maaliskuu 29, 2024, 06:57:07 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Heinän Puutarha

Aloittaja Pete28, helmikuu 25, 2015, 19:41:36 ip

« edellinen - seuraava »

Pete28

Varmaankin monelle tällä foorumilla tuttu, mutta on varmasti niitäkin jotka ei ole kuulleet ja ansaitsee mun mielestä oman osion täällä :) Juuri tuli nakkien kera maistettua Heinän Nagasinappia ja siinähän oli ihan oikeesti potkua. Kauhian äijän hillo on pikkuisen miedompaa mutta älyttömän hyvää :P . Säilykekurkut ovat myöskin hyviä. Tässä minun tähän mennessä maistamat tuotteet ja voin suositella kaikille.

ALi

Onko tuolla Heinän puutarhalla oma myymälä vai pitääkö tuotteita etsiä kaupoista? Oon menossa Salon seudulle ensi viikolla "kalastelemaan" ja olisi mukava saada vähän tuoretta chiliä grilliin.

Vuoden 2015 sato: 0g


Wolfman

Suoraan puutarhalta voi hakea (muitakin tuotteita kuin tuorechiliä), kannattaa tosin soittaa ensin ja sopia niin Pena tai joku muu on varmemmin paikalla.  Uusien nettisivujen osoite on www.chilit.info 

Jame

Tänäaamuna ajelin duuniin Heinän Puutarhan pakettiauton perässä. Paku kurvasi Espoon Mankkaan K-Supermarketille joten siellä lienee nyt saatavana hyviä kotimaisia tuorechilejä.  :thumbup:
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

kasvattaja

Olen tilannut kahdesti heinän puutarhan kautta herkkuja kotiin. Toiminta erittäin asiakaslähtöistä. Suosittelen muillekin  :thumbup:
Chili korvaa suolan ruuanlaitossa. Lajikepuhtaita Hainan yellow latern -siemeniä myytävänä.

mikestones

voiko sieltä tilata chileja niin ettei oo pakko ottaa samaa lajiketta kiloa? esim 200 g per chiliryhmä`?

Hubert

Lainaus käyttäjältä: mikestones - syyskuu 30, 2017, 12:03:31 ip
voiko sieltä tilata chileja niin ettei oo pakko ottaa samaa lajiketta kiloa? esim 200 g per chiliryhmä`?


Voi

MRgreen

Ja rrrocotomagaraa. Tajuttoman hyvää. Taidanpa laittaa pannulle, tulikin nälkä!  :thumbup: