toukokuu 05, 2024, 06:10:47 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Bluesfarmitapaaminen

Aloittaja bluesman, heinäkuu 19, 2010, 16:56:08 ip

« edellinen - seuraava »

Jiri

Lainaus käyttäjältä: bluesman - heinäkuu 27, 2010, 14:35:50 ip
Jos to aamupäivästä todella pääsisit jeesaamaan niin olis hienoa. Semmoista järjestely/siirtelyhommelia olis tarjolla.

Ihan aamupäivää en näin kuljettajan ominaisuudessa uskalla luvata, kun on tässä kaikenlaista silloinkin. Mutta eiköhän me puolilta päivin viimeistään suhtkoht suurinpiirtein olla jo nokka kohti Nurmijärvistöä.
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

bluesman

Lainaus käyttäjältä: Jiri - heinäkuu 28, 2010, 10:54:10 ap
Lainaus käyttäjältä: bluesman - heinäkuu 27, 2010, 14:35:50 ip
Jos to aamupäivästä todella pääsisit jeesaamaan niin olis hienoa. Semmoista järjestely/siirtelyhommelia olis tarjolla.

Ihan aamupäivää en näin kuljettajan ominaisuudessa uskalla luvata, kun on tässä kaikenlaista silloinkin. Mutta eiköhän me puolilta päivin viimeistään suhtkoht suurinpiirtein olla jo nokka kohti Nurmijärvistöä.

Niin tää viesti oli tarkoitettu jeQQ:lle joka lupaili jeesiapua ennen puoltapäivää.
Tuut kaiketi Mr.Frostin kanssa, tulkaapa ihan rauhassa vaan. Lupaan pari morougaa jättää teillekin.

MrFrost

Jeps

Tullaan tullaan :)

Tässä jo hyvällä odottavalla fiiliksellä huomista odottelee...

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Minbaari

Ja kun en itse paikalle pääse, niin kattavaa kuvakollaasia toivoo väki täällä!
#816

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - heinäkuu 28, 2010, 15:43:06 ip
Ja kun en itse paikalle pääse, niin kattavaa kuvakollaasia toivoo väki täällä!


Täältä lähtee ainakin yksi kamera matkaan, kuvien määrä tietty on kääntäen verrannollinen vatsan poltteeseen tapahtumapaikalla.

[E] Tarkennus: Kuvien määrä kääntäen verrannollinen OMAN vatsan poltteeseen, mutta suoraan verrannollinen muiden vatsojen poltteeseen.

shp

Reilu kilo salsaa väsätty ja kasa ribsejä uunissa valmistumassa, kyl täst kekkerit tulee!

Ilmatieteenlaitos lupaa reilua 30 astetta =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

bluesman

Lainaus käyttäjältä: shp - heinäkuu 28, 2010, 17:00:11 ip
Reilu kilo salsaa väsätty ja kasa ribsejä uunissa valmistumassa, kyl täst kekkerit tulee!

Ilmatieteenlaitos lupaa reilua 30 astetta =)

Sä oot sitten jo kerinnyt väsätä mun annoksen. Vielä ehdit varmaan tehdä vähän itselleskis.

MadDog

Ainakin ilmat on huomenna kohdallaan, mielenkiinnolla odotan tapaamista. Duunailin tässä jokusen Chili Grissinin. Miedonpana Turbo Pubea ja sitten sopivasti kypsyi Naga johon tuli jo vähän enemmän löylyä. Niitä voisi varmaan dippailla vaikka salsa kastikkeeseen? Iltapäivällä varmaan ilmestyn sinne, otan vaimon mukaan niin näkee että omat viljelyt on ihan junioriläpsyttelyä... ;D

bluesman

 Tuosta dippailusta tulikin mieleeni että koska farmilla ei porkkanat menesty porkkanakärpäsen vuoksi ja muutenkin on niin pirun kuivaa ettei mulla just ole mitään millä dipata. Jättiläiskyssäkaalitkin jotka ovat mahdottoman hyviä dippaukseen, ovat vasta pesäpallon kokoisia. Että jos porukka tois sopivasti vaikka leipää, porkkanoita, tortillasipsejä tms. niin ei tarvitse sormia kastaa sooseihin. Olisin kovin kiitollinen.

RikuS

Jes nyt on salsat duunattu. Lähden duunista vähän aikaisemmin ni oon ehkä siin viiden jälkeen siellä. Soitan jos en muista reittiä.

"Huomisesta voi tulla kesän kuumin päivä"
-Uutisten lukija nelosella :D

MadDog

Joo , hyvinkin kuuma päivä. Jos ei lämpö riitä lisätään löylyä chileillä!  :D

jeQQ

No, mä käväsen hakemassa ainaki noita sipsejä sitten. Kunhan ei tässä käy niin, että kaikki tuo sen 500g säkin ja sitten on sipsiä maailmantappiin asti. ;D

shp

Ne sipsit onneks säilyy kans sinne maailmantappiin asti =P
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

ottulo

Voin napata mukaan porkkanoita, ja jos keksin jotain muuta dippauskelpoista. Kurkkua?

Jiri

Me otettiin porkkanoita pari pussia, mut niitä saa ottaa lisääkin. Otettiin pari patonkia, mut niitäkin voi tuoda lisää. Yms kaikenlaista herkkua herkkua :-D
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

MrFrost

Mä tarttisin sit huomenna kyydin Vantaalle, kun Jiri ja Osku tulee jo illalla takaisin.

Lupasin emännälle, että oon yötä, kun aamulla aikaisin töihin... niin en kolistele ja herätä kun tuun kotiin :)

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

tulimies

Tulossa ollaan :) kohta hyppään peltilehmään :)

heikki

Kiitos!!

Nastaa oli. Harmi vain, että työt ei antanut periksi, kuin pikakäynnille.

tulimies

Oli kyllä todella hienosti kasvaneet :) Kiitos vielä pidoista !

MikaK

Kiitokset isännälle ja muille vieraille sekä seurasta että tarjoomisista. Hauskaa oli ja useampi fooruminicki sai kasvot. Hassu loppureissulle oli, kun farmilta lähdettäessä ekan talon kundi näytti fingeriä ohiajaessa. Ampiaiset oli ainoa negatiivinen seikka miitissä.