toukokuu 14, 2024, 16:51:34 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Citymarketin halpa salsa

Aloittaja JN, syyskuu 28, 2012, 20:44:24 ip

« edellinen - seuraava »

JN

Menin taas halvemman perässä ja ostin kaupasta "Hot Salsaa". Purkin kyljessä lukee Margarita Salsa. Tulisuus asteikolla 1-4 on kolmonen.

Paskan makuinen tomaatti-vesilitku. Ei ollenkaan poltetta.

En suosittele.

Lemmu

EIKÄ! Mun mielestä cittarin Hot Salsa on parasta salsaa mitä kaupoista saa.
Old El Paso oli joskus muinoin herkullista mutta menivät perkeleet muuttamaan reseptiä..

Herra 47

Pirkan Salsa chipotle on on kokeilemisen arvoinen... Ehkäpä paras noista kaupan perus kastikkeista.
Itse Käyttänyt sitä jo vuosikaudet.
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Xbow

Komppaan kyllä. "Keskitulinen" Pirkka salsa chipotle kyllä kepittää melkein kaikki muut perus silsasalsat, kuten El Pasot ja tulisempikin on kuin useimmat "Hot" salsat.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Lemmu

Kokeilin eilen salsa chipotlea ja oli kyllä pettymys. Hot versiossa potkua oli kiitettävästi mutta sokeria oli makuuni aivan liikaa ja koostumus oli lähempänä kastiketta kuin salsaa. "Hot Salsa" pysyy edelleen ykkösenä.

Xbow

Makuasioita. Sen chipotle "salsan" koostumus on aika keittomainen ja tosiaan sokeria se sisältää kohtuu reippahasti, joskin hiilarilukemat ovat vielä kohtuu maltillisissa arvoissa. Ja kokonaisuudessaan yty suhteutettuna kaloreihin varsin mainioissa lukemissa :) Kajauttaa purkin tuota, purkki raejuustoa ja tonnikalaa (vedessä ) vielä purkki niin tulee aika jytky liemi, josta nälkä lähtee... Pikkasen jos vielä terästää jollain lempparichilisoossilla. Kun rehuja vielä lisää, niin siinä on sellainen 500kcal ateria että oksat pois :)
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

ChiliRotta

Komppaan kanssa pirkan chipotle-salsaa, tykkään kovasti mausta ja tulisuuskin ihan ok tasolla.
Salsa verde pirkalta on myös mielestäni erinomaista, tulisuutta siinä nyt ei pahemmin ole mutta jotenkin se raikas maku iskee meikäläiseen, tuleehan sitä sitten vedettyäkin nachojen kanssa purkillinen harva se päivä.
Väijymistä chilifoorumilla vuodesta 2008