CHILIFEST 2013 talkooväen kerjäysketju

Aloittaja TunturiTiger, maaliskuu 20, 2013, 17:18:29 ip

« edellinen - seuraava »

-jumi-

Lainaus käyttäjältä: tonttu - elokuu 14, 2013, 10:49:34 ap
No mitäs jos ohkaseen vaneriin vetelis rasiaporalla viimevuoden kaltaisten muovimukien alaosan kokosia reikiä ja niihin reunoihin listat, jotta pysyvät koholla. Pysyy mukit pystyssä ens vuonnakin, kun laittaa vaan levyt talteen... Pohjalle vielä punasta ledinauhaa, ni loistavat chilimukit pahoilaisen punaisina :P


Haistan käytettävissä olevan ajan puutteen ja säilytysongelmia.

Whili

Lainaus käyttäjältä: -jumi- - elokuu 14, 2013, 10:55:02 ap
Lainaus käyttäjältä: tonttu - elokuu 14, 2013, 10:49:34 ap
No mitäs jos ohkaseen vaneriin vetelis rasiaporalla viimevuoden kaltaisten muovimukien alaosan kokosia reikiä ja niihin reunoihin listat, jotta pysyvät koholla. Pysyy mukit pystyssä ens vuonnakin, kun laittaa vaan levyt talteen... Pohjalle vielä punasta ledinauhaa, ni loistavat chilimukit pahoilaisen punaisina :P

Haistan käytettävissä olevan ajan puutteen ja säilytysongelmia.

Tuossa aamulla jo ehdottelin vastaavaa..
Vielä ehtisi tuollaisia duunaan, mutta sunnuntaina voi olla hieman myöhäistä  ;)

ottulo

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 14, 2013, 09:26:05 ap
Tuli jälleen hieman päivitettyä alotusviestiä. Vieläkin toivon, että porukka ilmottelis, kuinka pääsee paikalle. Pystyykö olemaan perjantaista sunnuntaihin?


Paikalle tulossa vähän ennen virallista alkua, tarpeen mukaan parikin tuntia ennen. Tarkoitus olisi viipyä sunnutaikin kokonaisuudessaan, eli käytettävissä ihan vapaasti.

TunturiTiger

Poppamieheltä viestiä:

LainausMoro,

Chilifestien roskikset ovat tänä vuonna 200 litraisia ja niiden
tyhjennys tullaan tekemään siihen kaupungin jätepuristimeen.

Syitä tähän on useampii:
-kahtena aiempana vuotena osa on jouduttu tyhjentämään sinne
jokatapauksessa kun jätehuolto ei ole tullut ajallaan
-jätehuollon tyhjennyspalvelu maksaa aivan sikana
-isot 600 litran jäteastiat täyttyvät aina pahveista joten niiden
hyöty on pieni. pakotetaan aluemyyjät survomaan pahvit pienempiin
pusseihin jotka mahtuu sinne puristimeen.

Vapaaehtoisia (mukaanlukien järjestysmiehet) on syytä ohjeistaa, että
jokainen on velvollinen täyden roskiksen huomatessaan vaihtamaan
tilalle uuden pussin. Chilifestillä on kaksi kappaletta "maitokärryjä"
joilla roskapusseja voi kärrätä.

On hyvä ymmärtää, ettei roskiksen anna täyttyä ääriään myöten vaan
siten, että sen saa vielä suljettua.

Tämä velvollisuus siis koskee kaikkia Chilifestillä olevia henkilöitä.
kärräilen itsekin roskia. Järjestysmiehet kun pyörivät ympäri aluetta
niin mukana on hyvä olla rulla jätesäkkejä ja melkein täyden roskiksen
kohdatessaan sitten nostaa säkin pois, sulkee sen ja laittaa uuden
pussin tilalle. partio jolla on maitokärryt nostaa säkin kyytiin ja
vie puristimelle.

Tästä ei tule isoa työkuormaa. menee aivan muun työn ohessa kun vain
tyhjentää roskiksen ohi kulkiessa.

TunturiTiger

elokuu 14, 2013, 15:22:02 ip #84 Viimeisin muokkaus: elokuu 16, 2013, 00:51:34 ap käyttäjältä TunturiTiger
Infoon alustavaa vuorolistaa:

Pe
11-19
Whili + TT + Macex

La
11-19
Pepperi + Hubert + Macex

Su
11-19
Hubert  +  tso + Rundari
Pepper + xbow +Macex

Loput listalta palloilee yhdistyksen ständillä ja muualla. Joku siihen ilmoittautuneista vois tehä siihen listan.

Järkkäreillekin olis alustavaa listaa:


Henna Koivusilta la 12-20 su 12-20
Miika Vartiainen pe 15-23 la 15-23
tbird la 15-23 su 11-19
Jouni Toiva ei oo kuulunu
MrFrost pe 15-23 la 15-19 su 12-16
Petri Leinonen La 12-20 Su 11-19
TT La ja Su 12-20
Ari Havela Pe 13-21 La 11-19

Näitä kaikkia vuoroja voidaan vielä vekslailla, mutta koitetaan nyt pitää edes näin. Oon koittanu kuunnella vähän kaikkien toiveita.

TunturiTiger

elokuu 14, 2013, 15:33:32 ip #85 Viimeisin muokkaus: elokuu 14, 2013, 15:43:36 ip käyttäjältä TunturiTiger
Ja edelleen saa talkoisiin ilmoittautua!!! :)


E: Alotus viestiä muokattu jälleen ja vastuuhenkilöt on nimetty. Jatkakaa!

Caide

elokuu 14, 2013, 17:20:07 ip #86 Viimeisin muokkaus: elokuu 14, 2013, 17:23:18 ip käyttäjältä Caide
Mulla vapautuikin viikonloppu ja pääsen paikalle. Kukaan kavereistani ei oikein chilejä arvosta ja joudun varmaankin yksin tulemaan. Voisin siinä tapauksessa tulla ihan hyvin jo lauantaina suht ajoissa ja voin auttaa jossakin hommassa. Eli mulle voi jonkun nakin antaa, en kyllä oikein mitään osaa ;)

Edit: mikäli minut huolitaan talikkoväkeen, minulle kelpaisi Kärsän mainostama majoituspaikka, mikälisikäli vielä vapaana...

Kärsä Babar

Kyllä sinut mukaan huolitaan. Ja koska majoitukseen ei ole vielä montaa ilmoittautunut, niin kyllä sinulle paikka varataan.
Laitatko minulle s-postilla nimesi ja puhelinnumerosi.
info(at)chilitarvike.fi
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

TunturiTiger

Talkoolaisten etuihin kuuluu tänäkin vuonna ilmainen sisäänpääsy ChiliRockiin sekä YO-talolle, että KustaaIII:n. Lisäksi kaikille talkoolaisille on luvassa ChiliFestaiheinenaiheinen tuotepaketti.

ottulo

Väsäsin illalla näppärän taulukon, jonka avulla voi tarkistaa arpajaisvoitot. Kun itse olen tauolla, voin siis nakittaa hommaan aivan ummikonkin, sillä tuota on todella helppo lukea. Kiinnostuneet voivat vaikka ilmoittautua mulle, ja jos ei etukäteen ketään löydy, niin valikoin sitten paikan päällä vapaaehtoisia tarpeen mukaan. ::)

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 14, 2013, 21:15:45 ip
Talkoolaisten etuihin kuuluu tänäkin vuonna ilmainen sisäänpääsy ChiliRockiin sekä YO-talolle, että KustaaIII:n. Lisäksi kaikille talkoolaisille on luvassa ChiliFestaiheinenaiheinen tuotepaketti.

Tänäkin vuonna ??
Oliko viime vuonnakin ?? Mulle ei ainakaan kerrottu  >:( >:( >:(

Entäs muut talkoolaisten edut / alennukset ?  Voisi olla ihan asiallista jakaa KAIKILLE talkoolaisille lista eduista.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Whili - elokuu 15, 2013, 06:33:00 ap
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 14, 2013, 21:15:45 ip
Talkoolaisten etuihin kuuluu tänäkin vuonna ilmainen sisäänpääsy ChiliRockiin sekä YO-talolle, että KustaaIII:n. Lisäksi kaikille talkoolaisille on luvassa ChiliFestaiheinenaiheinen tuotepaketti.

Tänäkin vuonna ??
Oliko viime vuonnakin ?? Mulle ei ainakaan kerrottu  >:( >:( >:(

Entäs muut talkoolaisten edut / alennukset ?  Voisi olla ihan asiallista jakaa KAIKILLE talkoolaisille lista eduista.


Heini tekee talkoolaisille infopaketin. Siis ihan paperilappu. Jokainen varmaan osaa lukee sen, eikä tämmösiä "mulle ei kukaan kertonu" tyyppisiä juttuja enää tule.

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 15, 2013, 08:27:43 ap
Heini tekee talkoolaisille infopaketin. Siis ihan paperilappu. Jokainen varmaan osaa lukee sen, eikä tämmösiä "mulle ei kukaan kertonu" tyyppisiä juttuja enää tule.

Hieno homma, näin se homma toimii  ;)

jaolsten

No olisko tänään tarvittu väkeä? Entäs huomenna aamulla? Onko tarpeelliset resurssit jo saatu ja kaikki tarvittava sälä aamulla paikalla?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - elokuu 15, 2013, 09:04:59 ap
No olisko tänään tarvittu väkeä? Entäs huomenna aamulla? Onko tarpeelliset resurssit jo saatu ja kaikki tarvittava sälä aamulla paikalla?


Tänään ei ole pakollista. Huomenna aamusta saa tulla pistään omaa pistettään kuntoon ja vaikka autteleen muitakin. Mä tilaan taas sen saman netin, mikä oli viimevuonna alueella. Tietokoneita saa tuoda paikalle muutamia. Macexilla on ainakin se yhdistyksen läppäri. Kaikki muutkin koneet on tosiaan tervetulleita. Loput rojut tulee Tammisillasta tänään iltapäivällä.

ottulo

Voin tuoda läppärini paikalle, sitä voi tarvittaessa sitten käyttää, kunhan ei tarvita mitään aivan omituisia ohjelmia. Perus toimisto-ohjelmat löytyy kyllä, ne taitavat olla tärkein vaatimus.

MrFrost

Malle tulee auttamaan alkaen joko perjantai-iltana tai lauantaina, riippuen sen huomisen
Duunipäivän rankkuudesta. Ollut aika rankka viikko.

Malle siis auttaa vaikka infossa/yleisessä siisteydessä/arpojen myynnissä jne jne.

Itse tuun jo tänään manseen.

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

TunturiTiger

Alotusviestiä on taas päivitetty ja mä lähden nyt hoitaan näitä asioita. Laittakaa viestiä tähän jos vielä jotain tulee mieleen.
Ja edelleen saa talkoisiin ilmoittautua jos haluja piisaa!

Macex

Voisin tuoda läppärin perjantaina ja ottaa festaripassin samalla.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Macex - elokuu 15, 2013, 13:33:43 ip
Voisin tuoda läppärin perjantaina ja ottaa festaripassin samalla.
Otatko mut kyytiin? Aamulla olin ajatellut mennä..
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013