maaliskuu 29, 2024, 06:46:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tannisen Chilinen Glögi

Aloittaja jussa, marraskuu 01, 2016, 18:46:07 ip

« edellinen - seuraava »

jussa

Glögiaika alkaa taas olla ajankohtainen. Osa meistä tietysti tekee omat chiliglöginsä (etsi vaikka nagaglögi foorumilta), mutta muille voisi toimia vaikka Tannisen Pirkkalassa tekemä glögi.

Itse sitä pullon ostin Tampereen kauppahallissa toimivalta Herkkuveräjältä ja tykäsin sen verran että käyn kyllä ostamassa lisääkin. Maku on aika hentoinen, ei niin mausteinen ja terävä kuin monet kaupalliset tuotteet. Chiliin tottuneelle poltettakin on aika hentoisesti, mutta se toimii hienosti yhteen glögin muiden mausteiden ja makujen kanssa. Tätä voi tarjota kaikille kavereillekin ja tuskin kovin montaa löytyy, joiden mielestä siinä liika poltetta olisi. Varmaan joku kuitenkin. Glögi kannattaa ehdottomasti juoda lämpimänä, jolloin erityisesti chili tulee paremmin esille.
Kaudet: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020

NPhoBiaz

Itse join viime vuonna Ruukkikylän kahta chiliglögiä, Rocoto ja Habanero. Voi morjes kun on hyvää! ;D Täytyy käydä joku päivä kauppahallista hakemassa tätäkin...

thompson

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - marraskuu 01, 2016, 19:22:24 ip
Itse join viime vuonna Ruukkikylän kahta chiliglögiä, Rocoto ja Habanero. Voi morjes kun on hyvää! ;D Täytyy käydä joku päivä kauppahallista hakemassa tätäkin...


Missä siellä myydään näitä Ruukkikylän tuotteita? Yritin äsken löytää noita mutta turhaan. Tannisen glögiä kylläkin löytyi

Whili

Lainaus käyttäjältä: thompson - marraskuu 02, 2016, 12:15:47 ip
Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - marraskuu 01, 2016, 19:22:24 ip
Itse join viime vuonna Ruukkikylän kahta chiliglögiä, Rocoto ja Habanero. Voi morjes kun on hyvää! ;D Täytyy käydä joku päivä kauppahallista hakemassa tätäkin...

Missä siellä myydään näitä Ruukkikylän tuotteita? Yritin äsken löytää noita mutta turhaan. Tannisen glögiä kylläkin löytyi
Viime vuonna tuota Ruukkikylän chililökiä sai Pienestä chilipuodista tilaamalla.
Varmaankin voi olla Joulumarkkinoilla ja muissa toritapahtumissa.
Kannatta seurata fasepuukkia https://www.facebook.com/Ruukkikyl%C3%A4n-herkut-371294922940041/

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: thompson - marraskuu 02, 2016, 12:15:47 ip
Missä siellä myydään näitä Ruukkikylän tuotteita? Yritin äsken löytää noita mutta turhaan. Tannisen glögiä kylläkin löytyi


Tämän fuurumin nimimerkki kalat69 osaa varmasti kertoa, hänen kauttaan ne on saatu viime vuonna.