huhtikuu 16, 2024, 07:13:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Huru-ukon 4. kasvatuskausi 2015

Aloittaja Huru-ukko, joulukuu 06, 2014, 18:04:28 ip

« edellinen - seuraava »

tp.teppet

Hakisin jos asuisin vähänkään lähempänä

Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla


karvainen

Missähän nämä olisi tarjolla, kiinostaa todellakin, jos ei oikeen kaukana ole.


Huru-ukko

Noutaja on jo tulossa (chileille)........

Huru-ukko

Kypsät podit sai paremman paikan kuin komposti, kiitos hakijalle. Koska tulevalle viikolle on jo liki pakkasöitä luvassa, niin tyhjensin kasvarin kaikista NFT- kasveista. Ja siivosin.




Pube Riesen Gelb.......Tuli muutama kypsä podi, tämä lienee suurin. Hiukan ihmetyttää kun tästä puhtaan yleisesti rocotona, vaikka värinsä vuoksi sen pitäisi olla canario  :o.





9 l. amppeleissa talvetettujen pubejen 40 litran tämänkesäiset juuristot. Vaikka kypsiä podeja ei kovin paljoa tullut ulkona olleista kasveista, niin juuristo oli kuitenkin kehittynyt kohtalaisesti. Raakileita oli runsaasti.
Tälle talvelle ei chilejä jää kuin bonchiksi yritettävä Naga.....
Kausi on taputeltu tältä kaudelta pakettiin, ensi vuonna uudet kujeet.

Huru-ukko

Vuoden loppuun vielä merkintä, talvivalkkareiden kynnet 70 kpl istutettu, sekä kesän aikana siemenistä kasvatetut kymmenkunta sipulia myös.....
Ja parisataa siementä noin neliön kokoiselle alalle korokepenkkiin....

Palsternakat myös.

Lopuksi kevennystä  :o :o....



Bonchiksi aikomani Nagan unohdin totaalisesti kun lähdin kalastelemaan muutanaksi päiväksi kasvihuoneeseen  ::).......Pakkanen kävi sielläkin.
Joten en tule osallistumaan itse bonchikilpailuun  :o.....

m2

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - lokakuu 20, 2015, 14:02:56 ip
Bonchiksi aikomani Nagan unohdin totaalisesti kun lähdin kalastelemaan muutanaksi päiväksi kasvihuoneeseen  ::).......Pakkanen kävi sielläkin.
Joten en tule osallistumaan itse bonchikilpailuun  :o.....


8) ... itse en kasvihuoneessa olekaan kalastellut ja vielä noin pitkän aikaa. Mitä sait saaliiksi  ;D