huhtikuu 19, 2024, 00:00:49 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tuomiopäivä on täällä: Blair'sia suomalaismarketissa!

Aloittaja Aji Inferno, tammikuu 29, 2009, 18:08:04 ip

« edellinen - seuraava »

Nosiseptori

Viime aikoina on lähinnä saanut ylistää markettien chilihyllyjä, mutta Itäkeskuksen Citymarket on ottanut kyllä aimo harppauksen taaksepäin. Hyllyiltä olivat kadonneet niin DaBombit, Pain is goodit kuin vahvemmat Blair'sin kastikkeetkin. Jäljellä oli enää Blair'sin Sweet death -soosia ja Pain is goodin popcorneja.  :(

sorrii

Onhan tuo makumieltymysten kirjo laajaa...
Mä en juurikaan välitä noista vahvimmista sössöistä, enkä chinenseistä mitenkään erityisesti.

Tokihan Blair's Ultra on jääkaapissa, ja söinkin sitä ½tl makarooniloodassani hiljattain [ketsuppiin sekoitettuna].
Olihan siinä enempi potkua kuin Gringos Locosin "Costillas de Puerco con Chile Jolokia" annoksessa ...
Tossa GL'n annoksessa taisi olla tulisuus 2 kalloa, ja kastiketta sentään ympäriinsä. Ihan hyvä, muuten, tällaiselle miedon ystävälle.

Tuntuu aika älyttömiltä mulle tollaiset kastikkeet joita ei voi lusikalla edes annostella vaan pitää hammastikulla sorkkia.

Mä oon tykästynyt Kovistonkylän Prisman valikoimiin täällä Tompereella. La Costena pikku peltipurkeissa löytyy jalluja moneen lähtöön ja salsaa, reilulla eurolla/purkki. Pirkkalan Cittariin oli myös ilmestynyt jotain Meksikolaista tabasco-kastiketta, joka herätti mielenkiinnon. Hankalaa vaan, kun on jääkaapin pikkuhyllyt jo täynnä. Ja tuoreista lemondropeista ei tunnu pääsevän eroon talvellakaan ;)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`