huhtikuu 18, 2024, 10:38:49 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kouvola miittiä suunnitteilla

Aloittaja Minbaari, lokakuu 17, 2009, 14:56:16 ip

« edellinen - seuraava »

Minbaari

Elikkä alkaisko se olemaan pikkuhiljaa hetki pitää tämä Kaakkois-Suomen ihmeen, Kouvolan miitti? Willen kanssa taidettiinkin Lahdessa asiasta puhua, että paikkana voisi toimia vaikka paikallinen ravintola Amarillo? Tai joku muu paikka? Olisiko ajankohdasta ehdotuksia? Itselläni on melko hankala repiä vapaata aikaa etenkään viikonloppuisin, mutta esimerkiksi 6.11 Perjantai saattaisi sopia.. Varmaan kaikki lähialueelta oisivat tervetulleita, eli tarkoituksena varmaan olisi vaihdella kuulumisia, nauttia chiliä ja perhaps muutama oluinen..?

EHDOTUKSIA JA HEITTOJA KEHIIN!

Minbaari
#816

TepinKapsikuumi

Kyllähän sitä mukaan pyritään. Tuo päivämäärä vaan tarkoittaa sitte sitä, että niitä oluita ei kyllä voi nauttia(työt estää) 13. päivä sopis paremmin.

Minbaari

Eihän sitä olutta ole pakko juoda! Eikä chiliäkään syödä! Mutta suotavaa se tosin on... Mulla toi 13pv on taas paha, iltaan klo 18 töihin tuolloin. Mutta ny muutkin Kouvolan/Iitin ym lähialueen silipäät ehdotuksia kehiin! Miulla toi 6pv Perjantai sopisi kaikkein parhaiten.
#816

wille

Kyllähän tuo miitti viikonloppuna olisi mukavampi toteuttaa, kunhan löydetään se sopiva hetki. Mulla on tällä hetkellä viikonloput melkein järjestään tyhjänä. Vuorotyö sitten taas sotkee arjen...
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: wille - lokakuu 25, 2009, 12:12:39 ip
Kyllähän tuo miitti viikonloppuna olisi mukavampi toteuttaa, kunhan löydetään se sopiva hetki. Mulla on tällä hetkellä viikonloput melkein järjestään tyhjänä. Vuorotyö sitten taas sotkee arjen...

Eli käviskö sulle se 6pv? Vai siirretäänkö ajankohtaa myöhemmäksi? Tosin itsellä se tarkoittaisi varmaan venähtämistä ensivuoteen. On noi viikonloppuvapaat meinaan kortilla. Itsellä olisi enemmän noita vapaita arkisin, mutta sepä ei taida useamille käydä..
#816

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - lokakuu 26, 2009, 01:02:04 ap
Lainaus käyttäjältä: wille - lokakuu 25, 2009, 12:12:39 ip
Kyllähän tuo miitti viikonloppuna olisi mukavampi toteuttaa, kunhan löydetään se sopiva hetki. Mulla on tällä hetkellä viikonloput melkein järjestään tyhjänä. Vuorotyö sitten taas sotkee arjen...

Eli käviskö sulle se 6pv? Vai siirretäänkö ajankohtaa myöhemmäksi? Tosin itsellä se tarkoittaisi varmaan venähtämistä ensivuoteen. On noi viikonloppuvapaat meinaan kortilla. Itsellä olisi enemmän noita vapaita arkisin, mutta sepä ei taida useamille käydä..


Joo vko. 45 näyttää olevan aamuvuoroviikko joten perjantai-iltapäivä/ilta ei tuota ongelmaa. Pelaa.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Tuostahan sen vois aloittaa ja suunnitella sitten tulevaa josko sais porukkaa liikkeelle enemmän! Mitens se paikka? Puhuttiin silloin Amarillosta, oisko se jees? Sieltähän saa Habanero Burgeria nykypäivänä...  ;D
#816

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - lokakuu 26, 2009, 12:26:11 ip
Tuostahan sen vois aloittaa ja suunnitella sitten tulevaa josko sais porukkaa liikkeelle enemmän! Mitens se paikka? Puhuttiin silloin Amarillosta, oisko se jees? Sieltähän saa Habanero Burgeria nykypäivänä...  ;D


Mikä ettei, Amarillo toimii ihan mukavasti. Ei muuta kun koitetaan saada porukkaa kasalle!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

TepinKapsikuumi

Lainaus käyttäjältä: wille - lokakuu 27, 2009, 10:59:02 ap
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - lokakuu 26, 2009, 12:26:11 ip
Tuostahan sen vois aloittaa ja suunnitella sitten tulevaa josko sais porukkaa liikkeelle enemmän! Mitens se paikka? Puhuttiin silloin Amarillosta, oisko se jees? Sieltähän saa Habanero Burgeria nykypäivänä...  ;D


Mikä ettei, Amarillo toimii ihan mukavasti. Ei muuta kun koitetaan saada porukkaa kasalle!

Mukana. Muita kuin me kolme? Vähän jo alustavasti tein työjärjestelyjä ettei aivan vissymiehenä tarvi olla.

wille

Pikkuveli varmaan on lähdössä matkaan. Ja Mapekin varmaan ilmestyy.. täytyy kilauttaa kaverille.  ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Hienoa! Täähän näyttää lupaavalta. Oisko ajalla väliä? Illalla?
#816

wille

Joo, iltasellahan toi varmaan on fiksuinta järkkäillä. Ei kuitenkaan liian myöhään. 18.00?
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

wille

Tulipahan mieleen, onkos kellään mitään lajikkeita hakusessa? Voisi penkoa vähän siemenpankkia. Muutamia villichilejäkin olisi mahdolisesti tarjolla.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

No miult ei mitään kummosii ainakaan löydy, kun täysi noviisi olen mut ainahan mie voin ne vähäiset jyvät tuoda naurettavaksi. Lyödäänkö se klo: 18.00 lukkoon jos kaikille sopii? Illan sen kummempia kattauksia on varmaan turha miettiä, että jokainen varmaan saa syödä/juoda mitä haluaa. Ainut että miltä kuulostaisi pieni chilinen alkuhörppy? Sisältäisi tietenkin hieman alkoholia, mutta alkoholitonkin vaihtoehto sallittakoon.. Jos neuvottelisin ja suunnittelisin sellaisen edullisen vaihtoehdon, jolla saataisiin ilta mukavasti käyntiin..  :)
#816

wille

Lyödään lukkoon mun puolesta. Eli Perjantai 6.11. - klo. 18.00 - Kouvolan Amarillo. Kaikki alkuhörpyt ym. on yleensä saaneet kannatusta...  ;)

Täältä suunnalta varmistuneita allekirjoittaneen lisäksi yksi. Kahdelta yhditysläiseltä saan varmistuksen viimeistään viikonlopun aikana.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Mape

Sattuukos muuten Amarilloon olla ikäraja perjantaisin? meinaan muuten kävisi tuo miitin paikkaa ja aikakin :D
---

Minbaari

Kyllä siellä saa klo:22.00 asti vanhempien kanssa kivasti olla!  :D
#816

TepinKapsikuumi

Lainaus käyttäjältä: wille - lokakuu 29, 2009, 12:10:49 ip
Tulipahan mieleen, onkos kellään mitään lajikkeita hakusessa? Voisi penkoa vähän siemenpankkia. Muutamia villichilejäkin olisi mahdolisesti tarjolla.

Joo voisihan tuolla kenties jotain vaihdella. Mä lähtisin siitä näkökulmasta että pitäisi tietää mitä kelläkin on tarjolla(kaikki itselle uudet luonnollisesti kiinnostaa). Laitoin tonne omaan kasvatuspäiväkirjaan kuvan siemenpusseista joita olen kerännyt näistä itsellä kasvaneista podeista. Jos jollain on tarvetta kyseisille siemenille niin viestiä vaan niin otan mukaan.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - lokakuu 31, 2009, 01:02:33 ap
Lainaus käyttäjältä: wille - lokakuu 29, 2009, 12:10:49 ip
Tulipahan mieleen, onkos kellään mitään lajikkeita hakusessa? Voisi penkoa vähän siemenpankkia. Muutamia villichilejäkin olisi mahdolisesti tarjolla.

Joo voisihan tuolla kenties jotain vaihdella. Mä lähtisin siitä näkökulmasta että pitäisi tietää mitä kelläkin on tarjolla(kaikki itselle uudet luonnollisesti kiinnostaa). Laitoin tonne omaan kasvatuspäiväkirjaan kuvan siemenpusseista joita olen kerännyt näistä itsellä kasvaneista podeista. Jos jollain on tarvetta kyseisille siemenille niin viestiä vaan niin otan mukaan.
´
Mulla olis 7 potin siemeniä ainakin jakaa. Se taitaakin olla ainut semmonen erikoinen jota et ehkä ole vielä kasvatellut? Sit löytyy Habanero Sudden Deathia, nagaa, cristallii. Eli näit perus kaupasta ja Penalta ostettuja...
#816

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - lokakuu 31, 2009, 05:15:19 ap
Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - lokakuu 31, 2009, 01:02:33 ap
Lainaus käyttäjältä: wille - lokakuu 29, 2009, 12:10:49 ip
Tulipahan mieleen, onkos kellään mitään lajikkeita hakusessa? Voisi penkoa vähän siemenpankkia. Muutamia villichilejäkin olisi mahdolisesti tarjolla.

Joo voisihan tuolla kenties jotain vaihdella. Mä lähtisin siitä näkökulmasta että pitäisi tietää mitä kelläkin on tarjolla(kaikki itselle uudet luonnollisesti kiinnostaa). Laitoin tonne omaan kasvatuspäiväkirjaan kuvan siemenpusseista joita olen kerännyt näistä itsellä kasvaneista podeista. Jos jollain on tarvetta kyseisille siemenille niin viestiä vaan niin otan mukaan.
´
Mulla olis 7 potin siemeniä ainakin jakaa. Se taitaakin olla ainut semmonen erikoinen jota et ehkä ole vielä kasvatellut? Sit löytyy Habanero Sudden Deathia, nagaa, cristallii. Eli näit perus kaupasta ja Penalta ostettuja...


Multa löytyis ainakin Lemon Dropia, PI 585273 ja Championia siemeninä runsaasti. Sen lisäksi c. lanceolatumia voisi löytyä. Ja olisi tuolla muutama kypsä c. galapagoense ja c. praetermissumkin...
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit