ovat kyllä erinomainen vaihtoehto huoltiksen hodareille tms.

Tomppa

onhan tuo ihan hyvä juttu ....  asia mitä ihmettelen niin nykyjään tuo jalopeno( ne prk etikkasäilötyt)  ovat kovassa huudossa ja tulisena mainostetaan... rupeaa närästämään vain...

mutta..kehitystä tapahtuu..  kiittäkäämme kaikki itseämme  :D

jeQQ

Tebskalta ku nappaa panini aterian niin tulee älytön satsi ranskalaisia mukaan, pelkästään niistäkin tulee jo massuun sopivasti täytettä. Tosin diäätti alkoi tänään niin ei tartte ku kuolata..