toukokuu 14, 2024, 22:05:41 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Automaattinen kirjautuminen

Aloittaja Tupakka, elokuu 10, 2006, 21:26:39 ip

« edellinen - seuraava »

Tupakka

Niin kun vähän aikaa sitten alkoi tälläinen, että monesti vaikka kirjautuessa painan automaattisen kirjautumisen nappia, niin kun seuraavan kerran tulen lukemaan näitä niin ei ole kirjautunut. Ja siis tätä tapahtuu lähes aina.. ennen tätäkin viestiä niin kun tulin foorumille niin jouduin taas itse kirjautumaan.

Eli siis johtuuko tämä jostain minun evästeasetuksistani(, joita en kyllä ole muuttanut) vai foorumisoftan muutoksista?
Joo.

Aji Inferno

Jaa-a... en kyllä itse tiedä sellaisista muutoksista täällä... Mitä sanoo pääkalifimme, Mr. Admin?

Tupakka

Tein pienimuotoista tutkimusta ja sain selville, että kaikki täältä ladatut evästeet vanhenevat istunnon päätteeksi. Eli aina kun suljen firefoxin niin evästeet vanhenevat. Outoa.
Joo.

Makee

Itsellä ainakin on toiminut ihan hyvin kokoajan (firefoxilla)

Toivo

Yhdyn maken sanoihin, itellä ''tulikettu'' ja hyvin on toimunut koko ajan.

Janne

Muutoksia ei ainakaan ole tehty, enpä tiedä sitten mistä johtuu...
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

tknummelin

Mulla kans vanhenee noi evästykset aina  :(

EDIT: Kannatti valittaa netissä, nyt ne toimii  :shock:

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Mulla kans vanhenee noi evästykset aina  :(

EDIT: Kannatti valittaa netissä, nyt ne toimii  :shock:


Johtuiskohan tänpäiväisestä Firefoxin päivityksestä?? Ite vast just pääsin kovalevynsiirtoyritys-operaation jälkeen koneelle, niin saan itsekin tietää kun seuraavan kerran tulen tänne suljettuani firefoxin(ellen tahalleen kokeile ensin).
Joo.

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Mulla kans vanhenee noi evästykset aina  :(

EDIT: Kannatti valittaa netissä, nyt ne toimii  :shock:


Johtuiskohan tänpäiväisestä Firefoxin päivityksestä??


Mahdollisesti  :?

(Hauskaa, että oletitkin minun käyttävän Firefoxia  :lol: )

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"Mulla kans vanhenee noi evästykset aina  :(

EDIT: Kannatti valittaa netissä, nyt ne toimii  :shock:


Johtuiskohan tänpäiväisestä Firefoxin päivityksestä??


Mahdollisesti  :?

(Hauskaa, että oletitkin minun käyttävän Firefoxia  :lol: )


No siis käytätkö firefoxia vai kuulutko niihin muihin?

Käytät tai et niin tuskin ainakaan päivityksestä johtui nimittäin ongelmat senkun jatkuvat täällä päin. Ilmeisesti kuitenkin ongelma mulla nimittäin huomasin, että muillakin käyttämilläni foorumeilla käy samaa.
Joo.

Zombie

Oletteko tarkistaneet ettei vain asetuksissa ole niinsanotusti rasti väärässä paikassa? Se saattaa olla hyvinkin v****maista... Kannattaa evästeet-välilehdestä katsoa se "säilytä evästeet" kohta, jos siinä vaikka on sujahtanut siihen "kunnes Firefox suljetaan".
Ja tämä on vain minun mielipiteeni... eli ei välttämättä osu oikeaan mutta olenpahan käyttänyt aivonystyröitäni

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
No siis käytätkö firefoxia vai kuulutko niihin muihin?


Kaikkihan Firefoxia käyttää  :roll:  :wink:

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Zombie"Oletteko tarkistaneet ettei vain asetuksissa ole niinsanotusti rasti väärässä paikassa? Se saattaa olla hyvinkin v****maista... Kannattaa evästeet-välilehdestä katsoa se "säilytä evästeet" kohta, jos siinä vaikka on sujahtanut siihen "kunnes Firefox suljetaan".
Ja tämä on vain minun mielipiteeni... eli ei välttämättä osu oikeaan mutta olenpahan käyttänyt aivonystyröitäni


Ei kyllä tuossa on se kunnes vanhenevat kohta...

Ärsyttää kun joskus on sellaisessa mukavassa röhnötysasennossa tuolilla niin, että yltää vain hiireen. Ja sitten kun tulee tänne niin joutuu nousemaan ja kirjoittamaan nuo kirjautumistiedot.
Joo.