maaliskuu 29, 2024, 12:52:13 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Varsinaiset Chilipäät

Aloittaja kalat69, syyskuu 28, 2011, 15:34:05 ip

« edellinen - seuraava »

bluesman

 Siirtäkää kokoontumispaikka Bluesfarmille kun ens kesänä ei ole häävieraat häiritsemässä. Nääsvillen porukka mukaan ja Kouvostoliittolaiset. Siinähän olis jaostolle lisäosallistujia todnäk muutama. Paikallinen jengi täydentää hommaa ja tuo juomat.
Isäntä yrittää soittaa Hendrixiä.

jaolsten

Pirkanmaan alajaosto mukana ainakin mun taimimyyntivoitoilla juomisten hankinnoissa, eikös vaan TT?

:D

Ai niin, näistä pitää vissiin jaoston johtajat päättää...
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

bluesman

 Tervetuloa. Pvm avoin, joskin toivottavaa olis että olis vähän satoakin tarjota. Heinäkuun loppu-elokuun alku?

kalat69

hessi, 2020  on niin nopeesti et sä oot vasta kerinny täyttää.... ööö... 30, ni kyl sä oot sillon viel ihan täysillä mukana.

Mutta ihan tosissaan, onkos täällä meillä päin enää ketään muuta kotoontumishalukasta kuin hessi ja me? siihen ei kauheen isoo tilaa tarvita ;D


2010- 2013 hallituksen jäsen

hessi

Hih joo ei tarvittais, mut mä luotan vielä noihin meidän "tonttuihin" Siku, Hubert, Azukki, Ottulo...
kunhan "pojat" heräilee ja palailee kotikonnuille, niin eiköhän saada muitakin pöydän ympärille :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

jewe

Tää ei nyt varsinaisesti mulle kuulu kun en oo politpyroon jäsen, mutta bluesfarmille olisi mukava vielä joskus palata, siellä tuskin jäsenkorttia portilla kysytään. ;)
Tosin tuohonkin on nyt vielä niin paljon aikaa että ehtii vaikka mitä tapahtuun..

Siku

Mun vastaus on sama, kuin pari sivua takanapäin: Ennen 18.1 ei käy, mutta sen jälkeen pystynen järjestämään aikaa oli se sitten -10, -20,-30 tai vaikka -60-luvulla....

23.04.2174 ei muuten käy kun just sillon tulee vieraita.

kalat69

oliskos tuo 2.2. suunnilleen kaikille sopiva aika, vaiko ennemmin joku arki-ilta, ettei Hessin viikonloppu suunnitelmat mee mönkään? meille kun kaikki päivät on suht samanlaisia, ettei oo väälii. Töissä kuitenkin ollaan... ;D


2010- 2013 hallituksen jäsen

hessi

Ja lauantai 2.2.2013 on sit lyöty kiinni paikka vielä avoin.
Jos ei muuta ni mun kaupunki kämppä, jossa voidaan hoitaa virallínen osio ja sit jonnekki jatkoille :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

pak

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - tammikuu 01, 2013, 13:54:19 ip
Jos tää kiinnostus ja innostus tapaamiseen on tätä luokkaa, niin mitäs jos suunniteltais päivää esim. kahden kolmen vuoden päähän? Miltäs kuullostais esim. marraskuun 7. päivä vuonna 2015? Meillä ei ainakaan oo kalenterissa vielä mitään kyseiselle päivälle ;D 8)


7.11.2015 käy. 2.2.2013 ei käy, koska silloin on jo kalenterissa merkintä, joten bilettäkään ihan keskenänne. Varaan sitten jonkun private bileillan (enkä karkaa tällä kertaa kesken illan ;) ).

kalat69

Pakki, sulle ei enää järjestetä privabileitä, ku karkaat kuiteski, ja varsinkin äijän pizzan saanti on heikoissa kantimissa 8)


2010- 2013 hallituksen jäsen

pak


Aji Chileno

2.2 on mullakin kalenterimerkintä, joten en pääse paikalle kuin suuremman voiman vaikutuksesta.

kalat69

täs taitaa käydä niin et me oikeesti kokoonnutaan Hessin kanssa  ;D
No ehkä sitte kesällä Bluesfarmilla nähään kaikki ;) siel taas nähään puolen Suomen chilipäät ;D
Mä ehdottaisin Bluesfarmille kokoontumista heinäkuun lopulle, kun elokuun puolessa välissä on chilifestit :)


2010- 2013 hallituksen jäsen

Hubert

2.2.13 sopii huonosti myös minulle, mutta illalla päässen käväisemään, vaikka yöksi pitääkin taas kiiruhtaa töihin.

Bluesfarmin miitille suuri peukku!

bluesman

Btw, rouva ei ole vielä tietoinen mahdollisesta Bluesfarmimiitistä. Rohkenen kuitenkin uskoa tilaisuuden järjestyvän. Kyseessähän ei nyt ole otsikon ketjun jaoston kokous vaan Varsinaisten Chilipäiden miitti.
Eikä tilaisuuden toki tarvitse olla samanlainen kansainvaellus kuin 2010. Pienimuotoisempikin riittää. Toivottavasti onnistuu.

kalat69

jos bluesfarmille mahdollistuu miitti, niin siitä tulee varmasti kansanvaellus, että rupee vaan miettimään, mille pellolle vartioitu pysäköinti ja siitä bussikuljetus farmille ;)


2010- 2013 hallituksen jäsen

Aji Chileno

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - tammikuu 04, 2013, 23:15:30 ip
jos bluesfarmille mahdollistuu miitti, niin siitä tulee varmasti kansanvaellus, että rupee vaan miettimään, mille pellolle vartioitu pysäköinti ja siitä bussikuljetus farmille ;)


Peukutan  ;D

ottulo

Lainaus käyttäjältä: hessi - tammikuu 03, 2013, 11:31:44 ap
Ja lauantai 2.2.2013 on sit lyöty kiinni paikka vielä avoin.
Jos ei muuta ni mun kaupunki kämppä, jossa voidaan hoitaa virallínen osio ja sit jonnekki jatkoille :)


Toinen toista kuulostaa hyvältä, myös kalenterissa pitäis olla tyhjää. Enpä ole kerinnyt vastailemaan, kun tuli pidettyä joululomaa myös netistä. :D
Ette te musta ihan vielä eroon pääse.

Bluesmiittiinkin voisi taas osallistua, viime kerrasta on hetki jo vierähtänyt...

hessi

Onkos paikka ehdotusta?
se Intialainen ? en muista ees nimeä :D

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry