maaliskuu 28, 2024, 10:48:39 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Varsinaiset Chilipäät

Aloittaja kalat69, syyskuu 28, 2011, 15:34:05 ip

« edellinen - seuraava »

Kärsä Babar

Kiitän myös. Teitte hyvää työtä.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

kalat69

me kiitämme myös loistavia chilitonttuja, kaikki viis hoiti hommansa loistavasti ja tekivät vielä loistavaa myyntityötä, vaikka se olikin vapaaehtoista. oli mukava seurata sivusta kun tontut myivät asiantuntevasti taimiamme, ja tekivät meistä melkein työttömiä. Miljoonat kiitokset vielä kerran!!!!!! ootte ihania!!!!


2010- 2013 hallituksen jäsen

Azukki


Siku

Mites tuo Ulvilamiitti?
Keitä lähdössä ja millaista kyytipolitiikkaa?

kalat69

me vietetään se viikonloppu tiukasti Tampereen messuilla, että tervetuloa meitä sinne katsomaan


2010- 2013 hallituksen jäsen

Azukki

Lainaus käyttäjältä: Siku - huhtikuu 07, 2012, 17:50:02 ip
Mites tuo Ulvilamiitti?
Keitä lähdössä ja millaista kyytipolitiikkaa?


Olisin tulossa ja autokin olisi käytössä, illalla / yöllä sitten takaisin kotiin :p Kyytiin mahtuu.

Siku


hessi

Jaa has... täytyis vissiin alkaa suunnitteleen niitä "pikkujouluja" jotka jäi väliin viime vuonna ;)

ei ku asiaa...
Olisi aika pitää aluejaoston palaveri ja miettiä meidän "paperi" asiat kuntoon.
laittakaas ehdotuksia päivälle ja paikalle mieluiten heti vuoden vaihteen jälkeen.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Siku

Omalla kohdalla jää väliin, jos on ennen 15.1.
Muuten ei ole hirveesti väliä.

ottulo

Ennen joulua taitaa tulla kiire, tammikuusta alkaen mullakin riittää aikaa. Paikkaa en osaa arvailla, meneekö vaikeeksi jos on jossain ravintolassa? Paperihommien hoito kun olis mukava jossain missä olis enemmän tilaa ja "rauhaa" sille omalle porukalle.

Aji Chileno

Enää tänävuonna mä en kykene. Ensivuonna kyllä. Vaikka 22. tai 29.1? Paikkaa täytyy kyllä vähän miettiä. Mulla ei tähän hätään ole mitään ideoita.

kalat69

lauantai 26.1. on meillä chilivimpain päivä, jotenka se ei sovi meille. muuten suht vapaa aikataulu.


2010- 2013 hallituksen jäsen

Aji Chileno

Lainaus käyttäjältä: Aji Chileno - joulukuu 09, 2012, 11:04:44 ap
Enää tänävuonna mä en kykene. Ensivuonna kyllä. Vaikka 22. tai 29.1? Paikkaa täytyy kyllä vähän miettiä. Mulla ei tähän hätään ole mitään ideoita.


Mites ihmeessä mä oon tiistaipäiviä katellu... Hmm. Mulla on näillä näkymin toi 19.1 varattu. Pienellä onnella se saattaa muuttua vapaaksi. 5.1 on myös varattu.

kalat69

jo jotta saatais taas asiaa eteen päin niin niin ehdotan lauantaita 12.1 taikka 2.2. paikka ehdotusta ei oo, koska ei jakseta kotona siivota, mutta jos kelpaa meijän kauppa, niin sielläkin voidaan tietty kokoontua, mutta mieluummin jonnekin muualle. jos ei muuta keksitä, niin voitais porukka autoilla vaikka zoolandia kota-alueellekin maggaranpaistoon.
mut nää on vaan ehdotuksia että päästän eteenpäin ;D parempia ehdotuksia otetaan vastaan!


2010- 2013 hallituksen jäsen

kalat69

Jos tää kiinnostus ja innostus tapaamiseen on tätä luokkaa, niin mitäs jos suunniteltais päivää esim. kahden kolmen vuoden päähän? Miltäs kuullostais esim. marraskuun 7. päivä vuonna 2015? Meillä ei ainakaan oo kalenterissa vielä mitään kyseiselle päivälle ;D 8)


2010- 2013 hallituksen jäsen

Whili

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - tammikuu 01, 2013, 13:54:19 ip
Jos tää kiinnostus ja innostus tapaamiseen on tätä luokkaa, niin mitäs jos suunniteltais päivää esim. kahden kolmen vuoden päähän? Miltäs kuullostais esim. marraskuun 7. päivä vuonna 2015? Meillä ei ainakaan oo kalenterissa vielä mitään kyseiselle päivälle ;D 8)

Saakos pitkämatkalaiset osallista ?? Mullakin olisi kalenterissa tyhjää tuolloin.  ;)

jaolsten

Voisko lykätä marraskuun loppuun, esim. 28. päivään? Alkukuussa on kaikennäköistä...
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

kalat69

joo, kyl pitkän matkalaisetkin saa osallistua, mut ei kyl voi siirtää loppu kuuks, ku sitte on jo buukattu pikkujouluja ;D


2010- 2013 hallituksen jäsen

Macex

Mulla olis tyhjää vasta 2020, mites silloin?

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

hessi

Ääliöt on liikkeellä ;)
Ei oo pakko kokoontua, ei oo pakko virittää aluejaostoa, ei oo...
ehkä siirretän sinne 2020 ni mun ei tarvi olla mukana :D

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry