Teh Ultimate Miitti Tampere 25.8. - paikka valittu

Aloittaja tknummelin, heinäkuu 22, 2007, 11:55:36 ap

« edellinen - seuraava »

saulir

Kirjoitin jo tuolla päiväkirjaosiossa kun tulevat tekemään lehtijuttua mun kasvattelusta, niin täytyy mainita myös tämä chilitapaaminen haastattelun yhteydessä... koitan saada sen artikkelin nettiin julkaistua, jotta pääsette lukemaan ja mahdollisesti korjaamaan jos jotain olen virheellisesti mennyt sanomaan  :D  Ei kahdessa vuodessa kaikkea opi  :wink:

Lisää julkisuutta siis luvassa  :twisted:

Sauli Särkkä

Hieno homma :)

Vaimon kaverin mies, joka soittaa kitaraa, lähtee mun mukana chilistelemään Tampereelle vehkeet mukanaan. Lisää musisointeja siis luvassa.

Omalla kohdalla puntaroin josko otan pelkästään syntikan ja invertterin, mikäli PA saadaan järjestettyä. Tarvittaessa voin ottaa myös mikserin ja monitorit, mutta benkun pikkumonitoreista ei ulkoilmassa ole kauheasti iloa.


-Sale
Sauli Särkkä

#002

Herra 47

kysymys koskien miittiä... voiko ja saako siellä paikan päällä grillata pallogrillillä...

kaverini ottaisi grillin ja tykötarpeet ja pyöräyttäisi pikku maistiaisia tarjolle mikäli tämä onnistuu
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

arse

Koulun pihalla useamman kerran grillanneena voin sanoa että voi ja ehkä jopa saakin. Ei ole tullut sanomista vaikka sitä on tehnyt katoksessa sateisemmalla säällä, tätä en tosin välttämättä suosittele :)
Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.