huhtikuu 18, 2024, 19:30:44 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Puhutteko Chileillenne?

Aloittaja zarmo, huhtikuu 02, 2010, 11:54:59 ap

« edellinen - seuraava »

Puhutteko chileillenne?

Kyllä
71 (32.9%)
En
74 (34.3%)
Ainoastaan juovuksissa
51 (23.6%)
En, mutta laulan
9 (4.2%)
Jotain muuta, mitä?
11 (5.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 207

Paprikaana

itselläni pari lemppari kasvia, niitä tulee tuijoteltua päivittäin tiheeseen tahtiin ja juteltua siinä ohessa :) nyt kolmatta kasvukauttaan elelevä nimetön annuum saa kotona ollessani tiheeseen tahtiin nautiskella hiilidioksidi hönkäyksistäni.. taidankin taas lähteä hönkimään kasveja päin   :-*
Il Mondo Cambia, Io No!

hessi

kyllähän niille jotain tulee sanottua...
ai jaa... täällä tarttettais janojuomaa...
voi Hitto kun taas ootte kasvanee, täytyy leikata taas!
ja joskus... olette te sitten upeita :) ja hiplaan bodeja... ;)
mutta mitään lepertelyjä ei minun kasvit kuule.
joku tais joskus todeta, että Hessin chilit huutaa toisilleen
"kasvakaa pojat kasvakaa, tai muuten se tulee ja höpisee" tai jotain vastaavaa...:)
enimmäkseen anna olla rauhassa....
kun enimmäkseen olen poissa...

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

shp

Kyllähän niille tulee juteltua =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Cod3

En, mutta tyttöystäväni puhuu.

Hegu

kyllähän noille tulee välillä höpistyä. Hyvät yöt toivoteltua ja kasvakaahan niin saan satoa :) ja tietysti musiikkia annan niille, iskelmää ja kaikkea muuta musaa.

papereeka88

KYllähän sitä tulee itsekseen hymistyä kun katselee kasvien kasvua ja sadon tuloa :D Viime aikoina tullut puhuttuakin,tosin taitaa johtua siitä,että koiralle tulee puhuttua päivän aikana :D ja siitä se sitten siirtyy chileihin...mahtaakohan valkotakkiset sedät olla jo oven takana?
"Mina olla cool ja tyyni koko tämän nautinnon ajan"

Aketza

Hmm... Kannattaisikohan joskus tehdä tänne kysely, jossa kysyttäisiin, vastaavatko chilit sinulle ikinä takaisin. Ja vastaukset voisivat olla:

Kyllä, Nagan jälkeen.
Kyllä, aina iltaisin parin tuopin jälkeen.
Tietenkin, eikös se ole normaalia.
Kyllä, unikkopeltoni paloivat juuri.
Ei, olen muuten vain omituinen.

Ryhis

Lisää yskänlääkettä niin kyllä ne chilit vastailevat  ;D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aketza

En minä sellaista tarvitse. Aina ovat kasvit minulle vastailleet :D Toiset ovat näissä luonnonlahjakkuuksia ;)

Dani

Eivät ne minulle puhu, mutta tulevat uniin... joka yö.  :o
#1746

Soppamies

En enää. Meni täydellisesti hermo yhteen ylimieliseen championiin, jonka kanssa ajauduin väittelyyn luomumunien tehtailun eettisyydestä virikehäkkimuniin verrattuna. Noiden vihreiden ituhippien kanssa ei yksinkertaisesti voi voittaa missään moraaliarvokeskusteluissa jossa tungetaan sormet korviin eikä suostuta näkemään realiteetteja. Loppupeleissä se sitten olikin jo sitä mieltä että koko eguteollisuus pitäisi epäeettisenä lopettaa. Suutuin ja vedin sitä kelloon, jonka jälkeen ei olla enää puhuttu.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly!

a.k.a. dazler@ircnet

Aketza

Huh, täällähän on oikeasti hullujakin, eikä vain valehulluja, kuten minä. Muistaakseni eräs kaverini joskus mainitsi, että haarukoista ja lusikoista pystyy mielisairaat kokoamaan tietokoneen. Ehkä nämä tulevat sieltä. :D

Soppamies

^ Moi poika. Mulla on punainen televisio jolla näkee suoraan Manalaan. Tuutko kahville, voin näyttää sulle maksukanavat.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly!

a.k.a. dazler@ircnet

Aketza

Mutta eihän mielisairaalaan pääse noin vain. Varsinkaan niiden tosihullujen sekaan. :D

Mättö

Eipä ole itte tarvinnut vielä rehuille jutella. Muutakun pienessä pöhnässä. Kissa käy välillä kyl naukumassa niille tuol vierashuoneessa... Taitaa se chilien haju laittaa sen pään pikkusen sekaisin. Täytyy varmaan laittaa kissanminttuakin kasvamaan jossain vaiheessa, ni menee ihan jumiin...
-We can't stop here! This is bat country!!-

RakuLa

Emäntä joskus hämmentyy ku meikäläänen istuskelee chilin vieres ja yhtäkkiä kuuluu "HELVETTI ku sulla on komia iso podi tulossa täällä... Voi ku on paljon kukan nuppuja... Pitääsköhän mun katkaasta sulta tuo pitkä rumasti sojottava oksa pois..." En tiiä sitte puhunko chilille vai ittekseni. Luultavasti chilille  ;D

Naga Morphia

Cooking the next step..

Fire

Riippuu mikä lasketaan chiliksi. Alakerralle juttelen tämän tästä...eli siis kurttuiselle pienelle Nagalle.

Minbaari

Keittiössä asusteleva Trinidad Scorpion Morouga Blend kysy multa tänään. "Hei mitä aattelit tehdä mulle?" Vastasin, että varmaan viskaan sut piakkoin tunkiolle! Siihen TSMB: "PRKL***** h******v****!!!! Poltan sun perseen jos niin teet!!" Taidan siis antaa hänelle lisää elinaikaa, mutta alan suunnittelemaan jotain commando iskua, jolla saisin heivattua tuon kasvin keittiötä koristamasta(tilaa viemästä)..(älkää kertoko sille...)
#816

Aketza

Mistä näitä hulluja oikein tulee?

En puhu. En lainkaan. En ole kertaakaan puhunut. Chileille siis. En myöskään valehtele. En lainkaan. En ole kertaakaan valehdellut. Teille siis.