Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.

Aloittaja PP, maaliskuu 31, 2015, 20:43:05 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Chiliyhdistyksen Uudenmaan aluejaosto osallistuu Lumoudu kasveista -teemapäivän tapahtumaan Viikin gardeniassa 24.5. klo 11-14.

Ketä lähtee mukaan? Kaksi riittää, kolme on hyvä, mutta enemmästäkään ei ole haittaa.
Kenellä muulla kuin shp:llä on taimia myytäväksi?
Mitä muuta otetaan mukaan? Roll-up, lehtiä, maistatettavaa, vaatteita?

Olemme hienosti esillä tapahtumien partnerina.

Bender79

Meikäläinen tulee aika varmasti mukaan. Taimia ei mulla ole kuin ehkä pari kappaletta ylimääräisiä myytäväksi.
Voisin tehdä maisteluerän rocoto-omenahilloa?

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: PP - maaliskuu 31, 2015, 20:43:05 ip
Chiliyhdistyksen Uudenmaan aluejaosto osallistuu Lumoudu kasveista -teemapäivän tapahtumaan Viikin gardeniassa 24.5. klo 11-14.

Ketä lähtee mukaan? Kaksi riittää, kolme on hyvä, mutta enemmästäkään ei ole haittaa.
Kenellä muulla kuin shp:llä on taimia myytäväksi?
Mitä muuta otetaan mukaan? Roll-up, lehtiä, maistatettavaa, vaatteita?

Olemme hienosti esillä tapahtumien partnerina.


Mää tulen. Jos en muuten niin ihan uteliaisuuttani kun ei noilla kulmilla juurikaan tuu käytyä   ;D

- V.

chilifellow

# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Vetsku


PP

toukokuu 09, 2015, 01:06:43 ap #5 Viimeisin muokkaus: toukokuu 09, 2015, 01:11:47 ap käyttäjältä PP
Lainaus käyttäjältä: Vetsku - toukokuu 08, 2015, 23:20:28 ip
Tuolla ei tarvinnu pitää mitään esitystä?

- V.


Ei, se on pihatapahtuma.

Taimia meillä pitää sitten olla, kun on luvattu. Mulla on vain muutama, onko muilla?

Gardenian fb-sivulta: "Chiliyhdistys on paikalla kertomassa chilin kasvatuksesta, chilintaimia myynnissä"

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: PP - toukokuu 09, 2015, 01:06:43 ap
Lainaus käyttäjältä: Vetsku - toukokuu 08, 2015, 23:20:28 ip
Tuolla ei tarvinnu pitää mitään esitystä?

- V.


Ei, se on pihatapahtuma.

Taimia meillä pitää sitten olla, kun on luvattu. Mulla on vain muutama, onko muilla?

Gardenian fb-sivulta: "Chiliyhdistys on paikalla kertomassa chilin kasvatuksesta, chilintaimia myynnissä"


Järjestäkää nyt sinne joku esitelmätilaisuus Vetskulle kun se sai vauhdin päälle  ;)

Muutama taimi (pieniä) voi joutaa eli Vetsku voi napata mukaan grillausreissulla ja tuoda...

Trioniska

Kyllähän pistokkaitakin vissiin ehtisi juurtua vielä tässä ajassa?
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

PP

Ehtii varmasti pistokkaat. Pitääkin katsoa, olisiko omissa hyviä ehdokkaita otettavaksi.

Justiina

Minä olen tulossa yleisönä ja mielelläni vähän rahaakin kantaisin yhdistykselle. Taimia ja siemeniä on etsinnässä ja voisihan sitä jotain maistiaisiakin ostaa, jos on jotain pumpulisuille sopivaa miedompaakin herkkua tarjolla :)

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - toukokuu 09, 2015, 08:48:45 ap
Lainaus käyttäjältä: PP - toukokuu 09, 2015, 01:06:43 ap
Lainaus käyttäjältä: Vetsku - toukokuu 08, 2015, 23:20:28 ip
Tuolla ei tarvinnu pitää mitään esitystä?

- V.


Ei, se on pihatapahtuma.

Taimia meillä pitää sitten olla, kun on luvattu. Mulla on vain muutama, onko muilla?

Gardenian fb-sivulta: "Chiliyhdistys on paikalla kertomassa chilin kasvatuksesta, chilintaimia myynnissä"


Järjestäkää nyt sinne joku esitelmätilaisuus Vetskulle kun se sai vauhdin päälle  ;)

Muutama taimi (pieniä) voi joutaa eli Vetsku voi napata mukaan grillausreissulla ja tuoda...


Lupaan pitää pitkän luennon siitä tulisesta, mikä se nyt olikaan? Carolina Ra.... ?  ::)

Nappaan mukaan jos hengissä tuolta selviän, pari kolme voi olla itsellänikin ylimääräisiä.

- V.

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Vetsku - toukokuu 11, 2015, 21:52:20 ip
Lupaan pitää pitkän luennon siitä tulisesta, mikä se nyt olikaan? Carolina Ra.... ?  ::)

Nappaan mukaan jos hengissä tuolta selviän, pari kolme voi olla itsellänikin ylimääräisiä.

- V.


Prkl... Kannattaa hankkia se itsesuojeluvaisto ennenkuin tulet grillamaan  ::)

Vetsku

Tarviiko tuoda pöytää mukana? Muut kamat onkin jo naapurissa odottamassa....

- V.

PP

Taisivat luvata pöydän järjestäjien puolesta, mutta pitää tarkistaa asia.

Nenuka

Lupaudun yleisöksi ja ostajaksi. Mitä ihmeellisempää,  sen parempaa  :o

PP

Nyt on taimista uupelo. Äkkiä vaan viestiä tänne tai mulle yv jos on jotain ylimääräistä.

PP

Kiitokset osallistujille ja yleisölle. Suhteessa kävijämäärään, kestoon ja säähän tämä oli erittäin onnistunut tapahtuma. Vähäiset taimet myytiin reilussa tunnissa ja muutakin menikivasti ottaen huomioon, että koko tapahtumassa kävi 100-200 henkeä ja meidän tiskillä vain kymmeniä.

chilifellow

Joo. Myynti oli ihan jees. Toivon mukaan saatiin käännytettyä muutamia chilipäiksi. 😇
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Trioniska

Pahus,

Olin unohtanut tämän täysin kun en ollut päivystämään tulossa. Olin meinaan juurikin tuossa päivällä Vantaan seutuvilla muksujen kanssa ja tuossa olisi ollut kummasti parempaa ajanvietettä kuin puutarhakauppojen koluaminen.  :-[
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014