toukokuu 14, 2024, 18:55:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Whiljeskelyä vuonna 2016

Aloittaja Whili, lokakuu 25, 2015, 12:43:40 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

joulukuu 11, 2015, 14:27:14 ip #20 Viimeisin muokkaus: joulukuu 11, 2015, 14:30:53 ip käyttäjältä Whili
LainausKellariin menivät 5xRiesen, 2xMontufar, 2xTrepaWerner, 2xFantasy, 2xAji Golden, 6xAlma, PBdR, Goronong ja Jallu.


Toinen AG, Jallu ja Goronong ovat vielä kuolemaisillaan...  tai no Jallu taitaa jo olla  :( 
Uusiahan saa siemenistä ja hetelmiä torilta Penan kärrystä. Eikä tarvitse kiroilla kelejä   ;) 
Muutoin kellarikasvit taitavat selviytyä talvesta.  TdW ja PBdR värjäilevät viimeisiä podejaan Jouluväreihin.

Että tällästä täällä ja siemenet saavat vielä odotella... 

Whili

Sprutz Wars !!!

...tanan kirrvat  >:(  Aji Fantasyn tappi sai saksia ja myrkkyä ja joutuu tiukkaan seurantaan  >:( >:(
Seuraavaan kasteluveteen liukenee muutama provadokarkki !!!!   >:( >:( >:(

    ....  >:( >:( >:( >:(    Mulle ei  ...tuilla !!

Jomppe

Lainaus käyttäjältä: Whili - joulukuu 18, 2015, 15:10:30 ip
Sprutz Wars !!!

...tanan kirrvat  >:(  Aji Fantasyn tappi sai saksia ja myrkkyä ja joutuu tiukkaan seurantaan  >:( >:(
Seuraavaan kasteluveteen liukenee muutama provadokarkki !!!!   >:( >:( >:(

    ....  >:( >:( >:( >:(    Mulle ei  ...tuilla !!


Noita odotellessa. Ei kyllä mäkin lykkään mönkijäisten ilmaantuessa suoraan provadoa. Neemiä kevään tullen käyttöön ennaltaehkäisemään.
Kirvaongelma on taattu, koivu kasvattelee oksia melkein tuuletusräppänästä sisälle joten pikku hyppäsy vain..

Whili

Tais Sprutzit tehota kun ei näy kavereita, mutta tarkkailu jatkuu..

..ja niin jatkuu Joulunviettokin  

Whili

Vieläkään ei ole siemeniä itämössä  ???  ..ehkä seuraavaan nousevaan kuuhun, tai sitten ei.
Hirveästi ei huvittaisi tuonne varjoisaan kasvariin hitaita chilejä laitella  :( :(   Mutta kattellaan nyt mitä sitä tulee taas tehtyä  ;)

Ja Vauhdikasta UUTTA VUOTTA Kaikille !!!


Whili

Yks kuudesta Almasta päätti kuivettua.
Pubet voivat hyvin, baccatumit ilmeiseti haluaisivat enempi lämpöä ja valoa, mutta näillä mennään.
Uusia ei ole viellä laitettu itämään. Kattellaan laitetaanko...  ???

Whili

Ei huvita siementää  >:( :( >:(
Viimme vuonna tähän aikaan meni chinenset ja pupet lautalle. Nyt ei ole tarvetta kummillekkaan.

..kattellaan kuukaudet päästä sitten huvittaako mikään..  >:( :( :-\ ???

NPhoBiaz

Tarviiko mun tulla valamaan sinne pientä motivaatiota? >:D Siemeniä mulla meinaan on, ja sulla tarpeeks monta pimeetä idätyslautan mentävää nurkkaa... ;)

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - tammikuu 29, 2016, 12:27:09 ip
Tarviiko mun tulla valamaan sinne pientä motivaatiota? >:D Siemeniä mulla meinaan on, ja sulla tarpeeks monta pimeetä idätyslautan mentävää nurkkaa... ;)
Joooo, ja pihalla kesää odottaa PIMEÄ kasvari  >:(

   "Kum mitää ei tee, nii ei pety"  siino päiväm motto  8)

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 29, 2016, 12:30:12 ip
Joooo, ja pihalla kesää odottaa PIMEÄ kasvari  >:(


Eiköhän me jotain sille koivulle keksitä. ;)

Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 29, 2016, 12:30:12 ip
"Kum mitää ei tee, nii ei pety"  siino päiväm motto  8)


Masentava kaveri. :D

Whili


Whili

Mun jauhovaraston saldo painui alle puolen kilon (hälyytysraja).
Molemmat montyt ovat hengissä ja myöskin viisi rieseniä...  joten jotain satoa saattaa tulla, mutta..

..pitäiskö laittaa muutama maailman parhaimman makuinen chinence, elikkäs Bras. marimbondo itämään  ??? ???   ..kiire tulee..

jewe

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 06, 2016, 20:44:53 ip

maailman parhaimman makuinen chinence, elikkäs Bras. marimbondo


miksi minä en ole koskaan tällaista kasvattanut, enkä kasvata tänäkään vuonna... :o

NPhoBiaz

Laita! Pääsen sitten syksyn kynnyksellä maistamaan tätä herkkua. ;)

NPhoBiaz

Keksin miten pääset koivusta eroon... Nopeasti;D ???

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 13, 2016, 22:36:43 ip
Keksin miten pääset koivusta eroon... Nopeasti;D ???


Tollanenhan sen pitäiskin olla, noi rautakaupan lelut hyytyy jo 30mm risusta jos on vähänkin tuoreempaa tavaraa  ;D

Whili

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - helmikuu 14, 2016, 00:03:12 ap
Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 13, 2016, 22:36:43 ip
Keksin miten pääset koivusta eroon... Nopeasti;D ???

Tollanenhan sen pitäiskin olla, noi rautakaupan lelut hyytyy jo 30mm risusta jos on vähänkin tuoreempaa tavaraa  ;D
Onks kellää lainata pariks minuutiks ??  :o

Whili

Kellarissa jo kysellään ulospääsyaikatauluista...

Pompulabaccat tuntuvat viihtyvän hyvin, mutta Ajit ovat kalpeita  :(
Myös Almat näyttävät selviytyvän ja tietysti pubbelit  :D

..josko nyt sitten ehkä muutaman uuden baccan laittaisi itämään  ???   ...ehkä

Whili

Niiih noi pompulabaccat;  Trepa werneri ja Barro do Rireira ovat melkoisia talvehtija ihmeitä.
Toi Barro on ollut pari talvea kellarissa melkein ilman valoa ja lämpökin on välillä käynyt nollassa, mutta kaveri vaan nauttii  ???
Ja TrepaWerneri taitaa olla saman geenin omaava lajike.  Kuolemattomia  8)

Whili

Ja ehkä saattaa myös viikolloppuna mennä lautalle jokunen Whili's Sweet brown F4 tai missä nyt mennäänkin.
Olisi pitänyt laittaa jo aikaisemmin kun chinencen geenejä tuo enimmäkseen taitaa kantaa, mutta jos jokusen pääsisi maistamaaan.

Ja jos jokin trombi lähettäisi tuon varjostavan koivun jonnekki......    >:D