maaliskuu 28, 2024, 10:38:09 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chipotle Tabasco

Aloittaja Tinke-80, toukokuu 07, 2009, 19:53:18 ip

« edellinen - seuraava »

Tinke-80

Tuli sitten tänään löydettyä lähi valintatalon hyllystä Chipotle tabascoa. Oli ihan pakko ostaa pullo tuota mahtavaa tuotetta. Miten on muut? Oletteko löytäneet chipotle-tabascoa lähikauppojenne hyllyistä? Järvenpäässä olen kahdesta eri kaupasta löytänyt tätä chipotle tabascoa. Saiturin pörssi keskustassa sekä Valintatalo jampasta.

Suosittelen varsinkin aloitteleville chilipäille tätä chipotle tabascoa sen todella lievän tulisuuden takia.

- Tinke-80

rasse

Haaparannalta ostin ison pullon tuota. Hyvää mietoa. Siellä on muutenkin edullisia kastikkeita. Ainakin siinä Ikean kyljessä olevassa isossa kaupassa jonka nimeä en tietenkään muista.

Exitium

toukokuu 19, 2009, 19:29:58 ip #2 Viimeisin muokkaus: toukokuu 19, 2009, 19:36:39 ip käyttäjältä Exitium
Tänään maistoin, kun chipotlesta yleensä pidän. Maukasta soossiahan se oli, ei turhan tulista, hyvää perus kastiketta. Chipotlen makuakin saatu mukaan.

Tepi

Lainaus käyttäjältä: rasse - toukokuu 07, 2009, 22:04:45 ip
Haaparannalta ostin ison pullon tuota. Hyvää mietoa. Siellä on muutenkin edullisia kastikkeita. Ainakin siinä Ikean kyljessä olevassa isossa kaupassa jonka nimeä en tietenkään muista.

Tarkoitat varmaan Ica Maxia. Itse olen perinteisesti Chipot hakenut sieltä vanhasta Icasta. En kyllä edes tiedä et onko koko paikkaa enää olemassa.

http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Jägermeister

Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - toukokuu 07, 2009, 19:53:18 ip
Tuli sitten tänään löydettyä lähi valintatalon hyllystä Chipotle tabascoa. Oli ihan pakko ostaa pullo tuota mahtavaa tuotetta. Miten on muut? Oletteko löytäneet chipotle-tabascoa lähikauppojenne hyllyistä? Järvenpäässä olen kahdesta eri kaupasta löytänyt tätä chipotle tabascoa. Saiturin pörssi keskustassa sekä Valintatalo jampasta.

Suosittelen varsinkin aloitteleville chilipäille tätä chipotle tabascoa sen todella lievän tulisuuden takia.

- Tinke-80


Valintatalosta olen itse löytänyt sitä viime viikolla kanssa. Nyt vaan odotellaan että S- ja K-ryhmä saavat tuotteen hyllyilleen. Erittäin hyvä kastike, vaikkei tulisuutta juuri olekkaan.

Xbow

kesäkuu 03, 2009, 17:21:26 ip #5 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 14, 2009, 08:52:34 ap käyttäjältä Xbow
Kyllä olen tuohon kaupan hyllyillä törmäillyt. Soosin litrahinta vaikuttaisi olevan yli kaksinkertainen verrattuna esimerkiksi Amazon chipotlekastikkeeseen. Eli soossi onko hintansa arvoinen, yli tuplasti Amazonin vastaavaa parempaa? Luultavimmin kuluisi aikas nopeaan, kun tykkään suht tulisesta.

Edit: Joo, bonngasin tätä yhden pienen putelin Turtolan Citymarketissa, ostin pois maleksimasta. Ihan hyvää on, reipas savunmaku.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

jarzzo85

joo lohjaltakin vihdoin löytyi chipotle tabaa on maukasta soosia :D

Chilicutter

Jyväskylästäkin löytyy :D
Seppälän citymarketista.
Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

pak

heinäkuu 18, 2009, 17:14:05 ip #8 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 21, 2009, 21:33:09 ip käyttäjältä pak
Turussa Kupittaan City-Marketissakin näytti chipotle tabascoa olevan.

edit. Näyttihän tuota olevan Länsikeskuksen Cittarissakin.

hmm... kielenkääntäjä näköjään päällä...

KoolMoeDee

Tänään bongasin suureksi ilokseni et, Tampereelle on tullu Stockmannille chipotle tabascoo, ja oli samantien pakko ottaa pari pulloo mukaan, ku toi eka varmaan tulee juotua pullon suusta  :D

MrFrost

Itse sain tuota ison pullon jenkeistä ja pakko todeta, että on yksi suosikkisooseistani, tulee
heiteltyä melkein poikkeuksetta lämpimiin voileipiin jne.

Poltetta ei hirveästi ole, mutta se chipotlen maku <3

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

wille

Kouvolan CM:stäkin tuota löytyi ja omaan makuuni se on ehdottomasti paras noista tabasco-tuoteperheen etikkaliemistä. Toimii.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Kilp

Iski noviisi-chilipään makuun kuin tuhat salamaa. Aivan eri pallokentällä perus Etikka-Tabasco-soosin kanssa, jonka kanssa on tullut läträttyä ennen. Plussaa saatavuudesta, noita merkkikastikkeita tuntuu olevan hankala löytää isoimmistakin marketeista.

Nyt kokeneemmat voisivat osoittaa sormella oikeaan suuntaan mitä kokeilla seuraavaksi? Haussa saman tyyppinen mutta astetta tulisempi kastike, jota ei tarvitse läträtä litrakaupalla ruskeakastikkeeseen.

Jiri

Mulla kävi klassiset tän tuotteen kanssa... Maistoin ekaa kertaa ja totesin että hyvää on. Noin kahdeksan ja puoli mikrosekuntia maistamisen jälkeen tuli sellainen kummallinen Bon Voyage -fiilis että nyt on tuttu maku jostain. Ja perhana että se tunne on pyörinyt tuossa kielen päässä kirjaimellisesti nyt varmaan viikon verran. Joku pahuksen kastike tai mauste maistui juurikin tälle Chipotle Tabascolle. En vaan nyt saa sitä millään päähäni.

Jokatapauksessa tätä on kulunut jo pari pikkupulloa. Tabasco® -tuoteperheen ainoa syömäkelpoinen maustekastike. Kilpailee mielestäni makuelämykseltään samassa sarjassa Blair's Heat -sarjasta löytyvän Chipotle Slam -tuotteen kanssa.
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

biblo

Pyysin tuota lähiprismaan tilaamaan kun löytyy muutenkin perustabat,habataba ja valkkaritaba.

Myyjä vain nyrpeästi sanoi että voinee kysellä mutta epäilee vahvasti ettei tilata.
"Grow food, not lawns"

neurobashing

On kyllä todella maukasta, vaikkei juuri lainkaan tulista.Vielä en ole stadissa tuohon törmännyt kuin ravintolassa..tarttee lähtee ratsaamaan nuo isommat marketit.

Ryhis

Viikin prismasta löytyy.

Ja taisi olla Arabian K-kaupassa.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

neurobashing

Tänx..viikonloppuna olis tarkotus vähän ratsata noita suurmarketteja..kuulemma myös Kampin K-Citymarketissa on aika hyvät Chilisoosivalikoimat, aloittanen ekskursioni sieltä.

Keku

Lahtelaisille tiedoksi että löytyy myös Karjalankadulla olevasta Maustemestasta Chipotle Tabascoa sekä myös muita miedompia chilikastikkeita.

ChiliRotta

Lielahden shitty-marketissa on nyt myös 150ml tabascon chipotle pulloja, hintaa muistaakseni perätä alle 20c enemmän, kuin vastaavalla 60ml pullolla. Kumpikohan kannattaa ostaa ;D No yhtä kauan se kuitenkin kestää kuin pienempikin, mitä isompi pullo, sitä huolettomammin sitä tulee roiskittua joka paikkaan.
Väijymistä chilifoorumilla vuodesta 2008