huhtikuu 26, 2024, 00:19:19 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jouluterveiset 2017

Aloittaja Whili, joulukuu 23, 2017, 21:25:42 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

Kinkku ulkoistettu uunista ja maisteltu.  Hyvää tuli  :D :D
Smoky apple kuorrute ja korppujauhojen puutteessa päälleistutut tuc-suolakeksit niskaan toimii.

JA HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE !!!!!!!!

         

Whili

Siis kaikki hemmot ja toverit Jouluajatuksia suoltamaan !!!!!

Kinkkufiiliksiä, sinappituntemuksia, Joululoruja tai ihan vaan hyvän/taieiniinhyvän mielen toivoituksia...

    SANA  ON  VAPAA  !!!

           

bläkkäri

Jouluja itse kullekin :D

Kinkku poistui uunista jo tovi sitten, au naturel eli ilman sinappeja sekä skorpmjöliä. Hyväähän se oli. Pieni valmis savukalkkunan potka myös koemaistettu, ihan taivaallisen hyvää savulihaa ;D.
Vaimokkeelle paistettiin karjalanpaistia oma satsi kun siitä pitää enemmän kuin kinkusta. Justihinsa tuli riisipuuro uunista ulos, sen kun saa jähtymään niin pääsee ottaan pienet torkut että jaksaa aaton urakoida herkkujen parissa.

Illalla pääsee sitten sulattelemaan kinkkua parin uuden viskin parissa :P ::).

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti!


Chilivaari



Hyvää Joulua!

Joulukukaksi Rocoto Peru Rojo, kukkii ikkunalaudalla runsaasti juuri nyt.

Siika

Hyvää joulua myös täältä Lapista! Itse vietän parhaillaan joulua kymmenien tuhansien ulkomailta saapuneiden turistien kanssa eli töissä.
Lappi on suosittu kohde Maailmalla  sen näkee ja kokee kun katsoo nuita kymmeniä chartterikoneita taivaalla.
         Hyvää ja rauhallista joulua.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

MRgreen

Juu rauhallista joulua ystävät ja kylänmiehet ja - naiset sekä satoisaa kautta 2018

Jomppe

Hyvää joulua allesamans!  :)

Voi olla osaltani forkalla hiljasta kunnes saadaan uusi tietokone hommattua. Poika meni ja tiputti tabletin sillä seurauksella että jalusta ja akku irtosi(Lenovo yoga tab2).
Pientä turvotusta pötsissä jo on, suolasta ja makeaa kaksin käsin kun kiskoo niin tuntee olossaan :D

MRgreen

Puraisu Rocoto Amarillo Arequipaa kinkun sulattajaksi toimii. Jewen mukaan potkua riittää ja voin todella todeta samaa. Paljoa en ole eri lajikkeita syönyt mutta kevyesti tulisin rocoto jota olen maistanut.