Kysymyksiä chililajikkeista

Aloittaja sorrii, maaliskuu 02, 2018, 11:25:56 ap

« edellinen - seuraava »

sorrii

maaliskuu 02, 2018, 11:25:56 ap Viimeisin muokkaus: maaliskuu 02, 2018, 11:27:48 ap käyttäjältä sorrii
Chililajikkeiden arvoisteluissa kun ei suositella kysymään, niin teempä uuden ketjun ...

Enorme Caliente  ??? [C.Chinense]

Löysin siemenistäni vanhoja Enorme Caliente -siemeniä. On hämärä muistikuva että olisin Fataliilta joskus tilannut ..
Haulla löytyy mainintoja 2011-13 joissakin päiväkirjoissa. Yhtäkään kommenttia en löytänyt, jossa olisi arvioitu satoa. Itsellänikään ei kai ole satoa tullut. En muista onko edes itänyt, mutta kun siemeniä on, niin pakko oli piruuttaa kokeilla.
Google ei oo kuullutkaan ...  ::)

Nyt on yksi pikkuinen taimi sirkoilla. On paremmat valot ja taitoa vähän enemmän. Parempi ja isompi kasvihuone jne... Mä luulen että aikanaan oon tästä innostunut, kun vaikuttaisi olevan joko jätti-iso [enorme] tai jätti-tulinen [caliente] ... Veikkaan isoa.

Teenkö taas turhaa kokeilua ...  :-\ :-X :-[ ???
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

NPhoBiaz

Vastaamatta varsinaiseen kysymykseesi, tällainen ketju on varmasti tarpeen niin kauan, kun chililajike on tiedossa, ja kyseessä on lajikekohtainen kysymys. Voitaisiinkin heti alkuun tehdä pieni sääntö: Mikäli kysymyksesi koskee chililajikkeen tunnistusta, tai asiaa joka pätee useaan/kaikkiin chililajikkeisiin, älä kysy sitä täällä. Pinnaan tämän pysyväksi aiheeksi, niin katsotaan olisiko ketjulle käyttöä pitkässä juoksussa. :)