toukokuu 11, 2024, 18:15:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Da Bomb: Ground Zero

Aloittaja Aji Inferno, elokuu 08, 2009, 18:58:51 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Aaaaaaaaarrrrggghhhhhhhhhhh"!"!¤%#¤&%#&&%¤%&%/&/(%((/&)() uiuiuiuiuiuiuiuiui.... prrrrrrrrrrkllllll!!!!! 234000SHU K Jättijako Vantaa !"#""¤%&%¤&%/&%/&%

Rankkapanda

Mutta kysymys kuuluu, kannattaako maun puolesta ostaa vaiko masokismin puolesta?

TurboPuberteth


Janne

Lainaus käyttäjältä: Rankkapanda - elokuu 08, 2009, 20:15:39 ip
Mutta kysymys kuuluu, kannattaako maun puolesta ostaa vaiko masokismin puolesta?


Päättelisin Aji Infernon viestin perusteella että maku vain on niin jumalainen ettei sanotuksi saa...
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Rankkapanda

Pakkohan tuota oli ostaa Jumbon Citymarketista, kun sattui löytymään Pain kastikkeiden läheisyydestä.

Haju: Oksettavan kauhea.
Maku: Itseasiassa ihan hyvä maku mielestäni.
Tulisuus: Ensimmäiset 5 minuuttia on kauheimmat ja hikeä pukkaa... Sitten  lähtee pikkuhiljaa tulisuus lievenemään. Mutta kiesus mikä polte. Nyt puolen tunnin jälkeen tuntuu vieläkin pieni polte huulissa.

Linda

^ Kuulostaa melko pitkälti sellaselta aineelta, että mun kannattaa kiertää kaukaa :D
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Venomi - elokuu 09, 2009, 21:07:09 ip
Ihmettelen kyl ettei noiden luona ole mitään varoituksia. Oma reaktio Da bomb'in beyond insanity oli ajin luokkaa.  8)


Niin... ja tämä hirveä aine on tasan tuplaten sitä vahvempaa.....  ;D

Rankkapanda

Tämä on kyllä aikamoista myrkkyä, varsinkin tottumattomille. Itse pidin toleranssiani jo siedettävänä, mutta eipä vain riitä.

BTW Aji Inferno, eräs päivä vetäsin sellasen subin, missä oli louisiana kastike ja niitä jalluja. Oli suhteellisen tiukka kastike, mitä oli vaikea uskoa ketjumestalta.

CyberDog

Onkohan siinä sitten eroja kun mä otin sen kerran ja myyjä vielä varoitteli että saattaa olla tulista, niin ei potkinut sitten yhtään. Ja mulla ei ole edes mikään kova toleranssi.

Peisi

Tänään meinasi lähteä pullo Da Bombia mukaan Jumbon cittarista, mutta ehkä on parempi että se jäi vielä toistaiseksi hyllyyn.  ;D

Aji Inferno

Hassua Subilla: aina kun (!) kuulen edellä olevan asiakkaan sanovan sen liian tavallisen: "kaikki kasvikset paitsi jalopenOOt", haluaisin alkaa keskustelun. Enkä ala. Makunsa kullakin. ;) Mutta yhdistelmä Louisiana kastiketta reippaasti ja paljon jalluja, tekee oikeasti helvetin hyvän, huokean kinkkusubin! :-)

Xbow

Puolisen teelusikallista tuossa äsken pari minuuttia sitten maistoin, onhan toi kohtalaisen %&##, mutta helpottaa jo. Kyllä Source on selkeesti 'pahempaa'.

Kastikkeen mausta, aikas uutteinen, perus soossi. Ei missään nimessä kovin pahaa, mutta esimerkiksi thechilemanin Snake bite soossit ovat selkeesti maukkaampia.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Aji Inferno

Sinänsä, nuo Da Bombit ovat hyvin Blair'smaisia kastikkeita hyvässä ja pahassa. Vertaisin niitä suoraan esim. Sudden Death ja Mega Death -iloliemiin. ;)

Kadotus

elokuu 12, 2009, 07:59:56 ap #13 Viimeisin muokkaus: elokuu 12, 2009, 08:02:41 ap käyttäjältä Kadotus
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - elokuu 10, 2009, 23:12:52 ip
Hassua Subilla: aina kun (!) kuulen edellä olevan asiakkaan sanovan sen liian tavallisen: "kaikki kasvikset paitsi jalopenOOt", haluaisin alkaa keskustelun. Enkä ala. Makunsa kullakin. ;) Mutta yhdistelmä Louisiana kastiketta reippaasti ja paljon jalluja, tekee oikeasti helvetin hyvän, huokean kinkkusubin! :-)


Viimeks kun käytiin emännän kanssa subissa niin kun sanoin että kaikki kasvikset, niin se subin työntekijä kysy että "jalapeñot kanssa?" Teki siinä vaiheessa itsekin avata keskustelu...
Steak & cheese kaikilla kasviksilla, chipotle southwestilla & louisana hot saucella ja valk0sipulimurskalla on ainakin itselle toiminu oikein kivasti  :P
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

keto

No nyt sai viimein aikaiseksi käydä tätäkin pullon nappaamassa (Jättijako Vantaa). Tulisuuden puolesta varsin pirteää tavaraa, itselläni tuli mieleen Pain 100% mutta tietysti stydimpänä versiona. Tuoksu ja maku ovat minusta oikeinkin miellyttävät...

PS. Näytti Fataliin nagakin löytäneen tiensä ko. putiikin hevipuolelle, oikein erillisen varoituskyltin kera.
CAVOK

Vee-ille

Hmm... Heräsi kysymys. Tän Gound Zeron SHU:t on jotain 234k, ja Dave's ultimate insanitylla USEIMPIEN lähteiden mukaan 250k, oikein? Kun täällä foorumilla pyörii sellasta jengiä (esim. Aji Inferno.) jotka on ollu chiliharrastajia paljon kauemmin ku minä, ja sanovat että 230 - 250k on tulista?

Ite voin vetää tollasta melkeen ku ketsuppia, toki se polttaa mutta ei niin paljo että tarvis irvistellä tai vetää maitoo päälle.. en saattais uskoa että oon jo muka näin teflon.

Tuoreet habanerot menee myös suhteellisen helposti, ne siemenet vaan joskus alkaa ottaa aivoon ku ne pyörii kielen alla. Tuoretta, aitoa Nagaa ku sais jostain... Jos jollain on tai tietää mistä sais niin ilmotelkaa mullekki :)

jeQQ

Hämeenlinnan sittarissa oli vielä viikko sitten. Ja onhan tuo tulista, mutta suu tottuu nopeasti Nagaankin. ;)

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Vee-ille - joulukuu 01, 2009, 23:33:37 ip
Hmm... Heräsi kysymys. Tän Gound Zeron SHU:t on jotain 234k, ja Dave's ultimate insanitylla USEIMPIEN lähteiden mukaan 250k, oikein? Kun täällä foorumilla pyörii sellasta jengiä (esim. Aji Inferno.) jotka on ollu chiliharrastajia paljon kauemmin ku minä, ja sanovat että 230 - 250k on tulista?

Ite voin vetää tollasta melkeen ku ketsuppia, toki se polttaa mutta ei niin paljo että tarvis irvistellä tai vetää maitoo päälle.. en saattais uskoa että oon jo muka näin teflon.

Tuoreet habanerot menee myös suhteellisen helposti, ne siemenet vaan joskus alkaa ottaa aivoon ku ne pyörii kielen alla. Tuoretta, aitoa Nagaa ku sais jostain... Jos jollain on tai tietää mistä sais niin ilmotelkaa mullekki :)


Heh, uskokaa tai älkää, mutta arvatkaas mitä kastiketta meitsi käyttää ns. päivittäin? Habanero Tabascoa - tulisuus 7k!  ;D  Kohta 15 vuoden "chilikokemuksella" mun pitäisi kai vetää aamupalaksi muutama Naga ja siihen malliin, mutta oikeasti ruoanlaitossani (jos sellaisesta voi puhua) käytännössä ainoa vahvempi tavara on Fassen nagajauhetta. Ja hänen savuchiliään useinkin...

Mulle jo 50k on todellakin vahvaa kastiketta! Ja asian voi testata laittamalla vaikka oman anopin (jos sellainen löytyy) syömään tuon vahvuisen kunnon Cayennepaprikan. Avioeropaperit lienee syytä olla käsillä valmiina. 250k alue, eli nuo vahvimmat "ei keinotekoista tulistusta kapsaisiiniuutteen muodossa" iloliemet on käyttökelpoista keittoihin ja kastikkeisiin, mutta minään "ketsuppina" en niitä käyttäisi edes mielenhäiriössä! ;) Ja sitten kun mennään tuonne Mega Death, Possible Side Effects, 2AM, 3AM, yms yms luokkiin, niillä liemillä on mulle lähinnä viihdearvo. Aina joku tuttu erehtyy maistamaan!  ;D  Mutta jokaiselle makunsa mukaan! :)

Vee-ille

Nojoo, mutta on noille 1000 000 scovillen sooseillekki kyllä käyttötapoja, jopa ihan pöytämausteena! esim Daven Privaattia yks tippa vaikka hernekeittoon, niin johan löytyy ihan uusia makuja siitäkin, ja tulisuus säilyy suht mietona :)


Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Vee-ille - joulukuu 27, 2009, 19:40:16 ip
Nojoo, mutta on noille 1000 000 scovillen sooseillekki kyllä käyttötapoja, jopa ihan pöytämausteena! esim Daven Privaattia yks tippa vaikka hernekeittoon, niin johan löytyy ihan uusia makuja siitäkin, ja tulisuus säilyy suht mietona :)




Nimenomaan noin niitä voi käyttää: keittoihin ja liemiin potkua antamaan tipoittain. :)