huhtikuu 16, 2024, 23:14:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenasiat

Aloittaja shp, marraskuu 21, 2010, 03:26:50 ap

« edellinen - seuraava »

Jani M

Lainaus käyttäjältä: cuski - helmikuu 14, 2014, 15:41:38 ip
Mjeh tätä ketjua lukiessa tulee hieman https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&ved=0CAQQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.uludagsozluk.com%2Fk%2Ffacepalm%2F&ei=Wxv-UqfuI6PkywP214LIAw&usg=AFQjCNEtE7TRKm_isl1xYk22oDI1q5LpBg&sig2=MQiI9Ai_UZokvuMOsZLfLQ&bvm=bv.61190604,d.bGQ tällainen olo. Voisinko saada vahvistuksen siitä että olen eronnut yhdistyksestä? Jos meinaatte esim periä multa jäsenmaksua niin..
Harmittaa hieman tavannut sentään melkosen määrän mukavia ihmisiä, mutta ei en kestä/jaksa tätä pelleilyä. Jos joku ei halua tän vuoksi olla tekemisissä yksityisesti/kaupalisesti voi ilmoittaa yv tasolla.


Viitsitkö tarkentaa, mitä yhdistys on nyt tehnyt lopulta sitten niin kauhean väärin? Nythän sentään asioita selvitetään ja jotain tehdään niin, että meille jäsenillekin asti näkyy?

cuski

helmikuu 14, 2014, 16:38:29 ip #321 Viimeisin muokkaus: helmikuu 14, 2014, 16:41:33 ip käyttäjältä cuski
En nyt tiedä kannatkoon edes vastata, jos olisit seurannut enemmän kuin pari vuotta luultavasti saattaisit ymmärtää.
Mulla on oikeus vetää kuppinurin jos katson sen aiheelliseksi.
Tässä iässä ja elämäntilanteessa en vaan enää jaksa yhtään yliääräistä schaissea.
Mikäli ahdistaa niin yv toimii mihin voi avautua lisää.

cuski

Ja jatko keskustelut jos joku haluaa niin yv kiitos



Jani M

Lainaus käyttäjältä: cuski - helmikuu 14, 2014, 16:38:29 ip
En nyt tiedä kannatkoon edes vastata, jos olisit seurannut enemmän kuin pari vuotta luultavasti saattaisit ymmärtää.


Okei. Ajattelin, että oli kyse jostakin ihan lähiaikojen tapahtumista, koska itse olen nähnyt yhdistyksen nyt vähän aktivoituvan tämän vuoden puolella näissä asioissa.

Volitans

helmikuu 15, 2014, 23:10:00 ip #323 Viimeisin muokkaus: helmikuu 15, 2014, 23:14:18 ip käyttäjältä Volitans
Lainaus käyttäjältä: Janne - helmikuu 10, 2014, 17:17:02 ip
Eiköhän se ole jokaiselle päivänselvä asia ettei yhdistyksen mainitulla sivulla ole lueteltuna kaikkia mahdollisia yhteistyötahoja joiden kanssa on asioita tehty. Ja esimerkiksi Kauppalehden julkiselta protestilistalta voi käydä jokainen toteamassa että yksikään sivulla mainituista yrityksistä ei ole joutunut protestilistalle eikä saanut velkomistuomioita.

Täysin epäoleellinen asia muutenkin ja käsittääkseni ainoa syy miksi hallitus tuon selvityksensä kirjoitti olivat yltyvät huhut yhdistyksen mahdollisista maksuvaikeuksista tai peräti ulosottoon joutumisesta.

edit: varmuuden vuoksi lisään että minullahan ei ole mitään sisäpiiritietoa tästäkään asiasta vaan olen muodostanut käsitykseni foorumi- ja irkkikeskusteluiden perusteella


Näin juuri. Yhteistyötaho vs. yhteistyökumppani. Pitäisi olla tarkkana kun nimenomaan yhteistyökumppaneista puhutaan ihan virallisella sivustollakin.

Toin itse tietoon, että yhdistyksellä on edelleen ja toistuvista huomautuksista huolimatta ollut osoitetietoja muuttamatta. Sanojeni vakuudeksi laitoin jopa kuvat - vaan nekään eivät riittäneet eräille vaan väitettiin, että ne ovat jo hallussa ja luettu, vaikka niin ei asian laita ole. Samalla ne kuvat sensuroitiin. Yhdistyksen puheenjohtaja on itse alkanut tämmöisiä viestejä kertomaan, että jollain kumppanilla olisi maksuongelmia:

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14775.0

LainausMoni jäsenistä on saattanut kuulla, lukea tai nähdä jopa kuvan yhdistykselle osoitetusta ulosottoviraston kirjeestä. Tällainen kirje on lähetetty yhdistykselle, sillä yhdistyksen yhteistyökumppanilla on ollut maksuhäiriöitä ja ulosottovirasto on halunnut tästä Suomen Chiliyhdistys Ry:tä infota.


Tuolla lainauksella tulee äkkiä mieleen, että olisin julkaissut kirjeiden sisältöä - näin ei ole. Jos jotain asia enää kiinnostaa, niin voin pyynnöstä laittaa ne sensuroidut kuvat jälleen kerran. Luulisi jo kahdessa vuodessa saavan osoitteet muutettua. Ei ole nykyisen puheenjohtajan vikakaan, koska osoitteena on todellakin se ainakin 2 vuotta vanha. Nykyiselle pj:lle olen vain noin 6 kertaa asiasta huomauttanut.

Yhdistyksen yhteistyökumppanit taas ovat sivuston mukaan:

http://www.chiliyhdistys.fi/kumppaniksi/yhteistyokumppanit/

Ja mitenkäs tämän foorumin laita nykyään on? Onko tämä täysin chiliyhdistyksen hallussa?
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

Tämä Foorumi on edelleen Jannen hallinnassa, yhdistyksellä on täällä vain oma osio.
Yhdistyksen hallituksen muutamalla jäsenellä on mode oikeudet sivuille. Ne on kyllä ihan sivuston ylläpitäjän antamat,omaani en ole edes pyytänyt se annettiin minulle !

Ja edelleen ne kaksi kirjattua kirjettä ovat tulleet ja hallitus on ne nähnyt. Samoin se ulosottoviranomaisilta tullut kirje numero I, siitä minulla on kopio mapissa ja II kirjeen sisällön tiedän kyllä!
Yhteistyökumppaneilla on kaikki asiat meidän tietojen mukaan ihan hyvin, eikä meille kyllä kuulu minun mielestäni udella yhdenkään yksityisen firman tai henkilön taloudellista tilannetta!
Yhdistyksellä EI ole mitään saatavia yhteistyökumppaneilta!
Yhdistyksen rahatilanne on ihan normaali, ei ole mitään maksamattomia laskuja tai perinnässä mitään, kai minä sen tietäisin kun tilitiedot näen koska vaan !

Osoitteen ON muutettu ja niistä on soitettukkin perään useamman kerran, emme me voi mitään jonkun firman/laitoksen rekisterille jos siellä vanhaa tietoa vaan kummittelee.
Omalta osaltani en voi muuta kuin pahoitella, jos yhdistyspostia menee edelleen vanhalla puheenjohtajalle ja se häntä häiritsee.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - tammikuu 06, 2014, 18:56:32 ip
Kaikille jäsenille lähetetään postitse jäsenmaksulaput vuoden alussa. Jäsenyytenne on siihen asti voimassa ihan normaalisti.


Muistuikin mieleen tämä tällainen. Mites on asian laita?  :)

Whili

Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - maaliskuu 15, 2014, 13:53:29 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - tammikuu 06, 2014, 18:56:32 ip
Kaikille jäsenille lähetetään postitse jäsenmaksulaput vuoden alussa. Jäsenyytenne on siihen asti voimassa ihan normaalisti.


Muistuikin mieleen tämä tällainen. Mites on asian laita?  :)

Eihän Hämeessä ole vielä alkuvuosi  ;)
..ja kyllä sieltä kuulemma jotakin postia on tulossa.

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Whili - maaliskuu 15, 2014, 13:58:19 ip
Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - maaliskuu 15, 2014, 13:53:29 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - tammikuu 06, 2014, 18:56:32 ip
Kaikille jäsenille lähetetään postitse jäsenmaksulaput vuoden alussa. Jäsenyytenne on siihen asti voimassa ihan normaalisti.


Muistuikin mieleen tämä tällainen. Mites on asian laita?  :)

Eihän Hämeessä ole vielä alkuvuosi  ;)
..ja kyllä sieltä kuulemma jotakin postia on tulossa.


Toivottavasti osoitetiedot ovat oikein että posti osaa kantaa oikeaan paikkaan  ::)

jaolsten

Tulikos wolfmanille viime vuonna postia? Pitäiskö tuota osoitetta muutella?

Muillekin, jos on vastaavia epäilyksiä: lähettäkää ihmeessä osoitteenmuutokset yhdistyksen e-mailiin!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Caide

Pitäisikö olla jo postia tullut? Tänne ei ole ainakaan vielä mitään tullut...

narttu

Ei minullekkaan ole postia tullut. :o
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

jaolsten

Ei vielä. Kerron sitten kyllä, älkää huoliko  :D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Whili

Mitäs kuuluu noille jäsenetuus neuvotteluille ??

jaolsten

Lehdessä oli jo joitain jäsenetuja ja lisää tulee sitämukaa kun ehditään järjestämään kevään aikana.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Eris

Minullakin oli lehti käynyt vanhan osoitteen kautta, vaikka osoitteenmuutoksen yhdistykselle tein lähes 1,5v sitten. Laitoin yhdistyksen meiliin osoitteenmuutoksen 4 päivää sitten, mutta eipä ainakaan vielä ole mitään vastausta tullut että onko homma hallussa vai ei... Toivotaan että on.  :)

jaolsten

Osoitteenmuutoksia on yhdistyksen sähköpostiin tullut kymmeniä, joten ihan kaikille en ole ehtinyt vastaamaan. Osoitteet tullaan kyllä muuttamaan jäsenrekisteriin, kunhan pahi ruuhka ja kiireet hellittävät.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

M1kko

Hei, laitoin yhdistyksen sähkäriin info@chiliyhdistys.fi pyynnön liittymisestä. Tuleeko lasku kotiin vai mihin voin liittymismaksun suorittaa ? En saannut mitään vahvistusta että viestini on vastaanotettu.

jaolsten

Liittymiskirje tulee sitten ajallaan kotiin.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

M1kko

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 23, 2014, 21:05:08 ip
Liittymiskirje tulee sitten ajallaan kotiin.


Tämä selvä  :D Kiitos vastauksesta.

rallari85

Ei taida minusta jäsentä tulla kun ei oo kirje vieläkään saapunut.. 

Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla