maaliskuu 29, 2024, 07:10:42 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


mikäköhän poltteessa viehättää....

Aloittaja Pertsa, toukokuu 20, 2006, 16:50:43 ip

« edellinen - seuraava »

Pertsa

usein kun olen chiliharrastajiin kuulumattomassa seurassa herää kysymys, miksi?mikä saa edes jokseenkin normaalilla järjenjuoksulla varustetun henkilön ahtamaan suunsa täyteen chilejä tai järjettömän tulista soosia ja aikansa vaikeroituaan tekemään saman uudelleen. jonka jälkeen, erittäin innostuneena rupeaa pitämään luentoa endorfiinien vastaiskusta ja lähes hektisestä hyvänolon tunteesta. taitaapa ohimennen vielä kehua tuotteen erinomaista makua. niin, sen helvetillisen poltteen keskellä saatan itsekin unohtaa todellisuuden hetkeksi ja ajatella että mitä oikein menin taas tekemään, mikä minut taas tähän pisteeseen ajoi. pian kuitenkin saan voimani kerättyä ja tajuan kuinka hyvältä minusta oikein tuntuu. minä pystyin siihen, TAAS!minun kohdallani tunnetta voisi ehkä parhaiten verrata hetkeen kiipeilyseinällä: pahasti korkean paikan pelkoisena ihmisenä ajattelen seinällä vain yhtä asiaa, ylöspääsyä. vielä muutama ote ja olen kiivennyt sen lähes mahdottomalta tuntuvan reitin ja pääsen alas. mutta kun jalat koskettavat maanpintaa minun on pakko päästä takaisin seinälle, valloittamaan vielä vaikeampaa reittiä tai muuten vaan kikkailemaan, seuraavalla kerralla se reitti on menee kuitenkin paremmin, eikä se haba poltakaan niin lujaa kuin viimeksi... pääasia on että saan tehdä asiaa josta todellakin nautin.
Meillä määrää Nainen!

nikke

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"... eikä se haba poltakaan niin lujaa kuin viimeksi...


Kyllä polttaa! :lol:  Meinaan kun sen puolikkaan haban on unohtanut päiväksi tai pariksi leikkuulaudalle huoneenlämpöön kuivumaan. Seuraavana päivänä sitä sitten taas ottaa palan, ja huomaa että kyllä se perkele on tulisempaa kuin viimeksi. :wink:

Pertsa

tais jäädä hyvä maku suuhun siitä kuivatusta rawitista, kuivaaminen todellakin tekee tuoreena niin kivasta hilistä paljon nautinnollisempaa tavaraa. maku ei katoa mihinkään ja säilyvyys on taattu.
Meillä määrää Nainen!

nikke

Niin. Ja pahaa aavistamattomille kavereille/tuttaville voi myös tarjota tulisuutta myös nenän kautta. Jos on esim. kuivattua habaa jauheena jossain purkissa, ravistelee sitä ensin ja lykkää kaverin nenän eteen ja sanoo että nuuhkaiseppa oikeen kunnolla.... :D

Kaippa se on jotain lievää itsetuhoisuutta tai jotain kun kerta toisensa jälkeen syö palan, vaikka tietää seuraukset!

Pertsa

herää kysymys millä aloitin koko topicin: MIKSI????? :D
Meillä määrää Nainen!

Zombie

Lainaus käyttäjältä: "nikke"Jos on esim. kuivattua habaa jauheena jossain purkissa, ravistelee sitä ensin ja lykkää kaverin nenän eteen ja sanoo että nuuhkaiseppa oikeen kunnolla.... :D


Piti ihan piruuttani mennä kokeilemaan tuota nuuhkaisua. Otin chilijauhepurkin, ravistelin sitä kunnolla, avasin kannen ja nuuhkaisin. Sanon vain että nenässä poltteli ja aivastelin monta kertaa peräkkäin  :). Kokeilkaa ihmeessä jos uskallatte :twisted:

Se chilin polte voi tuntua kauhealle joistakin, mutta itse pidän siitä kovin, vielä. Kai se on se "selviytyminen" tuosta kovasta koettelemuksesta ja kun se ei edes ole vaarallista. Ajan mittaan siihen poltteeseenkin sitten tottuu, kun alkaa "pitämään" siitä tuskasta  :lol:

Toivo

Se että se saa tuttavat kitumaan kun tyhmät luulevat sitä chiliä miedoksi :D