huhtikuu 19, 2024, 23:15:17 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tsaari paikalla.

Aloittaja Tsaari, toukokuu 23, 2012, 21:36:41 ip

« edellinen - seuraava »

Tsaari


Mä en ihan hirveesti osaa antaa ulos näin niinku kirjottamalla mut yritys hyvä. :)
Ikää on sen 25, Espoossa pidän majaani toistaiseksi. (tarjous tehty nurmijärvelle)
Fyysisestä kunnosta yms. vapaa-ajan puuttumisesta pitää huolen pk-seudun iso punainen "ei tarvii salilla käydä" oy.. :D

"Harrastus" lähti liikkeelle alunperin Turkin Marmariksesta ostetusta koristeesta (-08. kuivattuja Chilejä narussa) jonka sillonen nelijalkainen pudotti seinältä. Siitä sitten siemenet multaan ja lähtihän ne. Siitä se ajatusKIN iti kunnes lähti ihan lapasesta tossa vapun tienoilla kun Fataliin siemenet tuli.. Itsellä ei oo ollu varsinaista Chiliä kasvamassa pariin vuoteen ennen tätä.Foorumia olen noin kolmisen viikkoa selaillu aikas tiiviisti ja osaan tunnistaa jo pahimmat ja yleisimmät "kupat."

Tällä hetkellä noin 40 sirkkaa purkissa.  Tiedän myös että idätykseni on pahasti myöhässä, ja oon jo asennoitunu asiaan vissiin ihan oikein.  :o Mut ohan tää nyt ihan törkeen hienoo vilkuilla mitä ja miten eteläikkunan asukit kasvaa ja muuttuu. Ja jotenki ollu aikas "tuuliajolla" kun pykiny ilman harrastusta melkeen vuoden. Eriterapeuttista. Ugh! Ålen kirjoittanut/yrittänyt. :D

jaolsten

Rakkaudella hoitoa niin maistiaisia pitäis nopeimmista tulla. Suosittelen silti ostamaan taimitarhalta jonkun isomman esikasvatetun taimen, että pääset kunnolla chilin makuun!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Huru-ukko


Whili