toukokuu 11, 2024, 20:08:18 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


20.000 artikkelin raja rikki

Aloittaja Aji Inferno, elokuu 28, 2006, 22:51:38 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

...Että suurkiitokset kaikille ahkerasta jutustelusta täällä - annetaan mennä samaan malliin ja vieläkin paremmin!!  Veikkauksia: koska menee 50.000 viestiä rikki? :D

Sauli Särkkä

Ensi vuoden loppuun mennessä, jos kaikki menee putkeen. Aikaa on n. 16 kuukautta, vajaat 500 päivää. Jos viestejä pukkaisi hirvittävällä 65/pv, saataisiin se kasaan abouttiarallaa ajoissa.



-Sale
Sauli Särkkä

#002

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Sauli Särkkä"Ensi vuoden loppuun mennessä, jos kaikki menee putkeen. Aikaa on n. 16 kuukautta, vajaat 500 päivää. Jos viestejä pukkaisi hirvittävällä 65/pv, saataisiin se kasaan abouttiarallaa ajoissa.



-Sale


No laskekaapas noi about 30 eniten kirjoittelevan käyttäjän viestiä päivässä -kohdat yhteen niin tiedetään onnistuuko.
Joo.

Sauli Särkkä

Jos noin laskee, niin tuloksena on luokkaa parikymmentä.

Tämä ei sinänsä pidä paikkaansa, kun katsoo aktiviteetin muutoksia. Laskuri ilmeisesti laskee keskiarvon koko ajalta kun on ollut rekisteröityneenä ja monella on tahti joko kiihtynyt tai laskenut.

Väitän, että se on täysin mahdollista...ja hop! Ollaan taas yhtä viestiä lähempänä, eli 0,033 promillen verran ;)


-Sale
Sauli Särkkä

#002

Aji Inferno

Infernon suosio on sen olemassaolon aikana siirtynyt viime vuosina suuresti itse sivustosta (jolla käy murheellisen vähän väkeä) tänne foorumiin. Toivottavasti sivustonkin tekeillä oleva isompi syysuudistus lisää sen mielenkiintoa porukalle, niin suomalaisille kuin muillekin.

Mutta mulla ainakin on sellainen "mutu" tuntuma että tämä foorumi on viime aikoina koko ajan aktivoitunut, ja (mikä hienoa), nätimpääkin sukupuolta alkaa olla kivasti jutuissa mukana. Ruusu siitä teille, chilinkukan lisäksi, naispuoliset chilimielet!  8)

Meno eikun paranee!

thp

Lainaus käyttäjältä: "Sauli Särkkä"Jos noin laskee, niin tuloksena on luokkaa parikymmentä.

Tämä ei sinänsä pidä paikkaansa, kun katsoo aktiviteetin muutoksia. Laskuri ilmeisesti laskee keskiarvon koko ajalta kun on ollut rekisteröityneenä ja monella on tahti joko kiihtynyt tai laskenut.


Jep. Itselläsikin, kuten monella useamman sadan viestin kirjoittaneella on päivittäinen saldo alle 1/pv, ja ainakin sen ajan kun itse olen täällä ollut, keskiarvo tuntuisi silmämääräisesti suuremmalta.

Vastaavasti vaikkapa itselläni on näköjään yli 3/pv keskiarvo, vaikka ainakin suurin osa onkin joutavaa muminaa. Eli tilastot eivät tulevaa tahtia kerro. Aktiivisuus forumilla on onneksi tarttuvaa sorttia. ;)
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Ona P

Mä vaan tykkään nähä et mun Avatar näkyy joka paikas...
Asiaa ei oo ikinä.

Voisinko saada muuten pysyvän paprikan tai pepperonin?
Pano Paprika ja Pano Pepperoni ovat kivempia kuin esim pano cayenne
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Pano"Mä vaan tykkään nähä et mun Avatar näkyy joka paikas...
Asiaa ei oo ikinä.

Voisinko saada muuten pysyvän paprikan tai pepperonin?
Pano Paprika ja Pano Pepperoni ovat kivempia kuin esim pano cayenne


Jatka vaan... ja jonain päivänä voit olla "Pano 3 A.M." ;)

Ona P

pera la cosa que me gusta mas es panochita....