toukokuu 14, 2024, 13:21:25 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pohjois-Suomen aluejaosto

Aloittaja pasilan, maaliskuu 28, 2014, 10:23:29 ap

« edellinen - seuraava »

unenkuva

Oliko skemppi ja ChIlIDoG siis osallistumassa kimppatilaukseen?


ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - helmikuu 10, 2015, 09:29:44 ap
Oliko skemppi ja ChIlIDoG siis osallistumassa kimppatilaukseen?


NFT-kuitukangasta tarvisin. esim. chilitarvikkeen 7,6m rullia 4kpl.

pasilan

Jokos meillä alkaa tuo miitin ajankohta ja paikka olemaan selvillä? Kemi huhtikuussa? Eka vai vika viikonloppu?
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

Jani M

Lainaus käyttäjältä: pasilan - helmikuu 10, 2015, 16:00:36 ip
Jokos meillä alkaa tuo miitin ajankohta ja paikka olemaan selvillä? Kemi huhtikuussa? Eka vai vika viikonloppu?


Pitäskö tonne chilitapaamisiin iskeä topic ja äänestys. Pitää toki olla sellanen ajankohta, että jokaiselle vastuuhenkilölle sopii.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: pasilan - helmikuu 10, 2015, 16:00:36 ip
Jokos meillä alkaa tuo miitin ajankohta ja paikka olemaan selvillä? Kemi huhtikuussa? Eka vai vika viikonloppu?

Jos sunnuntaina, niin kaikki käy. Jos lauantai, niin viimeinen ei käy.

chili noob

Lainaus käyttäjältä: Jani M - helmikuu 10, 2015, 17:42:10 ip
Lainaus käyttäjältä: pasilan - helmikuu 10, 2015, 16:00:36 ip
Jokos meillä alkaa tuo miitin ajankohta ja paikka olemaan selvillä? Kemi huhtikuussa? Eka vai vika viikonloppu?


Pitäskö tonne chilitapaamisiin iskeä topic ja äänestys. Pitää toki olla sellanen ajankohta, että jokaiselle vastuuhenkilölle sopii.


kuulostaa hyvältä, mutta mun työvuoroihin tulee muutoksia huhti-toukokuussa. muuttuu 12 töitä/9 vapaata vuorosta, 4 töitä/6 vapaata vuoroon. eli huhtikuussa olisin tän vuoron mukaan vain 10.4-19.4 välisen ajan kemissä. työmaa on sodankylässä. uudesta vuorosta en voi sanoa mitään jos vaihtuu huhtikuussa.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: chili noob - helmikuu 10, 2015, 19:50:30 ip
Lainaus käyttäjältä: Jani M - helmikuu 10, 2015, 17:42:10 ip
Lainaus käyttäjältä: pasilan - helmikuu 10, 2015, 16:00:36 ip
Jokos meillä alkaa tuo miitin ajankohta ja paikka olemaan selvillä? Kemi huhtikuussa? Eka vai vika viikonloppu?


Pitäskö tonne chilitapaamisiin iskeä topic ja äänestys. Pitää toki olla sellanen ajankohta, että jokaiselle vastuuhenkilölle sopii.


kuulostaa hyvältä, mutta mun työvuoroihin tulee muutoksia huhti-toukokuussa. muuttuu 12 töitä/9 vapaata vuorosta, 4 töitä/6 vapaata vuoroon. eli huhtikuussa olisin tän vuoron mukaan vain 10.4-19.4 välisen ajan kemissä. työmaa on sodankylässä. uudesta vuorosta en voi sanoa mitään jos vaihtuu huhtikuussa.



Itselle käy tuolta aikaväliltä sunnuntait tai sitten lauantait klo 15:15 jälkeen. (koulua)

pasilan

Äänestetään... Jos mikään noista ei käy tai kaikki käy, niin kommentteja. Mulle käy näillä näkymin kaikki.
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

calm

Tuossa välissä varmaankin oon ite hiihtolomalla, mutta ihan mahdotonta vielä sanoa mikä aika osuu..

pasilan

Nonni. Kausi on "hurjassa" vauhdissa ja chilitapaamistakin pitäisi edistää. Mites tuo miitti nyt sijoitetaan? 19.4. sunnuntaina on itseni lisäksi toinen ääni, muissa vaihtoehdoissa 1 tai 0. Vois alkaa laittaa päivämääriä kiinni, ettei mene viime tippaan.

Ketkä nyt pääsisivät 19.4. Kemiittiin?

- Pasi
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

Jani M

Lainaus käyttäjältä: pasilan - maaliskuu 10, 2015, 18:22:58 ip
Ketkä nyt pääsisivät 19.4. Kemiittiin?


Eiköhän se saada järjestettyä. En tiedä voinko vielä silloinkaan ajaa autoa, mutta yritän jonkun kyydin järjestää.

erkkakar

Tuli tässä muuten mieleeni, että missä menee raja. Onko Kokkola vielä pohjoisen aluetta? Ja onko foorumilla Kokkolasta harrastajia? Itse olen alunperin Oulusta, mutta nyt pari vuotta kokkolassa asuttu. Ollaan ehkä kesällä muuttamassa takaisin ouluun, jos vaimo pääsee kouluun. Mieli tekisi miitteihin mukaan tai järkätä jotain täällä. Kemiin asti ei ihan jaksa lähteä.

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: erkkakar - maaliskuu 11, 2015, 19:50:26 ip
Tuli tässä muuten mieleeni, että missä menee raja. Onko Kokkola vielä pohjoisen aluetta? Ja onko foorumilla Kokkolasta harrastajia? Itse olen alunperin Oulusta, mutta nyt pari vuotta kokkolassa asuttu. Ollaan ehkä kesällä muuttamassa takaisin ouluun, jos vaimo pääsee kouluun. Mieli tekisi miitteihin mukaan tai järkätä jotain täällä. Kemiin asti ei ihan jaksa lähteä.


Ollaan me Oulun poikien kanssa nähty ihan keskustassa Amarillossa :D  saat sinä remmiin mukaan tulla, ei me suututa :D

pasilan

Lainaus käyttäjältä: erkkakar - maaliskuu 11, 2015, 19:50:26 ip
Tuli tässä muuten mieleeni, että missä menee raja. Onko Kokkola vielä pohjoisen aluetta? Ja onko foorumilla Kokkolasta harrastajia? Itse olen alunperin Oulusta, mutta nyt pari vuotta kokkolassa asuttu. Ollaan ehkä kesällä muuttamassa takaisin ouluun, jos vaimo pääsee kouluun. Mieli tekisi miitteihin mukaan tai järkätä jotain täällä. Kemiin asti ei ihan jaksa lähteä.


Ei ole väliä missä chilistit asuvat tai mistä ovat kotoisin. Ei tarvita rajoja ja pohjoisen toimintaan voi osallistua vaikka muidenkin aluejaostojen ihmiset. Päinvastoin on erittäin antoisaa tavata harrastajia muualtakin. Tervetuloa mukaan vaan!
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

erkkakar

Tulen kyllä varmasti mukaan jossain vaiheessa. Pitkään Oulussa asuttiin, mutta nyt vähän yli kaksi vuotta Kokkolassa.

pasilan

Sovitaan nyt sitten, että miitataan Kemissä sunnuntaina 19.4.

Onnistuuko paikallisten buukata pizzerian takahuone meille?

- Pasi
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: pasilan - maaliskuu 17, 2015, 12:51:40 ip
Sovitaan nyt sitten, että miitataan Kemissä sunnuntaina 19.4.

Onnistuuko paikallisten buukata pizzerian takahuone meille?

- Pasi

mihin aikaan?

pasilan

Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

chili noob