huhtikuu 16, 2024, 07:05:57 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tervehdys

Aloittaja Kosimir, kesäkuu 09, 2017, 17:23:25 ip

« edellinen - seuraava »

Kosimir

Moro vaan kaikille!

Olen nuori mies Hämeestä ja nyt toista kautta kasvattelemassa. Hyvin pienestä pitäen on tulinen ruoka ja jossain määrin jopa chilin kasvatuskin kiinnostunut, mutta ei kuitenkaan niin paljoa, että olisi oikeasti sen ihmeemmin asiaa edes miettinyt. Sitten syksyllä 2015 nykyinen avovaimoni meni ostamaan vähän niinkuin vitsinä lahjaksi semmoisen "kasvata naga, lisää vain vesi" -purkin.. Vaan eipä osannut arvatakaan mitkä helvetin portit meni avaamaan. ;D Pian olikin ihan "oikeita" taimia ja valoja ympäri kämppää ja rahaa alkoi upota kaikenmaailman valoihin, ruukkuihin yms. tarvikkeisiin. Muutenkin elämä alkoi pyöriä enemmän kasvien ympärillä ja niistä tuli osa jokapäiväistä arkea. Mutta kaikesta huolimatta on hän ollut ymmärtäväinen ja kestänyt uutta harrastustani paremmin kuin hyvin, vaikka se onkin välillä hermoillekin käynyt. :P Foorumia olen selannut harrastukseni alusta saakka ja täältä olenkin saanut paljon hyviä ohjeita ja vinkkejä kasvattamiseen. Kasvattamisessa onkin ollut omat haasteensa pienessä kerrostalokaksiossa, jossa kaikki ikkunat, kuten myös parveke, ovat itä, pohjoinen suunnalla. Mutta olosuhteisiin ja kokemukseen verrattuna on satoa tullut jopa ihan kohtalaisesti omasta mielestäni  :)

Huru-ukko

Tervetuloa.Pieni ristiriita profiilissa ja esittelyssä  ;). Chileihin on helppo hukkua  :o.

chilifellow

Tervetuloa foorumille! 👍

Satoisaa kautta. " Be the Naga with You"
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Kosimir

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - kesäkuu 09, 2017, 18:29:18 ip
Tervetuloa.Pieni ristiriita profiilissa ja esittelyssä  ;). Chileihin on helppo hukkua  :o.

Kiitos kun huomautit  :-[ Nyt olen käynyt korjaamassa sukupuoleni  ;D

RottenMoose

Korjasitko profiilissa vai virossa?  :)

Kosimir

Lainaus käyttäjältä: RottenMoose - heinäkuu 03, 2017, 05:58:14 ap
Korjasitko profiilissa vai virossa?  :)


Hehe, se jääköön mysteeriksi..  ;)