maaliskuu 29, 2024, 07:24:13 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


OHJE: kuvan lisääminen foorumille

Aloittaja Chili92, marraskuu 13, 2011, 18:35:13 ip

« edellinen - seuraava »

Janne

Ei tuo tarvi kuin yhden sql -lauseen ajon tietokantaan. Sit vaan tarvis sen verran aikaa että ehtis selvittää mikä se lause on  ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Janne - lokakuu 01, 2014, 18:50:13 ip
Ei tuo tarvi kuin yhden sql -lauseen ajon tietokantaan. Sit vaan tarvis sen verran aikaa että ehtis selvittää mikä se lause on  ;)

Odota pari päiwää, että pojat ehtii itse linkitämään kuvansa  ;).

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Janne - lokakuu 01, 2014, 18:50:13 ip
Ei tuo tarvi kuin yhden sql -lauseen ajon tietokantaan. Sit vaan tarvis sen verran aikaa että ehtis selvittää mikä se lause on  ;)


Se on semmonen ku DROP TABLE... :D

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - lokakuu 01, 2014, 20:53:07 ip
Lainaus käyttäjältä: Janne - lokakuu 01, 2014, 18:50:13 ip
Ei tuo tarvi kuin yhden sql -lauseen ajon tietokantaan. Sit vaan tarvis sen verran aikaa että ehtis selvittää mikä se lause on  ;)

Odota pari päiwää, että pojat ehtii itse linkitämään kuvansa  ;).


Samaa mieltä, odota edes että Whili innokkaana miehenä kerkeää käymään 4500 viestiänsä läpi. ;D

Whili

En suutu vaikka joku korjaisi tilanteen  ;)
Vasta 2000 viestiä läpikäyty. Ihan mukava kattella mitä kaikkea schaissee on tullut kirjoiteltua  ;D

rasse

Lainaus käyttäjältä: Whili - lokakuu 01, 2014, 08:57:48 ap
Lainaus käyttäjältä: rasse - lokakuu 01, 2014, 08:53:11 ap
"Tietoa ylläpitäjille

Foorumin/blogin yms. ylläpitäjiä pyydetään ajamaan tietokantoihin muutos, jossa kaikki kuvapilvi.fi/k/ sisältävät linkit korvataan kuvapilvi.fi/k/:lla, jotta kuvat säilyvät häiriöittä. Ajon saa tehdä jo heti, sillä kuvat ovat tällä hetkellä kahdennettuina ja toimivat molemmissa osoitteissa."

Jos minä oikein ymmärrän, tuo vaatii jotain toimenpiteitä ylläpidolta? Silloin kuvat säilyisivät päiväkirjoissa.
Eli ylläpitäjiähän ollaan me kaikki kuvien lataajat  :(
..siispä kaikki 4500 viestiä läpi ja kaikkiin kuviin uusi osoite  ???   Helppo homma  ;D

Olisko modeilla mitään helpompaa temppua ??


Ai samperi. Totisesti toivon että JOKU tekis nyt jotakin :D

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: rasse - lokakuu 02, 2014, 08:28:35 ap
Ai samperi. Totisesti toivon että JOKU tekis nyt jotakin :D


Elkää hätäilkö ihmiset, eiköhän Janne saa yhden hassun rimpsun ajettua tietokantaan ja kaikkien kuvat on pelastettu. ;)

Janne

Mä koitan katsoa miten tuon saisi tehtyä, se on oikeasti nopea juttu kun keksii oikean lausekkeen. Hankalaksi homman tekee se, että jos tulee sopiva virhe niin koko tietokanta on kuralla. Varmuuskopio lienee paikallaan :)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

rasse


Janne

Nyt sopii tarkastaa omia päiväkirjojaan josko vanhatkin kuvat näkyisivät :)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Janne - lokakuu 03, 2014, 18:05:12 ip
Nyt sopii tarkastaa omia päiväkirjojaan josko vanhatkin kuvat näkyisivät :)


Helei chilifoorumi ei mennyt rikki! :D

Janne

Joo, 2220 viestiä sisälsi vaihtuneella osoitteella olevia kuvaton.com -kuvia. Väittäisin kyllä että korjaus onnistui ja kaikki on nyt ok  8)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

rasse


Vetsku

Lainaus käyttäjältä: rasse - lokakuu 01, 2014, 08:53:11 ap
"Tietoa ylläpitäjille

Foorumin/blogin yms. ylläpitäjiä pyydetään ajamaan tietokantoihin muutos, jossa kaikki kuvapilvi.fi/k/ sisältävät linkit korvataan kuvapilvi.fi/k/:lla, jotta kuvat säilyvät häiriöittä. Ajon saa tehdä jo heti, sillä kuvat ovat tällä hetkellä kahdennettuina ja toimivat molemmissa osoitteissa."

Jos minä oikein ymmärrän, tuo vaatii jotain toimenpiteitä ylläpidolta? Silloin kuvat säilyisivät päiväkirjoissa.


Näin korjausajon suorittamisen jälkeen ehkä tämä viesti kannattaisi un-korjata? Tai ehkä kyse olikin vain harmittomasta opiskelijapilasta ;)


rasse

Lainaus käyttäjältä: Vetsku - lokakuu 03, 2014, 21:57:08 ip
Lainaus käyttäjältä: rasse - lokakuu 01, 2014, 08:53:11 ap
"Tietoa ylläpitäjille

Foorumin/blogin yms. ylläpitäjiä pyydetään ajamaan tietokantoihin muutos, jossa kaikki kuvapilvi.fi/k/ sisältävät linkit korvataan kuvapilvi.fi/k/:lla, jotta kuvat säilyvät häiriöittä. Ajon saa tehdä jo heti, sillä kuvat ovat tällä hetkellä kahdennettuina ja toimivat molemmissa osoitteissa."

Jos minä oikein ymmärrän, tuo vaatii jotain toimenpiteitä ylläpidolta? Silloin kuvat säilyisivät päiväkirjoissa.


Näin korjausajon suorittamisen jälkeen ehkä tämä viesti kannattaisi un-korjata? Tai ehkä kyse olikin vain harmittomasta opiskelijapilasta ;)


Ööh, nyt en ymmärtänyt jos tuo oli mulle tarkoitettu. Tuo lainaus oli suoraan Kuvaton.comin sivuilta.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: rasse - lokakuu 04, 2014, 07:59:09 ap
Ööh, nyt en ymmärtänyt jos tuo oli mulle tarkoitettu. Tuo lainaus oli suoraan Kuvaton.comin sivuilta.


Annas kun tiivistän lainaustasi, jotta huomaat Vetskun pointin. :D

Lainaus käyttäjältä: rasse - lokakuu 01, 2014, 08:53:11 ap
... jossa kaikki kuvapilvi.fi/k/ sisältävät linkit korvataan kuvapilvi.fi/k/:lla ...


;D

rasse


Hullu Hunajamies

lokakuu 23, 2014, 12:20:17 ip #57 Viimeisin muokkaus: lokakuu 23, 2014, 12:21:57 ip käyttäjältä Hullu Hunajamies
testi
.. Jostain syystä ei onnistu, kuva photobucket:ssa :-[

sorrii

Lainaus käyttäjältä: Hullu Hunajamies - lokakuu 23, 2014, 12:20:17 ip
testi
.. Jostain syystä ei onnistu, kuva photobucket:ssa :-[


Näin:

Se täytyy kuvan päältä valita hiirellä [2-napilla] kopioi kuvan URL-osoite ... En tiedä onko merkitystä, mutta mä yleensä avaan kuvan uudessa ikkunassa ja siitä otan sen URL'n ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

eWELHO

Onko järkevää lisätä kuva tapatalkin kautta suoraan. Samsung s3 laitteella?