toukokuu 13, 2024, 20:10:42 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

JaloPena

No sieltäpä sitä saisi nyt valmiiksi liotettuna ja ilmaiseksi.  Eikun haavimaan ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581


coco

Lainaus käyttäjältä: JaloPena - kesäkuu 10, 2011, 01:01:51 ap
No sieltäpä sitä saisi nyt valmiiksi liotettuna ja ilmaiseksi.  Eikun haavimaan ;D


Nyt olis juu halvalla! Joutushan ne viel kerran suolasta huuhtelemaa puhtaaks!

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa


coco

^ Kunnon topsheff! Vähä alko naurattamaa toi satanallinen kasvis tyyli!  ;D

Kanki

Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään.

Herpiili

Kodin Terran paprikan- ja chilintaimet.

Ilmeisesti hollannista maahantuotuja paprikan- ja chilintaimia oli myytävänä, kasvit suht pieniä ja ehkä kymmenisen podia per pieni puska. Lajikkeista oli niinkin reippaasti tietoa kuin "Punainen chili, Capsicum annuum" ja "Punainen paprika, Capsicum annuum". Eipä siinä vielä mitään mutta kohde kiinnittyi hintalappuun - taimilla oli hintaa 14,95eur/kpl. Taimet eivät kovin kummoisia olleet ja lehdissä oli havaittavissa öttiäisten aiheuttamia vioituksia.

Onneksi löytyy pienempiä taimimyymälöitä joissa on suomalaisia, hyvinvoivia taimia myytävänä (ja järkihintaan) ;)

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - kesäkuu 14, 2011, 10:07:18 ap
Kodin Terran paprikan- ja chilintaimet.

Ilmeisesti hollannista maahantuotuja paprikan- ja chilintaimia oli myytävänä, kasvit suht pieniä ja ehkä kymmenisen podia per pieni puska. Lajikkeista oli niinkin reippaasti tietoa kuin "Punainen chili, Capsicum annuum" ja "Punainen paprika, Capsicum annuum". Eipä siinä vielä mitään mutta kohde kiinnittyi hintalappuun - taimilla oli hintaa 14,95eur/kpl. Taimet eivät kovin kummoisia olleet ja lehdissä oli havaittavissa öttiäisten aiheuttamia vioituksia.

Onneksi löytyy pienempiä taimimyymälöitä joissa on suomalaisia, hyvinvoivia taimia myytävänä (ja järkihintaan) ;)


Tampereella Plantagen myi kanssa chilintaimia, mutta ei mitä tahansa taimia, vaan JAMIE OLIVER chilintaimia! ::) Hintaa oli muistaakseni tuo sama 14,95e ja kasvien kunnossakaan ei ollut kehumista. Lajikkeeksi mainittiin Red Flame...
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Azukki


Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - kesäkuu 14, 2011, 10:07:18 ap
Onneksi löytyy pienempiä taimimyymälöitä joissa on suomalaisia, hyvinvoivia taimia myytävänä (ja järkihintaan) ;)


Allekirjoitan tämän täysin.
#816

coco

Ympäristö teko!




S-konsernin lisäksi joku on tehnyt ooppelilleen ympäristö teon.  ;D

Jahvetti

Opel, ikään katsomatta, on parhaimmillaan Stenan lavalla.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - kesäkuu 15, 2011, 22:49:24 ip
Opel, ikään katsomatta, on parhaimmillaan Stenan lavalla.


Samaa mieltä, saman voisi todeta Fordista.
Ikävä kyllä kaikista autoista tulee aikaa myöden ooppeleita  ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Macex

Se naurattaa, että kelit on meidän kasvattajien mieleen olleet koko tän viikon.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Jahvetti

kesäkuu 15, 2011, 23:27:09 ip #835 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 15, 2011, 23:28:45 ip käyttäjältä Jahvetti
Ai, ei ainakaan täällä meillä päin?

Sais vähän lämpösempää olla, eikä aurinkokaan pahaa tekis.
Ei tosin mitään viimeviikkoisia helteitä kaipailla. Vai mitä ajat takaa?
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

mohla

Lainaus käyttäjältä: Macex - kesäkuu 15, 2011, 23:23:47 ip
Se naurattaa, että kelit on meidän kasvattajien mieleen olleet koko tän viikon.


Tämä taisi olla sitä paljon puhuttua sarkasmia! ;D

Mulle nää kelit tosin on käyneet oikein hyvin, kun chilien totuttelu kasvihuoneeseen meinasi mennä Savommuan suurimman supersankarjin tyyliin.



Seuraavina kausina en siirrä chilejä vesiviljelystä kasvihuoneen multiin juuri ennen lämpöaaltoa. Oli aika surkea näky, kun jokainen chili oli saanut lehtensä enemmän lerpalleen kuin oon koskaan nähnyt. Heitin chilien päälle kosteita harsoja, pidin tasaisen kostealla mullan ja sitten vielä sumuttelulla sain kuitenkin chilit pysymään hengissä tuon shokin yli ja nyt viileämmän sään myötä suurin osa on jo oikaissut lehtensä. =)

sorrii

[ei kuulu tähän ketjuun oikeestaan ... pläp-pläp-pläp.. mutta:]
Mä en oo tullut juuri kokeilleeksi vesiviljeltyjen siirtämistä multiin, paitsi pari inca red dropia passiivista.
Mitenkäköhän kävisi isoille (=80cm-100cm) kasveille jotka on ollut ikkunanlautabublerissa parvekelaatikossa ilman mitään väliainetta;
Yksi ylivuotinen bishops crown on täynnä hedelmää (raakoja tiet) ja yrittää vallata mun koko keittiöni. Siinähän on partaa enempi kuin joulupukilla kesällä!
Samassa 80cm partsilaatikossa pulputtaa fish pepper (annuum!) sekät pari kaleidoskopia ja mexican cluster ettämyös aji benito. Ahdasta on ...

Olisi tilausta viedä edes yksi puska mökille joka ei polta wanhusten suuta rakkuloille. Tuo bishops crown sopisi hyvin, mutten oo sitä uskaltanut siirtää edes ebbiin ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Macex

Lainaus käyttäjältä: mohla - kesäkuu 16, 2011, 06:31:11 ap
Lainaus käyttäjältä: Macex - kesäkuu 15, 2011, 23:23:47 ip
Se naurattaa, että kelit on meidän kasvattajien mieleen olleet koko tän viikon.


Tämä taisi olla sitä paljon puhuttua sarkasmia! ;D
Osuit naulan kantaan

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

PP

Lainaus käyttäjältä: sorrii - kesäkuu 16, 2011, 10:16:34 ap
Mitenkäköhän kävisi isoille (=80cm-100cm) kasveille jotka on ollut ikkunanlautabublerissa parvekelaatikossa ilman mitään väliainetta;
Yksi ylivuotinen bishops crown on täynnä hedelmää (raakoja tiet) ja yrittää vallata mun koko keittiöni. Siinähän on partaa enempi kuin joulupukilla kesällä!
Samassa 80cm partsilaatikossa pulputtaa fish pepper (annuum!) sekät pari kaleidoskopia ja mexican cluster ettämyös aji benito. Ahdasta on ...

Olisi tilausta viedä edes yksi puska mökille joka ei polta wanhusten suuta rakkuloille. Tuo bishops crown sopisi hyvin, mutten oo sitä uskaltanut siirtää edes ebbiin ...


Ei tosiaan kuulu tänne, mutta vastaan silti. Noin isoja kasveja en yrittäisi siirtää multaan. Niitä pitäisi karsia paljon ja takapakkia tulisi silti, jos siirto edes onnistuisi. Ebbiin ne sopeutuu paljon paremmin. Tuosta näkee, minkä kokoisia siirsin itse bubberista ebbiin ilman ongelmia. Kuvat on noin viikko siirtämisestä.