maaliskuu 28, 2024, 10:09:54 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Vuoden chilikuva 2013 - kilpailu

Aloittaja ChiliChillailija, tammikuu 20, 2013, 11:18:48 ap

« edellinen - seuraava »

Bruce Willis

Itse sitoudun tällä tekstillä antamaan kilpailun voittajalle 20€
Lahjakortin chilikauppaan!

Jos nyt olisi sitten hieman sponssia kisaan!

Dethlock

Onkos toi nyt sitten kerrasta poikki vai voiko kisakuvaa vaihtaa matkalla?
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable


Youtube kanava

Bruce Willis

kilpailukuvaa voi vaihtaa matkalla

Lillen

Asiaa! Tällaista olen odottanutkin :).

Säännöt vaikuttavat selviltä ja toimivilta, ainoa ongelma on että on vaikea tarkkailla mikä kuva on minäkin vuonna kuvattu. Toki nämä kilpailuthan ovat hyvin pitkälti leikkimielisiä ja tällaisissa odotetaan kaikilta rehellisyyttä.


unenkuva

Kyllä digikuviin tallentuu sen verran metadataa, että tarvittaessa kuvausvuosi voidaan tarkistaa  ;)  mutta eihän se nyt niin vakavaa ole, vaikka edellisvuoden kuvallakin osallistuisi

IceQueen

Mun mielestä on yks ja sama, koska kuva on otettu, tärkeempää on se et se on ite otettu.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 02, 2013, 19:59:44 ip
He hei he hei!!

Mitäs ihmettä! Foorumilla on jo käynnissä oleva chilikuvatuskilpailu, jonka ideoija, luoja, ylin toimija, dumari, herra, lordi ja vartija on Chilichillailija. Joka on btw antanut ymmärtää, että voittaja saa ruhtinaallisen palkinnon!

Koska olen täydellinen yksilö ja suorituksiltani loistava, dominoin luonnollisesti tuota kilpailua, enkä tahdo toisen kilpailun häiritsevän regius momentumiani.

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12990.msg233353#msg233353
Aiheet yhdistetty.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Sihijuoma666

Voisin osallusta kauden esikoisella. Tuli niin herkullisen färinen kuva.  ;D



Kuvassa Ciliegia Piccante. Annuumi jota taidetaan myydä myös Satan's Kiss -nimellä.. Näkyy myös muut harrastukseni tuossa kuvassa.

Pavla

Pitkään harrastaneille tässä ei ole sinänsä mitään erityistä. Ensimmäisen kauden kasvattajalle tässä on silti neljän pitkän kuukauden jälkeinen "kärsimättömyys palkitaan" -tyyppinen hetki. Ensimmäinen rypäs nuppuja Habanero orangessa. Ja onhan kuvassa hauskat värit LED-valon ansiosta. Lajike on vahva arvaus, sillä kasvi on idätetty kaupan habasta. Kun on yhden kuvan postannut, saa ehkä enemmän painetta yrittää kuvata jotain vielä parempaa.  ;)





Herpiili

elokuu 06, 2013, 22:20:47 ip #30 Viimeisin muokkaus: elokuu 06, 2013, 22:22:23 ip käyttäjältä Herpiili

Naga Morichin sato kypsyi, vasemmalla tilanne 24.6. ja oikealla puolella tilanne 24.7.
Tämä Naga Morichin taimi kypsytteli neljä pikkulintua.

Huru-ukko

elokuu 08, 2013, 10:27:13 ap #31 Viimeisin muokkaus: syyskuu 04, 2013, 22:30:46 ip käyttäjältä Huru-ukko


Enemistön päätöksellä...

unenkuva


Pitääpä sitten itsekin osallistua. Vähän kieli poskella mennään. Kuva otettu ihan kamerakännykällä, joten laatu ei kovin mahtavaa, asennetta ehkä sitten vähän enenmmän.

Oma Piri Piri kasvoi vähän epämuotoiseksi ;)


Caide

Osallistun kuvalla nimeltä: kaksi marjaa


JN

Kun en pärjää muissa lajeissa, niin tällä yritetään :)

Raumala


höppänä


wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Bruce Willis

Täytyy todeta että on tullut aivan mahtavia kuvia mukaan kisaan! En omaa suosikkiani paljasta mutta juuri tämmöistä kuvataidetta on hieno katsoa!
Pistäkäähän lisää, ja muistakaa että itse sponssaan sen 20€ lahjakortin chilikauppaan voittajalle joka sitten äänestyksellä valitaan  ;)

Todella luovia kuvia on ollut ja varmasti saamme nähdä noita lisää

snafu